Allık,

Flormar Blush 87 No Swatches

12:30 chunlibeauty 15 Comments

IşıLtısı olmayan mat pembe bir allik . Flormar standina bakarken bunu görmüştüm  deneme amacli aldim (alalı baya uzun süre oluyor).. I$iltisiz pembe isteyenler denemeli.. Ambalajinin icinde ufak bir fircasi ve yine ufak bir aynasi var.. Kaliciligi uzun süreli diyemem.. Fixlersem biraz daha uzun gidiyor ama..
Sitesindeki aciklamasi;
''Özel pudra partikullerin buyutlarındaki dağılımı sayesinde,uygulama sırasında yüzey üzerindeki her alan eşit bir şekilde kapatılmaktadır.İçeriğindeki özel pudralar, ürünün ten tarafından emilimini mümkün kılmakta,fazla yağın emilerek istenmeyen,parlak bir görünümün oluşumunu engellemektedir.Ürün aynı zamanda,ten üzerindeki kırışıklıkların ve cilt hatalarının kapatılmasını sağlamaktadır.''

Bu allıgı uyguladıgım foto;

Benzer Yazılarım

15 yorum:

  1. ben de kullanıyom canım hoşuma gitti ama dediğin gibi çok kalıcı değil ama tonu hoş

    YanıtlaSil
  2. :) evet bende rengini cok sewdim

    YanıtlaSil
  3. Canım bende aldım uşuyor ama bana oda çok gelir :))))

    YanıtlaSil
  4. hakikaten rengi çok hoş ve sana süper uymuş bebişim :)
    benim de gözüm flormarlarda. elimdeki stokları accık eriteyim de standı bi kaldırayım baştan başa :D

    YanıtlaSil
  5. senin o pembik pembikk yanacıklarını yiriim yiirimm bal böcüğüm beniimm, allığın rengi çok hoşmuş ayrıca :)

    YanıtlaSil
  6. amanınnn yine pembikkk :)

    Gözlerinolduğundan büyük çıkmışş geçen posttada söyleyecektim.

    Pööörfeeeckttt ;)))

    YanıtlaSil
  7. Hülya :D sen elindekileri bitir bence :P

    www.mkblkonsept.com :D oldukca bereketli ürün buda :D güle güle kullan sende

    Dilosh :) cok te$ekkür ederim tatlım senin yeni cicilerin daha güzel

    KElebegim :D sen öyle diyince bidaha baktım resimlerime heehe siyah kuyruklu makyaj böyle büyük gösteriyor gözLeri :P

    YanıtlaSil
  8. Öptüm seni bal böcüüüm :))

    YanıtlaSil
  9. etme eyleme tatlişkom ben elimdekileri bitirmeye kalkarsam bi 8 yıl en az bişeycik alamam :S :)))

    YanıtlaSil
  10. Çokk tatlıı mat ve pembe olmasını sevdim sanada çok yakışmış(:

    YanıtlaSil
  11. rengine bayıldım.. Sende güzel görünüyor.. yarın hemen gidip bi denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  12. canım çok iyi durmuş sende bu allık. ben de kullanıyorum bu nosunu ve memnun sayılırım: eşit dağılıyor bi sorun yaşamıyorum sürerken ama kalıcı değil doğru :(

    YanıtlaSil
  13. bu tonuda çok hoşmuş tam bebek pembesiymiş çookta yakışmış canım sana güzel günlerde kullan... Köpişini çok öp bnm için :))

    YanıtlaSil
  14. ben bu allığı çok beğendim de fotodaki ruj acaba neydi?ıkısı süper olmuşta

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara