Cilt Bakımı,

Missha M BB Boomer

13:46 chunlibeauty 15 Comments



B.B Kremin kalıcılığını arttırıp gözeneklerin görünümününü yumuşatan bir yapısı var.. İnci tozu, antioksidan ve kırışıklıklara iyi gelen nemlendirici özelliğiyle cildi daha parlak ve nemli yapıyor. BB kremi kullanmadan önce Boomer'ı sürüyorum biraz bekledikten sonrada BB kremi sürüyorum daha canlı ciltle bütünleşmiş bir görünüm ortaya çıkıyor.. BB kremi hergün kullandığım için bunu da hemen hemen hergün kullanıyorum ve çok memunum.

Yandakii resme bakarsanız BB kremli ve Boomer+BB kremli cilt arasındaki farkı görebilirsiniz.. Boomer ile inci ışıltısında canlı bir görünüm ortaya çıkıyor;




 Yapısı krem formunda ve yoğun ;

1-  İçeriğindeki inci tozu,elmas tozu ve bitki ekstresiyle cildin sıkılaşmasını,parlamasını daha genç sağlıklı bir cilt oluşturmasını sağlar.

2-  Ciltdeki kırışıklıkları , mimik çizgilerini onarıyor.
3-  Bir makyaj tabanıdır ve rengide beyaz krem kıvamında gayet hoş kokuludur.
4-  İçeriğindeki inci tozu sayesinde ölü deriyi onarıyor ve cildi beyazlatıyor.
5-  Gözenekleri sıkılaştırıyor ve gözeneklerin görünümünü hafifletiyor.
6-  İçerisindeki anti-oksidanlar ile cildin yaşlanmasını önlüyor.
7-  Cildi derinlemesine nemlendiriyor, cildin daha parlak ve saglıklı olmasını saglıyor.
8- Missha bb kremin  yüzde kalıcılığını arttırıyor ve Missha bb kremle bir bütün oluşturur. 

Benzer Yazılarım

15 yorum:

  1. güzelmiş cildime su an uyguladıgım ürünler var onlar bittiğinde deneyeyim ben de.

    YanıtlaSil
  2. missha bb yi bende kullanıyorum sivilce tedavisi görmeme ragmen cok rahatlatıyor cildimi.

    boomer ı nerden aldıgınızı da yazarmısınız onu da almayı dusunuyorum

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş nereden temiz edebiliyoruz bu ürünleri ve fiyatları nedir?

    YanıtlaSil
  4. @Handan hem ucuz hemde güzel missha bb krem kullanıyorsan özellikle kalıcılıgını arttırmak icin oldukca kullanıslı bir ürün .D

    @luku evet benim cildime de cok iyi geliyor boomer ı ebaydan aldım ama su sıralar yurtdışından alısverişlerde sıkıntı var belki g.gidiyordan bulabilirsin

    @Chichom sanırım TR magazalarda yok G.gidiyor gibi online alışveris sitelerinden bulabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MİSSHASHOP DİYE BİR SATIŞ YERİ VAR BEN ORDAN ALDIM ARKADAŞLAR

      Sil
  5. missha yı g.gidiyor dan aldımm bu yasakyan sonra cesaret edemiyorum yurtdışından bişi almaya :( umarım bi sitede bulurum türkiye de

    bu arada missha sivilce izlerini hafifletiyor belki uzun süreli kullanımda iyileştirici olabilir.

    güneş koruyuculugundan cok emin olamadım yalnız 42 spf ama yinede ekstra kullanıyorum güneş kremimi de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @luku evet artık y.dışından direkt almak hayal oldu maalesef.. Güneş koruyuculuğundan ben hic suphe etmedim zira koreliler vs bu konuya daha çok dikkat ediyorlar bu kadar beğenildiğine göre bence yeterlidir

      Sil
  6. canım ya bişi sorucam yurtdışından alsak şu an yıllık limit diye bişi varmı kozmetik urunlerde bi kac ürün aldık diyelim misshadan geçermi gümrükten?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Çikkidi y.dışından kozmetik alamıyoruz canım :/ Anca yurtdışında yaşayan tanıdıklarınız varsa onlara gönderip onlarda Tr 'ye geldiğinde size getirirse sorun olmaz :/

      Sil
  7. merhabalar herkese öncelikle,missha b.b cream ne olduğunu bilmiyordum ve cevremdeki arkadaşlarımdan creamle ilgili cok iyi yorumlar duydum ve internetten araştırdım,en sonunda da artık bu cream türkiyede satıldığını gördüm,hemen sipariş verdim ve geldi yaklaşık iki bucuk haftadır kullanıyorum ve dedikleri kadarda süpermiş cildimi hiç yormadı aksine cok iyi geldi,haaa unutmadan hoççalalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Memnun kalmana çok sevindim güzel günlerde kullan canım!

      Sil
  8. merhaba bende çoğunuz gibi bb krem almak istiyordum yurt dışından sipariş etmek istedim ama gümrükte sorun olduğunu öğrendim Türkiye de bazı yerlerde garnier ve watsons gibi markalarda gördüm kullandım ama beklediğim gibi sonuç alamadım :/ uzun araştırmalarım sonucu bir site buldum oradan sipariş edebiliyoruz http://www.misshashop.net/ Türkiye şubesi sanırım neyse bu paylaşıldı mı bilmiyorum ama ban yinede yazayım dedim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Türkiye sitesinden haberim var canım :) Ama burada paylaşmamıştım ;)
      Paylaşım için Teşekkür ederimm

      Sil
  9. merhaba buse hanım,
    blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum.sizden çok faydalı şeyler öğrendim,yazılarınızı ve videolarınız çok faydalı oluyor.missha bb creami its beauty den duymuştum.temin ettim kullanıyorum ama ben o mucize etkiyi malesef göremedim...şöyle ki,cildime uyguladığımda küçük kusurlar bile daha çok göze batar hale geliyor.mesela dudak etfafımda ince bir çizgi daha belirgin hale geliyor,yanağımda,alnımda pütür pütür şeyler olabiliyor,missha sürdüğümde onların daha belirgin hale geldiğini görüyorum...bir süre sonra missha cildimde kötü bir görüntü oluşturuyor...bilemiyorum bu sorunla karşılaşan birileri vardır mutlaka,fikriniz için şimdiden teşekkür ederim.
    iyi günler
    deniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MErhabalarr!!! Bir dönem ne popülerdi Missha BB.. Yurtdışı alışveriş yasaklanınca kullanamaz oldum :) Sizin yaşadığınız sıkıntıları ben ve cevremdeki arkadaşlarım yaşamadı.. Ancak her ciltte problemsiz olacağı anlamına gelmez.. Demek ki sizin cildinize uymadı.. Kusurların daha belirgin hale geliyor demişsin uygulama öncesi baz yada nemlendirici kullanıyormusun?

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara