Makyaj Fırçaları,

Yeni '' Sigma '' HD Sentetik Koleksiyon

15:35 chunlibeauty 6 Comments

Sigmanın yeni çıkardığı Sentetik koleksiyonu çok beğendim.. HD özelliğine sahip bu fırçalarla kusursuz uygulama yapmak hem daha rahat hemde daha başarılı! 
Konik tasarıma sahip olan F86;



Sıvı, krem ve toz ürünlerini mükemmel derecede uygular.. Aynı zamanda bu fırça ile yüzümüze kontürde yapabilirmişiz..  Cildi daha porselen göstermeye yarayan bu fırçayı çok sevdim!  F86 nın fiyatı 16$

Bu sentetik kitte ; P80, P82, P84 ve P86  numaralı fırçalar;
P80 üstü küt tasarlanmış bu fırça cilt lekeleri, güneş lekeleri ve küçük kusurları gizlemek için ideal.. 

P82 üstü yuvarlak tasarlanmış bu fırçayla far ve primer uygulaması yapılıyor.. Bu fırçanın özelliği parmaklarımızı taklit ederek üretilmiş olması yani çoğumuz göz çevremize ürünleri parmaklarımızla tamponlayarak  uygularız bu üründe buna benzer özellikte dizayn edilmiş ne güzel fikir değil mi :) Tabi sadece bu işe yaramıyor burun üzerini, elmacık kemiklerini dudak üzerini vurgulamak içinde kullanılabilirmiş :)

P84 Açılı bir kesime sahip olan bu fırçayla burun kenarlarını kontürleme, elmacık kemiklerini belirginleştirmede kullanılabilirmiş.. Ayrıca kaş kemiğini de bu fırçayla vurgulayabilirmişiz..

P86 fırça konik şeklinde bir tasarıma sahip.. Bu fırçayla kapatıcımızı uygulayabiliriz.. Göz altına, burun, çene yanlarındaki ve ağız çevresinde belirlenen alanlarda uygulama için idealmiş
 Bu fırça seti 49 $ yada;
Her biri ayrı ayrı 14 $ olarak satışa sunulacakmış..

Komple Set;

 Ve son olarakta hayranlıkla baktığım benim olmasını istediğim fırça seti!! Her evde mutlaka olmalı :)  Tüm set bir arada.. Bu koleksiyon yüksek çözünürlüklü  (tıpkı TV lerde HD yayınları gibi)  yani kusursuz bir makyaj yapmamızı sağlar.. Her fırçanın yoğunluğu ve yüksekliği yüzün farklı alanları için tek tek tasarlanmış.. Fiyatı 99$ olan bu seti almak istiyorsanız tek yapmanız gereken Sigma'nın sitesine uğramak Tık Tık :) 


P.S : Fırçalar kozmetik yasağına girmediğinden alışverişinizi yapabilirsiniz.. İsterseniz alım sırasında not olarak sadece fırça olarak isim yazmalarını rica edebilirsiniz ;)



Benzer Yazılarım

6 yorum:

  1. fırçaların alışveriş yasağına girmediğini duymak güzel, umarım tüm kozmetik ürünleri için kalkar.

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. HD lensin ardından bir de fırçası çıkmış demek; devir, HD devri:)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar... bende sipariş vermek istiyorum sigma fırçalardan... rica etsem nasıl sipariş verebiliceğimizi anlatabilir misiniz...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. offf eğer almadan ölürsem yemin ediyorum gözlerim açık gidecek ya:((( çok beğeniyorum bu fırçaları 99 dolar fiyatı var baktım siteden.kargoyla falan kımbılır kaça gelir:(yardımsever bir arkadaş bir fiyat çıkarabılırmı lütfen.birde fırça diye nasıl belirticez mail mi atıcaz o konudada yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. ben güzelim shu uemura fırça setimi bile kullanamadım; fırça özürlüyüm! aslında harikalar yaratıyor değil mi bu çeşit çeşit fırçalar? bakayım bari artık ben de:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba öncelikle bende sigmadan makyaj fırçası seti almak istiyorum ama bir türlü karar veremedim hangi seti alacağıma.siz bana hangi fırça setini önerirsiniz acaba? teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara