Eyeliner,

Günün Makyajı

17:07 chunlibeauty 20 Comments

 Burundan kaş bitimine dogru bir kagıt koyup liner kuyruğumuzu ayarlayalım;
    



Kullanılan Malzemeler MAC Paint Pot Painterly rengini uyguladım
2. Aşamada MAC Fluidline ile liner cektim 
3. Aşamada MAC 6Lı far paletinin ilk sırasının ortasında bulunan pembemsi rengi crease bölgesine uyguladım..
4. Aşamada Rimmel 3'lü farın beyazını kaş altını aydınlatmak için uyguladım
5. Aşamada Loreal Hip Metalic Kalemi göz altıma sürüp fırca yardımıyla dagıttım..
Son Olarak Göz içine yine MAC Fluidline sürüp MAC Zoom Lashla makyajımı tamamladım

Benzer Yazılarım

20 yorum:

  1. Harika görünüyor. Eline sağlık. L'Oreal HIP kalem güzelmiş, keşke zamanında alsaymışım.

    YanıtlaSil
  2. canım çok teşekkür ederim :D gercekten güzel bir kalem ben kalem pek kullanamam cok akıyorlar ama bu hip serisi oldukca başarılı :) bu yasak cok kötü oldu :/

    YanıtlaSil
  3. insafsız chunli neden bu kadar özletiyorsun kendini mahrum bırakıyorsun bizi o güzel gözlerinden makyajlarından:)

    YanıtlaSil
  4. gözünün altına sürdüğün kalem o kadar yakışmış ki, her gün yaptığımız makyajı sıradanlıktan kurtarmış bayıldım ben de deniycem bana ilham oldu ^^

    YanıtlaSil
  5. Özledik yahu göz makyajı yazılarını. :)) Sık sık isteriz. Perfect! ;)

    YanıtlaSil
  6. buda apayrı bir meziyet yahuuu :)
    süpersin :)

    YanıtlaSil
  7. @Sohic insafsız benmiyim senmisin acaba?? bence sen çok daha güzel makyajlar ortaya cıkarıyorsun ama hic yazmıyorsun hain :) muju! yorum icin cok sagol :)

    @Sevda S. Çok teşekkür ederim :) yorum yazan parmacıklarınıza saglık :)

    @Minder yorum için çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :) ben gözüme sık liner cekerim koyu fardansa acık farlarla gölgeleme yapıp göz altına canlı birseyler sürmeyi tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. @ ♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ çok çok teşekkür ederim yorum yapan ellerinize sağlık :D

    @Mor Kelebek mujkk yavru cok sagol ama o kadar cok göz makyajı yapmıyorum genelde bir liner sürüyorum yetiyor degisiklik olsun diye yaptım beğenmene cok sevdim canım :)

    @Elifinelizi çok çok teşekkür ederim sizin yeteneklerinizin yanında hiç kalır :)

    YanıtlaSil
  9. hele şükür döndün sahalara özledik ya :))

    YanıtlaSil
  10. eyeliner çekmeyi başarabildiğim gün işte o gün benim günüm olacak:)

    http://ceyizkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Çok beğendim çok hoş olmuş makyajın yine.Sen bizim forumda moderatörsün demi çözdüm sonunda:) buarada canım alakasız ama bu bb cream ı nasıl bi fırçayla sürüyosun ben parmak uçlarımla denedim ama böyle yapay durdu kalın sürdüm sanırım sen nasıl yapıyosun?

    YanıtlaSil
  12. alt kirpige renkli kalem cekmene bayıldım!

    YanıtlaSil
  13. Oh be kolay yolunu öğrendim sonunda :) her seferinde göz kararı uğraşıyordum :)

    YanıtlaSil
  14. merhaba antalyadan cemle ben sizi daha yakından takip etmek isterim ama üye olmayı beceremedim galiba sac makyaj özell,kle benim gibi beceriksizler icin cok makbul gecti inanın kuaföre gitmiyorum artık sayenizde :))c_safakgul@hotmail.com adresim yardımcı olursanız cok sevirim bu sayfadan cok detaylı göremyorum

    YanıtlaSil
  15. @Ruhan cok tesekkur ederim :D yorum yazan ellerine saglik :D

    @ceyiz kiz istedikten sonra biraz pratikle yaparsin merak etme bende oyle oyle ogrendim :D

    @Adsiz Itsbeautyden bahsediyorsun sanirim evet orda modum Missha bb yi duo fircalarla sürüyorum hem incecik oluyor hemde cok dogal duruyor :)

    YanıtlaSil
  16. @Hello Kitty cok tesekkur ederim begenmene cok sevindim canim! :)

    @Siu heuhe her isin bir kolayi vardir :P isine yararsa cok mutlu olurum :) yorum icin tesekkurler

    @Cemle merhabalar bloguma hosgeldin :D güzel sozlerin icin cok tesekkur ederim.. Blogumu takibe alabilmen icin ilk once gmail mail hesabi alman lazim gmail.com a girip mail adresini aldiktan sonra blogumdaki izle kutucugunu tiklaman yeterli :D

    YanıtlaSil
  17. Makyajını çok beğendim canım.ben de bu aralar taktım kontür işine. Videolarını izledim ama mac biraz pahalı geldi bana daha uygun fiyatlı bir ürün tavsiye edebilir misin? Ben beyaz tenliyim? Flormarın yeni bronzer ı var hani şu kocaman olan onlar olur mu? İçin de biraz kızıllık olduğu için bronzır ve allıkta kararsız kalıyorum. içinde kızıllık az olduğundan en uygun pudra mıdır?

    YanıtlaSil
  18. @Bengü Flormarın ürünlerini kullanabilirsin dikkat edeceğin tek nokta simsiz ışıltısız bir ürün olması onun dışında her marka olabilir :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara