Aksesuar,

Bebek Şenliği ve Biz

11:12 chunlibeauty 14 Comments

Şenliik Vaaarr!! Duymayanız/Bilmeyeniz yoktur herhalde 8-10 Haziran arasında Bebek Parkında çok güzel bir şenlik düzenlendi.. Tabi ben bu postu araya tatil girmesi sebebiyle planladığım tarihte yayınlayamadım..
Şenlik bitti yazımı simdi girebiliyorum :( ..  Neyse işte kardeşimle Şenliğin ilk gününde Zeto ve Didi görelim diye Bebek Parkına gittik. Zeto gittiğimizde yoktu maalesef onunla tanışma fırsatını kaçırdım :( ama neyse ki Didem oradaydı hemen yanına yaklaştım ve resmen tanışmış olduk.. :) 
Didemin çantalarına, Zetonun Elbise ve aksesuarlarına bayıldım.. Şenliğin en renkli çadırlarından biri bizim kızlarındı diyebilirim :) İnanmazsanız bakın;



Zetonun Elbiseleri :) Fareye dikkat;
 Did ve Ben :) Bende ki Hello Kittyli çantada Did tasarımı :) Her gören bayılıyor tabi bende !!
Bu arada tatilde olduğumuz için blogda pek yayın olmayacak.. :) Bir haftalığına beni özleyin çünkü ben blogumu ve sizi özleyeceğim :)

Benzer Yazılarım

14 yorum:

  1. Busecim harika fotoğraflar bayıldım birkaç tanesini kendi sayfam için yürütebilirim di mi :) Bu arada geldiğiniz için ayrıca teşekkür ederim çok çok mutlu oldum tanıştığımıza. Chunlinin şenlik modu tam bir fıstıktı :) İyi tatiller tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm tekrar uğrayacaktık ama acil bir işimiz cıktı sonrada tatil icin yola cıktık :( Resimlerden daha atacaklarım var sana sende buradan istediğini cekebilirsin :)

      Sil
  2. Ne güzel uzun uzun çekim yapabilmişsin canım wallahi biz gittiğimizde kalabalıktan adım atacak yer yoktu ancak aradan dereden yer bulup da 1-2 fotoğraf çektik :) Çok güzel olmuşsun kuzum Didem ve Zeynep de gerçekten çok tatlılardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hadi ya biz gittiğimizde park yeri bulmakta çok zorlandık epey dolandık ama şenlik alanı rahattı güzel güzel gezindik birdahaki etkinliklerde haberleşelim görüşelim artık !! :D Didem ve Zeto için dediklerine katılıyorum ikisini de seviyorum !! :) Güzel iltifatı içiin çook teşekkür ederiiim mcxxx!!

      Sil
  3. Canım seni kaçırmışım ben yaa yoktum o sırada çoook üzüldüm seni göremediğime:( Umarım en kısa zaman da tanışırız canım. Çoook öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett tekrar uğrayacaktım ama acil bir işimiz cıktı planlarımız değişti sonrada tatil icin yola cıktık :/ seni göremediğime üzüldüm artık başka bir zamana kısmet diyorum :/

      Sil
  4. izmirde olduğuma işte bu yüzden çok üzülüyorum. maalesef burda böyle aktiviteler olmuyor :( http://ezgicemoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bakımdan haklısın ama bende zaman zaman keşke İzmir'de yaşasam diyorum.. Güzel memleket yaa! :D

      Sil
  5. çok tatlısınız çok...orda olmak istedim yaaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seneye anlaşalım misafirim olursun :) beraber gideriz kuzum ?

      Sil
  6. Saçlarının rengini yapay bulanlar bu gün ışıgında çekilmiş olanlara bir göz atmalılar, bilmiyorum gercek sac rengin nedir ama bu renk senin rengin baskasını düşünemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle düşünmeniz ve yorum atmanıza çok sevindim.. benim asıl saç rengim epey koyu hatta kaşlarım filan simsiyahtır..

      Sil
    2. buse'cim keşke karşılaşsaydık dedim okuyunca post'u. Çok yakışmış elbise proporsiyon artık daha güzel bir de:))

      Sil
  7. Kaçırdım diye o kadar üzülüyorumki :/
    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bloguma

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara