Aksesuar,

HM İndirim Aksesuarları, Bantlı Saç Modelim

13:42 chunlibeauty 35 Comments


H&M den tatil alışverişi  yaparken aksesuar kısmına da bakmadan geçmedim.. H&M ye her girdiğimde kıyafet olarak birşey bulamasam bile mutlaka aksesuar alır çıkarım :) Yüzük ve Pembe altın renki bileziği indirimde görünce sepetime attım :) 
Yüzük 5TL, Bilezik 5TL.. Saç Bandı indirimde değildi oda 9TL 'ydi. 
Saç bandını bugün büyük bir hevesle denedim :)  Salaş Model olsun diye gelişi güzel toplayıp tel tokayla tutturdum ve saç bantını taktım.. Sonuç;

 Bu arada  burnum 1,5 aylık oldu :) gördüğünüz gibi ilk günden bu yana burun ucum aşağı doğru iniyor ve şişlikler azalıyor :) 
 Renkli olarak;

Birde Modaeratör arkadaşımın bugün yazısını yazdığı Pin Up mıdelini yapıp cool bir tarz deneyeyim diyorum? Sizin de saçla ilgili aksesuar yada model öneriniz var mı acaba?

Benzer Yazılarım

35 yorum:

  1. yakışmış bir de pin up yap benim bugün kü post'da var Rihanna'nın saçında o da güzel olur sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende o modeli diyordum zaten :D Tekrar düzenledim o yazımı :)

      Sil
  2. H&M de hiçbierşey bulamasamda mutlaka aksesuar kısmında birşeyler buluyorum ben de canım =) burnuna çok şaşırdım bilmiyordum geçmiş olsun ve hayırlı olsun canım çok hoş olmuş doğal görünüyor domuz burnu gibi oluyor bazılarının kabak gibi bağırıyor da pek sevmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Birbucuk ay oldu bugün daha yeni olduğu için hala şiş tabi.. Bende aml. olmadan önce öyle minik ve kalkık bir burun istemiyorum demiştim :) Sağolsunlar güzel iş çıkarttılar :)

      Sil
  3. saç bantı çok hoş özellikle cnm, yaşasın indirimler...

    YanıtlaSil
  4. ayyhhiihhi :) burnum 1,5 aylı kdiyince sanki bebek gibi olmuş :) gerçi bebek sayılır daha yeni :)) çok tatlı olmuş saçın yaa,burnun da çok güzel olmuş vallahi.gittikçe güzelleşiyor.öptüümm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hheeheheh doğru diyorsun yazarken bende komik buldum zaten! :) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim!

      Sil
  5. canım burnun harıka gorunuyo ha-rı-ka! sıslık de ınmıs gun gectıkce guzellesıyo darısı basıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim canım! Hadi bakalım!

      Sil
  6. çok cici şeyler almışsın canım.çok beğendim güle güle kullan. burnunda çok güzel duruyor profilden maşallah. ama önden duruşunu merak ediyorum chunlicim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım!! Önden pek bir değişiklik olmadığı için pek çekmedim.. Ama çekerim bir daha ki sefere :D

      Sil
  7. canım saçına bayıldım ve galiba ben salaş modellere aşığım bunu da bir kere daha anladım sayende:))
    artık geçmiş olsun demiyimde,gerçekten çok güzel ve doğal olmuş diimmm sonuç harika :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bende salaş, kalıp gibi durmayan hatta dağınık duran saçları seviyorum :) O yüzden uğraşırken çok özen göstermiyorum :) Güzel yorumun için çok çok teşekkür ederim canııımm :)

      Sil
  8. senin saçlarına bayılıyorum , yani yırtsam .ıçımı yapamam :) bu bir yetenek yaaa
    bu arada 1erkek 1 kadındaki zeyno nun saç bantları varya pinup dediğimiz o süper olur merakla
    beklicem o modeli (kırmızı rujunu unutma)
    senin burnunu sevsinler bambaşka bir profil oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet aynı onun ki gibi yapayım diyorum :) Tamam en kısa zamanda Pin Up, Siyah kalın liner ve kırmızı ruj 3 lüsünü yapacağım :) Gerci Pin Up modelini koyu saça daha çok yakıştırıyorum ama deneyelim bakalım nasıl olacak :)

      Sil
  9. saçın çok güzel olmuş zaten sen güzelsin ablacım :)
    videolarını çok özledim senin her gün bakıyorum bloğuna saç videosu bekliyorum artık senden :)
    kendine cooook cook iyi bak :* :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim canımm!! Bu hafta tatile gidiyorum dönüşte bir kaç video çekmeyi planlıyorum :) Öptüm seni!

      Sil
  10. Sen her halinle tatlı ve güzelsin.Bence burnun ilk günden beri inanılmaz güzel. Bu kadar doğal ve yakışan bir burun az gördüm. Ama en güzeli senin bu iyiniyetin, sabrın ve herkesin her türlü yorumuna açık olacak kadar da yürekli olman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok çok teşekkür ederim :) Böyle düşünmeniz beni çok mutlu etti ! :)

      Sil
  11. yaa Buse bende bayiliyorum senin bu sac modelleri yapimindaki yetenegine. Bende yok bu, ugrasip ugrasip yapamiyorum. Bir keresinde guzel birsey cikarmistim seneler once, ona da rahat 1-1,5 saatimi vermistim:)) videoyla yapim asamasini ceksen keske yaparken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Sevdiğim için uğraşıyorum aslında pek yetenekli değilimdir çok özensiz davranıyorum saçlarıma :) Bu modelde birşey yok ama sepet örgüyü cekerim en kısa zamanda :D

      Sil
  12. burnun çok güzel olmuş ! sanırım gün geçtikçe daha da güzelleşiyor :) saçlara da zaten diyecek bir şey yok ortada ;) http://ezgicemoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Gün geçtikçe şişlik azalıyor ve burnumun şekli ortaya çıkıyor.. Bense bu süreci keyifle izliyorum :D Güzel yorumun için sonsuz teşekkürler!

      Sil
  13. Sonuç: Güzele her şey yakışır! :) tatlım ben aralıklarla uğrayabildiğim için her gelişimde farkı daha net görebiliyorum, maşallah çok çok güzel oldu burnun gün geçtikçe dediğin gibi daha da güzelleşecek yaz sonunda son haline daha yakın olacak inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok teşekkür ederim canım evet hergün daha iyi görünüyor sanki :) Her daim pozitif enerjini yorumlarına katarak gönderiyorsun ya okudukca yüzüm aydınlanıyor.. :)

      Sil
  14. Kuzum burnunu daha önce görmüştüm ama dışarda mıydım ne yazmamıştım sonra kaldı :S Geçmiş olsun çok güzel görünüyor, en önemlisi senin istediğin gibi görünmesi zaten. İçine sinecek şekilde yapmaları çok güzel olmuş gerçekten çok yakışmış yüzüne.
    Buarada yüzüğe bayıldım yaa ben bu kadar güzellerini neden neden göremiyorum H&M'dee? :( Güle güle kullan hepsini canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok teşekkür ederimmm güzellik!! Evet işi uzman ellere bıraktım pek birşeye karışmadım sonuc istediğim gibi oldu mutluyum! :) Her H&M de aynı aksesuarlar olmuyor sanırım yada bazılarında çok cabuk bitiyor bende bir gördüğümü başka bir yerde bulamıyorum :/

      Sil
  15. böyle dağınık topuzlarda saç bandını çok seviyorum ki sana da çok yakışmış. eyelinerda çok dikkatimi çekti. Burun estetiğin ise gayet doğal görünüyor, çok başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim! Beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  16. çok çok çok beğendim :) bende senin gibi pozitif insanları çok seviyorum yaa.

    YanıtlaSil
  17. çok çok çok beğendim :) bende senin ve benim gibi pozitif insanları çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim bende güleryüzlü pozitif insanları seviyorum asık suratlı insanlar modumu düşürüyor hep :D

      Sil
  18. ya burnunuz çok güzel olmuş maşallah öyle dolaşırken gördüm kime yaptırdınız acaba bide fiyat ne kadar oldu? bende yaptırmayı düşünüyorum sizin burnunuzu çok çok beğendim zaten güzel bir bayanmışsınız güzelliğinize güzellik katmış bende yaptırmayı düşünüyorum yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Estetikle ilgili tüm detayları şu yazılarımda yazdım okumak istersen ;
      http://www.chunlibeauty.com/search/label/Estetik

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara