Makyaj Fırçaları,

Sigma Extravaganza Brush Set

17:40 chunlibeauty 2 Comments

Woww diyerek söze başlamak istiyorum.. O kadar fırçamız olmasına rağmen insanın içindeki alma dürtüsünü tetiklemeyi çok iyi biliyorlar :) Lüksü sevenlere yönelik 18K ayar Altın kaplamalı bu fırça setine bayıldım kelimesi bile yetersiz kalıyor..







Extravaganza Fırça (Yüz) Setinde ki fırçalar F90 (Yelpaze Fırça), F92 (Allık Fırçası), F94 (Kabuki) ve F95 (Pudra Fırçası). Fırçalar özel bir seyahat çantasıyla beraber satışa sunulmuş.. Tabi bu Lüksün Fiyatı da diğer fırçalara oranla birazcık pahalı :)  Bu lükse sahip olmak için 210$ ' ı gözden çıkarmanız gerekiyor :)

Bu fırçalar hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz hemen Sayfasına TIK TIK

Benzer Yazılarım

2 yorum:

  1. fiyatlar da altın değerinde valla. yalnız o kocaman yelpaze fırçasının işlevi nedir bilmiyorum ben.

    YanıtlaSil
  2. Öldürücen mi beni sen??? Yoooook almam, valla almam. Çok pahalı :( Ama çok güzellerrrrrrr!!!!!!

    Begüm
    http://www.pinkbubu.com

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara