Kozmetik,

Sephora Ruj Passion Red R03

11:53 chunlibeauty 24 Comments

 Vişne çürüğü gibi bir renge sahip olan bu ruju uygularken tek katlı halini resimledim.. Üzerinden bir kere daha geçince daha koyu bir renk oluyor.. Koyu ton rujları sürmeyi hic beceremem aslında uygun bir dudak kalemiyle kontür yapıp ruju sürersek daha güzel sonuclar alırız :) Kremsi  dokusu ve parlak yoğun renkli bir yapısı var.. Genel olarak güzel bir ruj ve güzel bir renk bu tonları sevenler Sephoraya mutlaka baksın :) Ayrıca yine bu tonu Küçük Sırlar Dizisinde ki Ayşegül ve Su karakterleri sık sık kullanıyor :) Fiyatı 26 TL

Benzer Yazılarım

24 yorum:

  1. Canım ben sanırım sephoranın red serisindeki tüm renkleri alacağım. Ben de R4 aldım, çok güzel. Sürümüyle diğer rujlardan çok farklı. Sen de güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı severlerin hoşuna gidecek tonlarda renkleri var benim kırmızıyla cok aram yoktur ama ben bile sevdim :D

      Sil
  2. Çok güzelmiş rengi, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim .) beğenmenize sevindim!

      Sil
  3. çok güzelmiş bayıldım rengine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kat sürünce daha güzel oluyor aslında ama ben o kadar koyu süremiyorum :)

      Sil
  4. rengi çok hoşmuş, daha koyu duruyor normalde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslında hafif sürünce hafif oluyor ama iki kat geçince baya koyu ama güzel bir renk cıkıyor ortaya

      Sil
  5. bence bu renklere devam etmelisin çok tatlı görünüyor :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günlük olarak kullanamıyorum aslında saclarımı koyultursam belki daha sık kullanabilirim :D

      Sil
  6. Sephora nın kırmızı rujlarını merak ediyordum, sayende almaya karar verdim. Üstelik Sephora bu aralar %50 indirime girmiş, verdiğin fiyat indirimli mi bilmiyorum ama bu indirimden faydalanmak lazım (: çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sephoranın kırmızı rujları Aysegül sayesınde meshur oldu yok satıyor vallahi :D

      Sil
  7. Tatlım kırmızı rengi çok seviyorum bu ton oldukça güzel gözüküyor tek kat sürmek daha mantıklı çok daha az bulaştırıyorum :) balayı öncesi alışverişinde sephora'ya da bakılmalı anlaşılan :)


    http://www.betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana hersey yakısır zaten canım eminim ki bu renkte cok güzel olur :)

      Sil
  8. sephora rujlar sanki bana dudakları kurutacakmıs gibi geliyor.. oyle bi problem oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurutma gibi bir problem olmadı ama ben her zmn öncesinde nemlendirici sürüyorum :/ sürümü yumuşak yinede

      Sil
  9. şekerim tam da kırmızı ruj krizim üzerine nefis bir haber oldu bu tşklerr bence sana da çok yakışmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sevindim umarım sende memnun kalırsın canım :D

      Sil
  10. HARIKA! kirmizi ruj bir ara cok kullaniyordum, biraktim. baslamak gerek demek :D
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızının yeri ayrı derler ya işte bende de bu ton kırmızının yeri ayrı pek sevdim kendisini

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. :D beğenip yorum yaptığınız icin teşekkür ederim!

      Sil
  12. cok güzel bi ruj sanada cok cok yakısmıs ten renginle cok uyumlu güle güle kullan
    http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenip yorum yaptığınız icin cok teşekkür ederim :D

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara