Far,

Rimmel Glam Eyes Trio Eye Shadows 624

11:53 chunlibeauty 21 Comments

Bu güzel farı kuzenim Aysun hediye etmişti :) Kahve makyajı sevmesem de liner çektiğim zaman gözlerime derinlik versin diye kahve farla gölgeleme yapıyorum.. Renklerini ve kullanımını çok sevdim.. Tozutmadan kolayca fırçaya alıp uygulama yapabiliyorum..  İlk defa severek kullanacağım kahve tonlarında bir farım oldu :)

En başta ki açık kahveyi göz kapağıma uyguladım daha sonra koyu rengiyle crease bölgesini fırça yardımıyla gölgelendirdim.. Acık beyaz olan rengiyle kaş altını aydınlatıp liner ve bol rimelle makyajımı tamamladım :)

Benzer Yazılarım

21 yorum:

  1. bayılıyorum bu ton farlaraaa :]]
    eyelinerı böyle çekebilsem bide keşke =)
    çok hoş olmuşsun busecim :*

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Pınaarr :) bende resimleri ekleyememiştim bir türlü sinir basmıştı html olayını iyi hatırlattım bana sağol :D eyeliner devamlı ceke ceke el alışıyor aslında pratik yapmak önemli sanırım :D ben hergün ceke ceke elim alıştı :D

    YanıtlaSil
  3. Chunli geri döndüüü. Yuppiii! :))
    Özlemiştik şekerim göz makyajı postlarını. :)

    Bundan böyle sık sık isteriz ona göre;))

    Makyajın güzelliğinden ve ne kadar yakıştığından bahsetmeme gerek yok heralde. :))

    YanıtlaSil
  4. Kahve makyajdan ben de çok hoşlanmasam da zaman zaman yapıyorum, kuyruklu eyeliner sürüşünü ben de çok beğeniyor fakat yapamıyorum :) bu arada resim ekleme problemi bende de var, sen nasıl çözdün acaba? :(

    YanıtlaSil
  5. sen o kadar anlattın,videolar çektin ben o kadar denedim olmadı yok yetenek filan yok bende ama sana çok yakışıyo bu liner :)

    YanıtlaSil
  6. @Mor Kelebek :) pır pır uçan kelebek yerinde durmayan kelebek evet biraz ilgilenme vakti gelmişti :D birbirimizi gazlayalım da daha cok seyler yazalım :D muju her zaman ki gibi güzel yüreginle güzel sözler yazmışsın seviyorum seni :D

    @Sevda aslında kuyruklu yapmak cok basit özellikle bant kullanırsan cok rahat yaparsın :D resim eklerken html moduna girip oradan ekliyorum canım sende bir dene istersen

    @Pamuk istikrar şart :P bence ilk önce ucu sivri bir kalemle cekmeyi dene sonra keçeli linerları kullan en sonunda sıvı yada gel liner dene aşama aşama gidersen belki elin alışır canım?

    YanıtlaSil
  7. chunlicim,özlemiştim senin bu tarz postlarını,daha çok istiyorum haberin olsun:)farın rengine bittim ben....sanada çoook yakışmış...

    YanıtlaSil
  8. özlettin kendini yine süper eyeliner sana çok gidiyor canım ya:) daha cok makuaj postu, video:)

    YanıtlaSil
  9. @özge cok tesekkür ederim böyle güzel yorumlar alinca bende hevesleniyorum daha baska ne yapabilriim diye :) yorum icin cok tesekkür ederim ellerine saglik

    @Sohic :D beni ozlettim sen mi acaba`? asil ortada gorunmeyen sensin canim :) muju! cok tesekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. bu far ve liner konusunda eline su dökülmez chunlicim.. tebrikler.. ayrıca toprak renkleri de sana çok yakışıyor..

    YanıtlaSil
  11. Tatlım bu tam benim düğün makyajında istediğim far tonu! :) resim olarak bu resmi göstereceğim, gözlerin kelebek gibi fıstığım maşallah 41 kere :))


    http://www.betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. kahve tonlu bir far arıyordum, iyiki tanıttın teşekkürler busee :)

    YanıtlaSil
  13. @zoi hihih birde senin gibi güzel olsam daha ne isterdim :P muju cok teşekkür ederim cılgın zoii .P

    @Betwin Us :D ay düğün dedin heyecan yaptım ne kadar kaldı ?? sen her halinle cok güzel bir gelin olacagın icin ne sürsen cok yakışır canım :)

    @mavidünyam rica ederim canım yorum icin tesekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  14. @Siu sen duru güzelsin ztn fazla oynamaya gerek yok :)

    YanıtlaSil
  15. cok guzel yapmisin, keske bende oyle sabirla ugrasip yapabilsem :D
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. @Evy severek yaptığım icin zor gelmiyor çok teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  17. You got great points there, so I always love your blog, it looks like you are an expert in this field. keep up the fantastic work, My friend recommends your blog.

    My blog:
    rachat pret immobilier www.rachatdecredit.net

    YanıtlaSil
  18. bahar taşkıran9 Ağustos 2011 03:46

    çok güzel olmussun canım renklerde süper:)))

    YanıtlaSil
  19. harika olmuş canım =) ben far süremiyorum çok işime yaradı muaacxxx

    YanıtlaSil
  20. @Adsız Nice to meet you like. Thank you very much :)

    @bahar çok teşekkür ederim begenmene sevindim

    @Rococosh :) bende far kullanmayı pek sevmem ama bu tarz renkler göz kapagını daha güzel gösteriyor :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara