Kozmetik,

Stila Lip Glaze Orange

14:52 chunlibeauty 5 Comments

Stilanın en sevilen ürünlerinden biri olmu$tur bu seri :) $ahsen bu glazeye biraz gıcık olsamda severek kullanıyorum :) Ürünü kullanmak için alt kısmından çevirmek gerekiyor.. Çevirdikten sonra biraz beklemeniz lazım ürünün fırcaya gelmesi için.. ilk aldıgımda ürün fırcaya hemen gelmiyordu.. Kullandıkca bu sorun cözüldü.. Yalnız orange filan diyor ama pek renk verdiğide söylenemez :) Sadece yapı olarak beğendim.. :)

Benzer Yazılarım

5 yorum:

  1. bu seriyi bende sevmiştim :)

    YanıtlaSil
  2. :) evet yapısı güzel oldugundan herkes beğeniyor sanırım

    YanıtlaSil
  3. ya ben sana demiomuyum bana gloss göstermeeeeeeeeeeeeeee...
    ne güsel rengi var öle ya

    YanıtlaSil
  4. ;D det deli bi ton var sende hala daha gloss meraki var

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Stila Türkiye'de olmayan bir marka biliyorsunuz. En kolay nereden sipariş edebilirim? ^.^

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara