Golden Rose,

Golden Rose Roll On LipgLoss Strawberry

10:00 chunlibeauty 9 Comments

''Formülünde meyve özleri bulunan meyve aromalı bu dudak parlatıcıları dudaklarınızda harika bir lezzet ve parlaklık bırakır. Dudakları nemlendirir ve çatlamaları önler. Parlak ve çekici dudaklar yaratır. Muz, çilek, kivi, portakal, limon alternatifleri var.''

Benim en sevdigim $effaf glosumdur :) sürmesi, taşıması cok kolay oldugundan bittikce alırım :) HEm cok ucuz hem cok kullanışlı.. En sevdigim tabiki Cilekli olanı :) Rujların üzerinede kullandıgım gibi Genel olarak resimdeki gibi şeffaf olarak kullanıyorum.. Malum koyu göz makyajı yapıyorum cok renkli ruj/glosslar kullanamıyorum :)
Fiyatıda cok uygun 3- 3bucuk  TL arası degişiyor..
 

Benzer Yazılarım

9 yorum:

  1. ''Formülünde meyve özleri bulunan meyve aromalı bu dudak parlatıcıları dudaklarınızda harika bir lezzet ve parlaklık bırakır. Dudakları nemlendirir ve çatlamaları önler. Parlak ve çekici dudaklar yaratır. Muz, çilek, kivi, portakal, limon alternatifleri var.''

    BU CÜMLEN BANA ŞU REKLAMI HATIRLATTI ...


    MÜJDE MÜJDEEE SİZEE PARİZİENDEN MÜJDE SİZEEEEEEE..ZARFİ SAĞLAM ESNEK ÇORAP GÜZEL ÇORAPPPPPPP MÜJDEEEEEEEEEEEE........:):):):):)

    Abe gaynana seninde post yazan ellerin dert görmeyiversin ...

    çilek dedin kaybettin bi ara bende uğrayınca alim şundan merak ettim sende sür habiremmm :)

    YanıtlaSil
  2. parlatıcılığı çok güzelmiş :) eee dudak güzel olunca ne sürsen yakışır ;)

    YanıtlaSil
  3. hahhaa :))) Bu bnm ilk makyaj yapmaya başladığım zamanlarda kullandığım glossummmm...

    Çok severdim kendisini.... :)))

    Ay anılarım depreşti şimdi çantamda mutlaka olurdu şimdi gokkkk :P

    ehuehuehu :) anılarımı anlatıyım; kuzenimle beraber kullanırdık o çok süslüdür sürekli elindeydi ve çabuk bitirirdi. Kardeşi var o da çok özenirdi.Bizde küçük kuzene biten glossları açıp içine çilek ya da vişne reçeli koyardık.

    o da parlatıcı niyetine sürerdi :)))

    Tam sağlıklı doğal parlatıcı olurdu :))

    YanıtlaSil
  4. Hola que tal te dejo mi sitio web de alta costura para que lo visites:


    http://corsets-jesica-kulesz.blogspot.com

    http://www.jesicakulesz.com.ar


    Saludos y gracias!!

    YanıtlaSil
  5. kokoş kızımın cok sevdığı bır parlatıcı ,gercekten hoş duruyor

    YanıtlaSil
  6. hele tatları bi harika ben sürünce ye ye bitiremiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Allah canını almasın senin nerden geldi sabah sabah o :D
    Bu arada Balım alma sennn ondan :) mcxx dolgun duduşlar daha cok cıkar sonra basıma bela olursun :D

    ''SWL'' te$ekkür ederim aslında dudaklarım pek iyi degildir :D

    ''Mor KElebek'' ama en güzel seffaf gloslardan biri degilmi cok pratik!! :D sizin yöntem daha güzelmiş denem lazım :D

    ''Kavala'' senin kokoş kızın büyüyünce başına cok iş acıcak :D

    ''Hayal Perest'' evet evet bende cok seviyorum :D

    YanıtlaSil
  8. çilek deyince akan sular durur...ama böyle olunca habire yalıyorum, gloss falan kalmıo ki dudakta :))

    YanıtlaSil
  9. NiLgun bende cilekli olan herseyi cok seviyorum :D bende normalde ztn dudaklarimi yiyorum bunu sürünce daha istahla yiyorum hahahha

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara