Avon,

Avon Glimmerstick Diamonds Black İce Göz Kalemi Swatches

16:40 chunlibeauty 29 Comments

Yağlı göz kapaklarına sahip olduğum için göz kalemleriyle pek aram yoktur. En pahalısından en ucuzuna kadar bir çok markanın göz kaleminin  1-2 saat sonra akmaya başladığını defalarca yazmıştım sanırım.. Daha öncede demiştim Waterproff filan hikaye.. Göz kalemlerinin suya dayanıklı olması değilde ciltteki yağa dayanıklı olması gerekir sanırım. Her neyse hal böyleyken çok nadirde olsa bir iki tane sevdiğim göz kalemi de yok değil hani! İşte bu göz kalemi de o sevdiklerim arasında giren yumuşak sürümlü, ışıltılı bir kalem.. Hatırlarsanız buna benzer MAC Pearlglide Black Line (hatırlayamadıysanız dert değil tıklayın yeter) göz kalemi almıştım ve hakkını vere vere kullanmıştım.. :) İşte Avon Glimmerstick Diamonds da MAC Pearlglide kalemlerine kafa tutar özellikte güzel bir kalem. MAC gibi ışıltılı ve yumuşak olmasının yanıı sıra kalemtraş kullanmayı gerektirmeyen çevirmeli ambalajıyla çok daha kullanışlı.. Gerçi kalemtraşla açılan kalemlerin ucunu sivriltebildiğimiz için onlar da kuyruk çekerken kullanışlı oluyor.. 
Fotoğraflar ve Kısa kısa notlar;


    İçindeki gümüş ışıltılar kalemin simsiyah değilde füme gibi bir renk olmasına sebep oluyor;



 Soldaki Avon;  ışıltısı gümüş olduğu için hafif grilik söz konusu, 
Sağda ki MAC altın ışıltılara sahip olduğu için daha Gold duruyor.

Ürünün yapısı yumuşak, haliyle uygulaması da kolay oluyor.
Hiç akmıyor diyemem ancak diğer göz kalemlerine nazaran bu konuda biraz daha başarılı..
MAC Pearlglide ile hemen hemen aynı yapıda ve kalitede.. 
Simsiyah bir kalem arıyorsanız size pek uymayabilir. Yukarıda da yazdığım gibi gümüş ışıltılar siyah kalemi füme renk yapıyor :)
Bileğe sürüldüğünde kesinlikle çok kalıcı. Ancak yukarıda da dediğim gibi işin içine yağ girince haliyle yapısı bozuluyor (akma olayı).. Özellikle göz altında akma olayı daha fazla oluyor :/
Çevirmerli asansör diye tabir edilen ambalaja sahip. Pratik ama ucunu sivriltemediğim için liner çekerken kuyruk kısmı  olmuyor.
MAC 'e 30 küsür rakamlar vermek istemeyenlere muadil olarak  8-10 TL hiçte fena değil! 

Benzer Yazılarım

29 yorum:

  1. bende kullanıyorum hem uygun hemde güzel bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrini belirttiğin için çook teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Avon un kurşun göz kalemleri buğu yapıyor gözüme başka kimseden duymadım alerjik sanırım bunu denemedim henüz o yüzden de

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bunu cok duydum bulanık goruyormus ınsan

      Sil
  3. bende avonun ışıltlı yeşili var
    ara sıra kullanıyorum, mac le yarışırmı bilmiyorum ama güzel bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde MAC PEarl. olduğu için karşılaştırma yaparken bariz bir fark göremedim :) Akma oranları aynı.. Fotolamak için bileğime sürmüştüm yağlanma olmadığı sürece ikisi de aynı oranda kalıcı :)

      Sil
  4. CHUNLİMM KESİNLİKLE KATILIYORUM SANA İKİSİDE AYNI ORANDA KALICI :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ayn fikirde olmamıza sevindim canım çk teşekkür ederim

      Sil
  5. ben de bloglardaki yorumlara güvenip her rengini aldım bu serinin..gayet memnunum..çok yağlı göz kapaklarım olmadığı için akma sorunu hiç yaşamıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akma olayı cilt yapısıyla alakalı işte bende her kalem akıyor :) yorum için çook teşekkürler

      Sil
  6. harika bir kalemmiş, süper duruyor avon'un bu kadar güzel kalemleri olduğunu bilmiyordum:)))

    YanıtlaSil
  7. bende kahrengi pek kullanmam göz kalemı olarak ama bu serini aldım bronz makyajda guzel duruyor o da oldukça ışıltılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kahveyi çok tercih etmiyorum ama bazı tonlar güzel durailiyor denemek lazım!:)

      Sil
  8. avonun bu göz kalemini kullandım ama açıkcası ben pek memnun kalmadım gözaltıma çok az miktarda kalem çekmeme rağmen aktı sürümü evet çok güzel ama akma olayı beni mahfetti içindeki ışıltılar çok güzel ama benim kullanacağım bir ürün deilmiş onu anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akma olayı yaşanıor maalesef bunun için gel linerlardan daha başarılı birşey yok gibi :) ama arada bir kalemde lazım oluyor diğerlerine nazaran bunu daha çok sevdim :)

      Sil
  9. Chunli cnm çok güzelmiş bu da ben bu serinin Twilight sparkle rengini çoook beğeniyorum bir süredir satıştan kaldırılmıştı ama yılbaşı katoloğunda görünce stokladım resmen:) fotoğrafların da çok net çok hoşsun öpüyorummm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet o renk nasıl tutuldu! Yok satıyor resmen :) kullanma şansım olmadı ama denk gelirsem mutlaka alırım :)

      Sil
  10. benım de gozkapaklarım cok yaglı hıc bı kalem dayanmıyor malesef.gecen gun de gozeneklerınızın genıslıgınden bahsetmıstınız.her ıkı sorun ıcınde tavsıye edebılecegınız urunler var mı?
    ornegın bu gozkalemının sıyahı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı göz kapaklarına far bazı denilen ürünlerden kullanmanızı tavsiye ederim en popüleri udpp oonun dışına uygulamadan önce göz kapağınıza pudraa sürebilirsiniz .. Far bazı kadar dayanıklı olmaz ama en azından akma olayını biraz daha geciktirir. Gözenekler için este lauder pore minimizing diye bir ürün kullanmaya başladım etkisi hemen belli olmaz ama güzele benziyor

      Sil
  11. çok güzel görünüyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) tercih meselesi ben daha siyah seviyorum mesela

      Sil
  12. bu seriden smokey diamond ve black ice yı kullanıyorum ve çok memnunum :) yeni kataloğda alamadığım için çok pişman olduğum twilight sparkle çıkınca ben de sipariş verdim merakla bekliyorum ve avonun bu kalemleri harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa şu twilight sprkleyi bende çok merak ediyorum!! En popüler rengi oldu :)

      Sil
  13. BENDE KULLANIYORUM BU KALEMLERDEN AMA AKIYOLAR YAA HEMEN HEMEN HER RENGİ VAR GIBI BENDE KULLANAMIYORUM DOĞRUSU.. GERCİ HER KALEM AKIYOR SINIR OLUYORUM OYUZDEN PEK KALEM KULLANMIYORUM. AMA GÖZÜNÜZDE COK HOŞ DURMUŞ KISKANDIM DOĞRUSU :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akmaması için far bazı al kalemi uygulamadan önce kullan yada biraz pudra sür boşa gitmesin o güzel kalemler :)

      Sil
  14. bende tek geçerim bu kalemleri ama temizlenmiyot birtürlü.avonun beyaz gözmakyaj tem.var,siliyorum siliyorum ama o ışıltılar sabah gözaltlarımda illa duruyor chunlim:(
    ayşe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm evet çıkarması biraz zorlu çift fazlı göz makyajı temizleyiciyle rahat cıkıyor aslında.. Çıkarmak için Sen hangi ürünü kullanıyorsun canım?

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara