Allık,

StiLa Tanımlayıcı 3Lü

12:00 chunlibeauty 5 Comments

Kardeşim bu ürünü Strawberry den indirimle birlikte 10 Liraya almış!! Şaka gibi fiyatları oluyor bazen.. Kendisi aldıgına cok memnun severek kullanıyor.. İlk önce ambalajı cok şık.. Gri gümüş bir kutunun icinde.. Kutuyu acınca ı$ıklı aynasıyla insanı şaşkına ceviriyor.. Cok hoş düşünülmüş bir detay.. :) Gel gelelim ürünün acıklamasına
Tanımlayıcı Üçlü: ( 3x Toz Kompakt Koyu, Parlak, Açık ) 9g/0.32oz
  • Yüz hatlarınızı profesyonelce kuvvetlendirmeye, biçimlendirmeye, tanımlamaya ve yumuşatmaya yardım eder.
  • Yanaklar, burun ve gözler üstünde nasıl şekil verileceğini adım adım açıklar.
  • Kolaylıkla canlı bir aydınlatma etkisi yaratır.
  • Değişik uygulamalar için 3 gölge; Açık (çok açık pudra), koyu (az açık pudra), parlak (yumuşak doğal pırıltı).
Adındanda ve acıklamasındanda anlaşıldıgı üzere bu ürün yüzü kontürlemek amacıyla kullanılan bir ürün.. Bu ürün bizim gibi elmacık kemikleri bulunmayanlar icin ideal ürünlerden biri diyebilirim.. :) Her markanın bu tarz bir ürünü olsa ne iyi olur :) Bende yüzümü kontürlemek icin genelde MAC MSF Deep Darkı kullanıyorum ve cok memnunum..

Benzer Yazılarım

5 yorum:

  1. bu tarz pudraları nasıl bir fırçayla sürmek lazım, normal pudra fırçası iş görüyor mu?

    YanıtlaSil
  2. minik ışıklara bayıldım, çok iyi düşünülmüş..

    YanıtlaSil
  3. Bende de var,çok memnunum.İlk başta bi fark göremiyordum ama çektirdiğim resimlerde fark o kadar ortada ki,elmacık kemiklerim var resmen :)

    Rosein ben açılı allık fırçalarını kullanıyorum,fudra fırçası biraz kalın gelebilir.

    YanıtlaSil
  4. bunu uygulamalı olarak gösterir misin lütfennnn :)))

    YanıtlaSil
  5. rosain pudra fırcasıylada olur acılı allık fırcasıylada olur :)

    Neslee evet aynı fikirdeyim :)

    NEphthys Elmacık kemigi efekti :D bence gayet hoş bir ürün :)

    Sıdıka tabi canım neden olmasın :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara