Kozmetik,

Maybelline One By One Rimel Swatches

11:07 chunlibeauty 16 Comments



  Herkesin kirpik yapısı farklı dolayısıyla beklentileri farklı.. Kirpikleri dolgun ama uzun olmayanlar için uygun bir rimel

* Her kirpiği tel tel ayırıp boyuyor..
* İkinci kat boyamada kirpikler nispeten daha dolgun oluyor ilk katın biraz kurumasını beklemeden sürerseniz kirpikleriniz yapışabilir..
*3. katı sürünce kirpikler ağırlaşıyor ve topaklı bir görüntü oluşuyor o yüzden 3. katı tavsiye etmiyorum..
* Kıl fırçaları sevsem de, plastik fırçada kullanım açısından oldukça rahat..
* Kıvırmak için ekstra kirpik kıvırıcı kullanırsanız daha güzel bir sonuç elde edersiniz :) ( resimde kıvırıcı yok normal hali )
* Su ve temizleyiciyle kolay çıkıyor..
* Fiyat 15.90TL




Kalem ve rimelle gözün ne kadar büyüdüğünü ve güzel bir bakış elde ettiğimizin kanıtı ;

Benzer Yazılarım

16 yorum:

  1. tam da son günlerde ilgimi çeken ve merak ettiğim bir rimeldi canım :) teşekkürler paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
  2. ben bu rimeli tek başına çok sevmedim,daha iyi bwkliyordum,tabi kirpik yapıları çok farklı herkesin,fakat dolgunlaştırıcı bir maskara üzerine güzel oluyor...

    YanıtlaSil
  3. Busecim benim bloguma da beklerim :)
    http://mavibeyazblog.blogspot.com/

    uzun zaman sonra tekrar blog yazmaya başladım yeni bir blog açarak.

    YanıtlaSil
  4. Reklamlarda görüp denemek istediğim bir ürün fırçası diğerlerinden farklı görünüyor daha tombik sankı :)

    YanıtlaSil
  5. En güzeli takma kirpik kullanmak aslında:) Şaka bir yana, kirpikleri dolgunlaştırmak adına loreal lash architect 4d den daha iyisini tanımıyorum... Bugünlerdeki en favori ürünüm olduğunu söyleyebilirim hatta...

    YanıtlaSil
  6. bu postundan sora kesinlikle almaya karar verdim. Her rimeli denemek gerekiyor, ki biz rimelsiz cıkmayanlarız. Dier serileride gayet güzel bakalım bende nasıl durcak. Paylaşımın için teşekkürler cnm:)

    YanıtlaSil
  7. wowww diyorum:)

    busecim çekilişime beklerim tatlım:)
    http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2011/10/china-glaze-giveaway.html
    sevgiler
    yıldız

    YanıtlaSil
  8. Bende bunu kullanıyorum kirpikleri çok belirgin yapıyor
    http://madambfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. bende henüz 1 saat önces sipariş ettim ve merakla gelmesini bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  10. sende gercekten cok güzel durmus, güle güle kullan güzelim! : )

    YanıtlaSil
  11. @ Hülya bende merakımdan aldım ucuz olmasına karşın oldukça başarılı bir rimel tabi bana göre :) blogunu takibe aldım tatlım başarılar dilerim :)

    @ özge benim minik kirpiklerim var onları boyadığı icin dolgun gösteriyor o yüzden ben sevdim :)
    Yorum icin tşkler :)

    @ cinnamum cok pahalı bir ürün olsa belki alma derdim ama ucuz bir rimel zaten begenmezsen bile pişman olmazsın ama ben gercekten sevdim :)


    @ BonBon tombik ve plastik :) tek tek kirpikleri boyuyor ben sevdim ucuz olması da güzel :)

    YanıtlaSil
  12. @ Bakım Günlüğü aslında haklısın ama takma kirpikle de günlük uğrasılmıyor ben anca özel günlerde kullanıyorum takma kirpiği :) loreal lash architect 4d denemedim ama bir ara onuda denerim :) öneri icin teşekkürler :)

    @ yıldız çok teşekkürler canım hemen ugruyorum :D

    @ viva cok teşekkür ederim canım bende cok sevdim ucuz ve güzel daha ne ! :D
    @ uzunincekivircikk oo super yorumlarını bekliyorum !!! :D

    @MadamB Fashion benimle hemfikir olmana sevindim yorum icin cok tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler tatlım :) maybelline'in rimelleri genelde fena olmuyor ama benim aşkım max factor 2000 calorie :) ama bu da denemeye değer, hele ki dediğin gibi fiyatını da görünceee... :)))

    YanıtlaSil
  14. @Hülya calorie 2000 bende kullandım ve seviyorum ama bu biraz daha iyi geldi benim kirpiklerime :)

    YanıtlaSil
  15. hmmm şimdi daha da meraklandım :) kirpikler de farklı farklı oluyor tabi. bi deneyeceğim bakalım neler olacak :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, denemek için almıştım ve çok memnun kaldım bende. İyi bir seçim :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara