EsteeLauder,

Estee Lauder Sumptuous Extreme Mascara 02 Extreme Brown {Swatches}

12:25 chunlibeauty 24 Comments

 İtiraf etmek gerekirse rimelde siyah renkten başka rengi pek tercih etmem.. Rimel dediğin kirpiklere dolgunluk katacak, gözleri belirginleştirecek, o gözleri aşık olunacak kıvama getirecek olandır. O  yüzden rimelin siyah ötesi olması ilk tercihimdir. Ama tekdüze olmayalım, arada bir değişiklikte iyi gelir diye farklı renkleri de denemek lazım...  Siyahtan sonra seçeceğim ikinci renk gözlerime uygun olan kahverengidir. Kahve rimellerin siyah kadar çarpıcı etkisi olmasa da doğal bir duruş için en uygun renk diye düşünüyorum.. Neyse lafı fazla uzattım hadi hep beraber günün rimeline bakalım ;
 

''Şimdi kirpikleriniz daha yoğun, hacimli ve sonsuza kadar uzanıyor. Özel 3’lü güçlendirilmiş fiber yapısı ile kirpiklerinizde takma kirpik etkisi sağlar. İçeriğindeki dövülmüş inciler sayesinde gözleriniz artık daha ışıltılı ve baştan çıkarıcı.''
 
 
 Tek katta kirpiklerde doğal bir duruş;
 İkinci katı sürüp biraz da siyah kalemle destekleyince daha çarpıcı bakışlar;



Fotoğraflarda da görüldüğü gibi kahverengi rimellerde gözlere güzel bir ifade katıyor. Rimelin vaat ettiklerini düşünecek olursak; Kirpik kıvırıcı kullanmadan kıvrık/hacimli kirpikler elde ediyoruz.  Yapısı oldukça hafif. Bazı rimeller sürdükten sonra kirpiklerden pütür pütür dökülür. Bu rimelde o yok. Fırçası kıl fırçalardan olduğu için plastiklere göre daha kullanışlı.. Uca doğru incelen fırçası sayesinde göz pınarlarına yakın yerdeki ince tüycükleride güzelce boyamamıza olanak veriyor. Son olarak bu rimele basit bir kahverengi demek haksızlık olur.. Dikkatli bakınca ışıltılı değişik bir kahverengi.. Bu sebeple  kirpiklere ışıltılı bir hava katıyor.. Doğal görüntü isteyenler için tek kat yeterliyken benim gibi kirpiklerim HELLO BİZ BURADAYIZ diye bağırsın diyenlerdenseniz 2-3 kat geçmeniz gerekir. 
P.S: Boy Aynasında Ben Yazarı Ayşe 'de bu rimelin Siyah rengini denemiş onunda yorumlarını okumak isterseniz TIK TIK
Rimel canım arkadaşım Shewolf'un hediyesiydi. Satın almak isterseniz Rimelin Fiyatı : 88 TL

Benzer Yazılarım

24 yorum:

  1. Bayıldım bu rimelin 2 katta duruşuna ve de rengine! Nefismiş! Kahverengi rimellerim bittiğinde kesinlikle düşüneceğim :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim!! :D Rimelin yapısı çok güzel siyahınıda almayı düşünüyorum :D

      Sil
  2. bende genelde siyahtan yanayım ama buda güzel duruyormuş beğendim.. birde laciverti severim rimelde yazın güneşte güzel görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Larci hiç denemedim siyahın yerini hiç bir renk dolduramıyor sanırım :D

      Sil
  3. güle güle kullan canım. ben de siyahını kullanıyorum severek =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA süper linkine bakayım yazının sonuna ekleyeyim o halde?

      Sil
    2. teşekkür ederim canım, çok incesin =)

      Sil
    3. Ne demek canım !! YAzın çok güzel olmuş almak isteyen olursa güzel bir referans olur işte :D

      Sil
  4. düz sumptuoustan 3 tüp bitirdim,extremden de kahvesine sahibim.bunun ışığında gidip extreme siyahını da aldım hem de kofre halinde yani 2 tüp.ama extreme siyahı gözüme ne zaman sürsem göz makyajım aktı,gözüm sulandı,makyajım mahvoldu :( çok sevdiğim ve beğendiğim rimelin siyahını artık kullanamayacağıma üzülüyorum ve aynı etkide yeni bir siyah rimel arayışım devam ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya esteelaudere durumu bildirdin mi? bende öyle bir sıkıntı yaratmadı.. twitter yada facebooktan durumu bildir belki birşeyler yapabilirler :/ üzüldüm böyle olmasına

      Sil
    2. bildirdim biraz sıkıntılı olsa da iade alıcaklar,şehrin diğer ucunda olduğumdan uygun bir zamanda iade edeceğim.ben de üzüldüm çok beğendiğim rimelimin artık olmayacak olmasına.sen kaç yıldır kullan,son dkda başıma gelenlere bak... :(

      Sil
    3. hımmm sağlık olsun bir çok rimel var mutlaka kirpiklerine uygun bir tane bulursun :D

      Sil
  5. bayıldım durusuna
    bu arada bugune kadar denediğim kahveler benim siyah kirpiklerime renk vermedi biraz parlattı
    kahve rimellerin hep sarı kirpikler için oldugunu düşünüyordum
    çok güzel renk vermiş
    güzele de herşey yakışınca.. ;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok koyu kahve olmadığı için sanırım kahveliği belli oluyor :D Arada bir değişiklik için güzel oluyor :D İltifatın içinde çok teşekkür ederim şımarabilirim dikkat :D

      Sil
  6. Sana cok yakismis tatlim ama bence senin kirpiklerin cok guzel diye, yoksa ben sursem kesin yakismaz :\
    instagramdan takip ediyordum, sonunda pc basina oturdugumda aklima geldin ve hemen gelip uyen oldum :)
    sevgiler, simdiden iyi yillar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kahverengi siyah kadar iddialı değil tabiki :) ama rimelin yapısı güzel sevdim :D Bu arada bloguma hoşgeldin ve güzel yorumun için sonsuz teşekkürler :)

      Sil
  7. maskarayı çok beğendim, rengini güzel vermesi de harika. Gözlerine yakıştırdım ama ben yine de sende siyah maskarayı daha bir çok seviyorum. Aslında göz içine siyah kalem değil de kahverengi kalem çeksen, daha mı iyi olur acaba? ya da göz altına/içine turkuaz ya da bronz tonlarda bir göz kalemi ile... Ne dersin, bir denesen de görsek? :) İkizannesii'nin dediği gibi, lacivert de çok güzel olur senin gözlerine... Güle güle kullan, güzel bir hediye gerçekten de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama renkli kalemleri yanımda taşımadığım için ve devamlı siyah kullandığım için siyahla yaptım :D ama dediğin şekilde de en kısa zamanda deneyeceğim canım çok teşekkürler :)

      Sil
  8. Güzel günlerde kullan bebeğimmmm benimm :) Çok yakışmış sana da ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LoL:D hediyelerin için teşekkür ederim canımsın!

      Sil
  9. ben fotoğraf makineni çok merak ettim buse,lütfen yazar mısın.nefis makro çekim yapmış.
    Ayşe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında pek hakkını vererek kullanamasam da makinamı bende çok seviyorum :D Sony NEX5-N kompakt gibi taşıması kolay, dslr gibi kaliteli çekim :)

      Sil
  10. aman tanrım kirpiklerini mahvetmişsin resmen. iğrenç olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar panik yapma güzelim bir temizleyiciye bakar.. Ama sen gözlerini bir doktora göster o daha mühim :)

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara