Aydınlatıcı,

Benefit Miss Popularity

15:00 chunlibeauty 14 Comments

Modearetor arkadaşımızın şurada bahsettiği Tık Tık yayından sonra bu ürünü kafaya taktım we aldım :)
Benefit Miss Popularity Aydınlatıcıyı bugün makyajımın üzerine uyguladım.. Ancak bunu yazın bronz tendeyken Rihanna gibi uygulamayı daha çok istiyorum :D
Kutusu cok güzeldi atmayada kıyamadım :D İcini açtım hemen ürüne baktım :) resimdeki gibi glossa benzer bir ambalajı var.. Yalnız fırçayı çıkartırken hafif uçuşuyor..
Kaşımın altına ve göz pınarına  aydınlık vermesi için az miktarda uyguladım..Kaşımın altını pürüzsüz ve aydınlık yaptı genel olarak sevdim 

Benzer Yazılarım

14 yorum:

  1. çok güzel bi ürüne benziyor canım,güzel günlerde sür sürüştür :) fiyatı ne busecim merak ettimde :D

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bi ürünmüş cn güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  3. Aşamalı yaptıgın makyajlarım hakikaten cok güzel duruyor, Rihanna ile aynı ürünü kullanmak nasıl birduygu:))

    YanıtlaSil
  4. cok gzelmiş gercktn nerden ne kdara aldın :) güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  5. Canım çok güzel durmuş ben çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  6. Mor Kelebegim cok te$ekkür ederim :D

    Zeynep cok saoll fiyatı 19.50 cilekte :) postu yeniden düzenledim linkinide verdim orada

    Ela cok te$ekkür ederim 19,50 lıraya aldım :)

    Modaerator :) senin sayende aldım heheh kem küm cok güzel bir duygu nasıl tarif etsem bilemedim :D

    Fashion House By Zeto cok te$ekkür ederim ama daha güzel uygulamalarını yaparım diye düşünüyorum burdaki resimde cok belli olmamıs sanırsam :)

    YanıtlaSil
  7. farkını hissettiriyor gerçekten güzel bi ürün gibi, makyajın hoş olmuş chunlicim :)

    YanıtlaSil
  8. güzel sonuç vermiş güzel bir göz makyajı olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Canım ne tesadüf ben de bugun kavustum miss pop.'me :) benefitin sayılı güsel ürünlernden heralde..

    YanıtlaSil
  10. Cecillia cok te$ekkür ederim begendigine sevindim

    Fotograf Penceresinden cok te$ekkür ederim canımm :D

    Maya :) Ne güzel tesadüf olmuş :D sende güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  11. Opssss sen gene arada arada yürütüon bakıom :)

    Güzel günlerde kullannn bal

    YanıtlaSil
  12. canımm teşekkür ederim cevabın için..

    YanıtlaSil
  13. shewolf balımm senin herşeyden haberin var :D mcxx sagol :D

    Zeynepimm rica ederimmmmmmmmmm canım :)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bi ürün güle güle kullan canım makyajına da çok güzel bir aydınlık katmış.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara