Makyaj,

Bugünkü Makyajım ve Tüyolarım :)

13:42 chunlibeauty 29 Comments

Kaş altı aydınlatıcınız yokmu yada linerinız??
 Hiç üzülmeyin bunların yerine gecebilecek bir cok alternatif ucuz ürünler var  çok şükür :D 
Gelelim makyaja;
İlk önce kahve farı tüm göz kapağına sürüyürum.. Koyu kahve farıda göz kapagımın kuyruk kısmına gölgelemek icin sürüyorum..
Daha sonra Flormar 4lü farımın en acık mavisini göz kapagımın sonuna uyguluyorum... 217 karıştırma fırcasıyla hepsini karıştırıyorum :)
Daha sonra flormar 4lü farımın en koyu rengini liner fırcasına alıyorum.. 
Tüyo 1 : Farı fırcaya  almadan önce fırcayı ıslatıyorum.. Bu sekilde liner gibi kullanabiliyorum....
Tüyo 2 : Kaş altımı aydınlatmak için herhangi bir markanın beyaz kaleminide kullanabilirsiniz. Ben Golden Rose 312 kullandım bunun için.. Göz altınada koyu fardan sürüp göz icinede siyah kalem cektim..
Son olarak rimeli sürüyoruz..
VeEe SonuC :)

Benzer Yazılarım

29 yorum:

  1. nefis olmuş nefisssssssssss
    ımmmmm
    çok yakışmış canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. kaş kısmı boyama güzel olmuş chunli, ben sevdim bu makyajı bende yapabilirim aşamalı olması süper:)

    YanıtlaSil
  3. ''yıldız'' cok te$ekkür ederim :D

    ''Moda(e)rator'' begendigine cok sevindim tatlım!! sen ne yapsan sana yakışır ztn :D

    ''azzzra'' cok cok te$ekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. canımmm ben senden tüyoları alıorum süpersinnnn:)bi de senin gibi düzgün sürebilsem şu eyelinerı o zaman benden mutlusu olmıcak kuyruk kısmını yapamıyorum ben nası yapıosun onu yaaa:)

    YanıtlaSil
  5. Ya şeker sen bu işi biliyorsun da biz ne yapıcaz makyaj özürlüler olarak:))))

    YanıtlaSil
  6. Gizzy sende zaten cok güzelsin fazla makyaja ihtiyacın yok tatlım :) ama linerin kuyrugunu düzgün yapamıyorsan ilk önce kuyruk kısmından başla ve bant teknigini kullan :) sonran baslayıp göz pınarlarına getirerek sürmek daha kolay
    http://chunlibeautyspot.blogspot.com/2010/02/eyeliner-kuyrugu-nasl-duzgun-yaparz.html

    YanıtlaSil
  7. pride canım ya :D bende deneye deneye ögrendim ben yapabiliyorsam herkes yapar yeterki heves olsun :)

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş tabikide anlatımına zaten ayrı bayılıyorumm :)

    YanıtlaSil
  9. Pratik hatunum benimmmm ..eşşek gözlüm sürme kaşlımmm...öttürmüşün gene mucks :)

    YanıtlaSil
  10. hem güzelsin hem becerikli! kıskanıyorum kardeşim alla alla yaa!! itiraz ediyorum ama bu kadarı da nispet :D

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş sarı şeker eyeliner fırçası alıp denemeliyimmm hemen

    YanıtlaSil
  12. cecilia cok te$ekkür ederim canım begenmen beni mutlu etti :D

    Shewolf ee hersyein bi kolay yolu var Türklerde bu konuda cok ba$arılı hahahaah mcx yafrukuşum

    Hülya hehehe sen beni dısarda görsen herhalde baya bi hayalkırıklıgı yaşarsın :D o kadar güzel degilim canım :D ben baştan uyarımı yapıyorum :))

    thales cok te$ekkürler canım.. Bence makyajın ana malzemeleri fırcalar.. onlar oldumu her üründen harikalar yaratabilirsiniz :D

    YanıtlaSil
  13. chunli çok güzel olmuş cnm. fırçayı ıslatıp eyeliner çekmişsin ya ben kalem sandım önce, harika! :*

    YanıtlaSil
  14. tamam o zaman tatlişkom gel de ispatla :D

    YanıtlaSil
  15. neslee cok te$ekkür ederim tatlım :) ben kalem artık kullanmıyorum nasıl olsa farlarda aynı görevi görüyor :)

    Hülya :D valla ben burda yazarken gülüyorum dışardan beni görenler catlak sanıyorlar :) güzel olsam onu ispat ederdimde simdi cirkinligin neyini ispat edeyim hueheueheuhe buldum eşimin beni sabah sac bas dagınık dişlerimi fırcalarken şantaj icin cektigi resmimi gönderyim belki hak verirsin :D

    YanıtlaSil
  16. yok anacım yine ispat edemezsin çünküüüü; sabah saç baş dağınık diş fırçalarken güzel olan yada olabilen kimse yoktur :)))))

    YanıtlaSil
  17. Canım sen iş yerinde mi yapıorsun makyajını anlamadım? :)bizim şirketin wclerinde değil makyaj yapmak loş ışıktan yüzümüzü zor görüyoruz da :) cok gsl olmus..

    YanıtlaSil
  18. Maya :) evet canım kendi işyerimiz zaten.. iki büro var birine benden başka kimse girmiyor :) Benim odam köşede oldugu icin iki cephedende güneş alıyor o yüzden makyaj yaparken cok iyi oluyor :) birde burada masamda makyaj yapmaya alıştıgımdan evimde bu kadar rahat yapamıyorum :)

    YanıtlaSil
  19. :)bende bir kalem çekmeyi becersem

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuşsun canım mavi çok yakışmış
    yeni blogumu hazırlamaktan uğrayamadım bir süre
    artık bu hesapla sık sık buradayım sıcacık sevgiler
    (ezginin mutfağı)

    YanıtlaSil
  21. günaydın sarı şeker eeeee dün ofis dışında olunca anca yazabildimmm rimellerim feda olsun sana 3 değil 4 rimel var makyaj çantamda ehuehuehu

    YanıtlaSil
  22. Far'ı eyeliner sanmıştım:)Çok hoş.
    Her zaman ki gibi çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  23. Farı ,fırçayı ıslatarak (liner etkisi vermek için)sürmek farı taşlaştırmıyor mu?
    Morkelebeğin taşlaşan macı hâla aklımda da:(
    Farlarımı ıslatarak kullanmayı denemek istiyorum ama korkuyorum.

    YanıtlaSil
  24. ♥ Made By Mİne ♥ :) deneye deneye güzel cekmeye başlarsın canım

    my pink world cok te$ekkür ettim :) yeni blogunu takibime aldım hayırlı olsun :)

    jadore hueheueh seni kokoş seniii dün yakıyodun ortalıgı sac bas makyaj bida buralarda öyle güzeL elbise melbise giyinme başımıza bela acma huahuha :D

    !♥ tuana ♥ ! cok cok te$ekkür ederim canım begenmene ve yorum yapmana cok sevindim :)

    Dikkat! biyo var ! :D valla farlarımda öyle bir sorun yaşamadım ama korkuyorsan farın köşe kısımlarından kullan devamlı bir yerinden kullan ztn liner fırcaları incecik.. Sadece fırcayı ıslatmak yeterli :)

    YanıtlaSil
  25. tatlımm çzigi buysa ben daha 23 yaşındayım o çizgiler bende de var :)))

    YanıtlaSil
  26. ici beni dışı seni yakar hesabı resimlerde belli degil datlısım ya aglıcam simdi :D

    YanıtlaSil
  27. farı ne kadar da güzel liner gibi çekmişsin :)

    YanıtlaSil
  28. @Nurgül çok teşekkür ederim :) sende koyu farlarını bu sekilde liner gibi kullanmayı dene cok güzel oluyor :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara