Saç Boyası / Bakımı / Tasarımı

Instyler Saç Şekillendirici

12:09 chunlibeauty 28 Comments

Geçenlerde bu ürünü Tv de gördüm.. Bu tv satış ürünleride hep bir merak uyandırıyor bende :D  Alıp denemek isterdim ama fiyat olarak biraz pahalı geldi bana (155 TL)
Ben genelde Remington saç düzleştiricisini kullanıyorum oldukcada memnunum..  Bu ürünün Silindir kafası ısınıyor ve dönüyor.. Fırça kısmıda saçları tel tel ayırıp ısının heryere eşit dağılmasını sağlıyor.. sanki fön çekmişsin gibi parlak ve havalı bir saç yapıyor gibi geldi :D yakınımda deneycegim yer olsa gidip bakıcam :D ama belki icinizde merakına yenik düşüpte bu ürünü alan vaardır bizimle yorumlarını payla$ırsa cok mutlu olurum :D
  • Dört sıradan oluşan farklı sertlikte fırçalarla birlikte çalışan döner kafalı silindir sistemi
  • Daha az ısıyla daha iyi sonuç
  • Saçınızı düzleştirir, kıvırabilir, bukleler yapabilir ve hacim kazandırır
  • Kullanımı kolay
  • Kuaför masrafından sizi kurtarır..

Benzer Yazılarım

28 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. tvde satılan ürünler çoğu zaman yalancı çıkıyor, iki ay sonra piyasaya 50 tl ye düşüyor ama nedense ben her seferinde etkileniyorum.

    sonmodayiz.biz

    YanıtlaSil
  3. heh bunuda aklıma soktun tam oldu :D:D bir bakayım netten neymiş dedim gg'da 119a satılıyor videoları flnda var ne kadar kolay yapıyorlar.remington spin curl almak istiyordum ama şimdi bunu görünce kararsız kaldım. garantisi amerikada 1 yılmış ama burda bayi olmadığı için yokmuş

    YanıtlaSil
  4. BENDE sabah TV'de gördümmm ... almanın sonu yok bacımmmmmmmm:)

    YanıtlaSil
  5. Nah a Perfect Day :) bi ben merak etmemişim yani herkeste merak uyandırmış ehehehe ya bukle kısmını hafif kıvırıyorsun ters alıyorsun sacı ama o sekilde yapıyorsun öyle anladım bende :)

    Sanem :D valla garantisi olmaması kötü o kadar para ver sonra bişi olsa yetkili kimse hmmm yinede denesek fena olmazdı :D

    duygş bende şu ana kadar bir kac tane alışveriş yaptım tv den pekte anlatıldıgı gibi olmuyorlar ama ne bilim buda cok aklıma yattı :d

    YanıtlaSil
  6. ben de birkaç kez alışveriş yaptım TV'den .. fiyatlar bir süre sonra o kadar düşüyor ki insanın siniri bozuluyor..ürün çok kullanışlı görünüyor ama bildik bir markayı almakta fayda var..

    YanıtlaSil
  7. bende daha bu sabah gördüm bu ürünü tv de, ben beğendim sanırım ama banada birazcıcıkk pahalı geldi :)) paylaşımınn için çok teşekkürler ChunLim öpüom seni Babe Face'im benimm :))

    YanıtlaSil
  8. Nilgün o zaman fiyatların düşmesini bekleyelim :D

    Dilosh banada öyle geldi fiyatı düşsün sonra gene bakarız buna :D Asıl babe face sensin ;)

    YanıtlaSil
  9. bu urunu bende cok ızledım youtubede cok hosuma gıttı ama ses cıkartıyor tırtır dıe o yanı kotu pıyasaya dusunce almak gerekır cıdden bır tane el altında bulunsun almanın sonu yok calla :)

    YanıtlaSil
  10. ßeNDe ßuqüN qöRDüM aMa FiYaT YiNe AyNı 155 TL ßana da pahalı qeldi en ucuz fiyatını kim nerde bulurda buraya yazarsa sevinirim.HeRKeSe ŞiMDiDeN TşK EdeRiM...

    YanıtlaSil
  11. indirim.im de 99 tl fiyatı ve acele edin ben sipariş verdim 300 tane stokta vardı 30 tane kalmış haberiniz olsun

    YanıtlaSil
  12. indirm.im den alan arkadasa sormak istiyorum denemiş mi memnun kalmışmı? cevap yazarsan çok sevinirim. hala var indirim.im de 99 tl'ye. kullanan varsa lütfen bizi de bilgilendirsin

    YanıtlaSil
  13. canlarım alan varmı yaa.... bende demin gördüm çok ilgimi çekti....

    YanıtlaSil
  14. merhaba ben bu indirim.im den sipariş verdim dün müşteri hizmetimiz arıcak sizi dedi fakat arayan filan yok ben arıyorum dünden beri açanda yok.burada gördüm bu siteyi ilk kez daha önce alışveriş yapan var mı oradan kaç günde gelir ararlar mı yoksa hiç mi gelmeyecek bu düzleştirici:( bi bilgi verin llütfennn

    YanıtlaSil
  15. Ben aldım gittigidiyordan 88 Tl ye. Daha önce Braun ES3 ve ec1 almıştım ama boyalı saçlarım bulaşık teline dönmüştü. Kuaförümde ince taramadan yapma, üst üste binen saçları yakıyor dedi diye bu sefer buna yöneldim. Yine saçlar yanmasın diye orta ayarda yapıyorum düzleşiyor ama braun gibi değil. 8 dk deniyordu ilanda ama yarım saati buluyor. Sanırım beceremiyorum.

    YanıtlaSil
  16. Sacların nasıl kalın tellimi ince tellimi? Sırf merak ediliyor diye alıp deneyesim var :)

    YanıtlaSil
  17. cok ktü bnm elime buqün qecdi hiç memnun kalmadım
    habernz olsun qei vericem

    YanıtlaSil
  18. hmmm neyini beğenmedin? çokmu uğrastırıyor yoksa güzel sonuclarmı cıkarmıyor?

    YanıtlaSil
  19. mrb bende braun ES3 kullanıyorum fakat bende tv ve ınternet te görünce dikkatimi çekti ve mes.gönderdim sorularıma yanıt aldım fakat yinede güvenemyrm özellikle fırçalı olması çok dikkatimi çekti neyapsam bilmiyorum kararsızım arkadaşın elime bugün geçti memnun değilim yazmış dahada kafam karıştı ve işin kötüsü ben kendi düzleştiricimide sattım...:::((

    YanıtlaSil
  20. Eğer almak isteyen varsa gg de 55 lira günün fırsatıymış.:)

    YanıtlaSil
  21. şu an 49a düşmüş bence güvenilmez..

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar ben aldm gg den 45 tlye kullaniorm bukle yapma işini beceremedm ama onun haricnde guzel duzlestrio.saçı yakmadığı gercekten doğru bnm saclarm cok kalın we sert duzlestiriciden daha ii oldğnu soyleyeblrm fön cekilmş gbi duruo daha ziyade.

    YanıtlaSil
  23. bu arada size yakn bi yerde topshop warsa oraya gdip deneyeblrsnz hem nasıl kullanacağınızı gösteriolar.ufak bi ses cıkario ama ben fönün sesindense bu sesi terch ederm ıslak saçada uygulanabldğnden saçlarınızı fönle kurutmanıza gerek kalmio.

    YanıtlaSil
  24. arkadaslar tavsiye etmiyorum sakın almayı bıle düşünmeyın ben aldım 49 tlye kargoyla 56 tlye faceden sip.ettim sazan gibi daldım hiç güzel yapıyor cok kabartıyor ayrıca 3 tane daha arkadasım aldı hıc mennun kalmadılar öylece elimizde süs olarak kaldı reklama aldanmayın boş işlerr...

    YanıtlaSil
  25. Kızlar ben bir kaç hafta önce resmi satış sitesinden sipariş verdim, kargo ücretiyle beraber 100 tl ye geldi.Adsız arkadaşımın aksine ben çok memnun kaldım.20 en fazla 25 dakikada saçlarımı dümdüz yapabiliyorum,üstelik saçlarım uzun ve çok fazla gür olmasada gür yani.dalgalı yapmayıda denedim gayet güzel oluyor, silindir kısmına maşaya sararmış gibi sarıyorsunuz saçları azıcık bekletip açıyorsunuz harika bir sonuç alıyorsunuz. ama dalgalı biraz uzun sürdü, sanırım oda henüz elim alışmadığı için. ben şidetle tavsiye ediyorum acaip pratik valla. kuaföre gitmeye gerk yok...

    YanıtlaSil
  26. bende var aynisi kullaniyorum süper biseyy bunu kullanmaya basladiktan sonra emin olun sac düzlestiricileri cöpe atacaksinn o kadar guzel kullanisli biseyy saclari kirmiyorrr en önemlisiii....

    YanıtlaSil
  27. bendede var aynısında çok güzel kalıcı düzleştiriyor ki benm saçlarım kabarık ama bukle yapamadım tek kusuru bukle olmaması

    YanıtlaSil
  28. alıyım mı almıyım mı

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara