Beğendiğim Ürünler,

L'oreal Volume Million Lashes Excess Yorumlarım

14:39 chunlibeauty 28 Comments

Loreal Volüme Million Lashes Ailesine Excess adıyla katılan rimelini son zamanlarda sıkça kullanmaya başladığım için yazısını yazayım sizlerle de paylaşayım istedim.. :)


 Tanıtımında  Eva  var ama onun yerinde bende olabilirmişim bakın ne kadar güzel bir tanıtım resmi çekmişim.. Eva ' da kimmiş  
Tamam tamam Eva tanıtsın ama bende az buçuk kendimce yorumlayayım bu rimeli; 
  Rimel Plastik/Silikon Fırçaya sahip ( Kıl fırçaları sevmeme rağmen bu ürünü beğendim.)
Plastik/Silikon fırçanın ucu son derece esnek bu sebeple  en küçük kıllara bile rahatça ulaşıp boyayabilirsiniz..
Rimel yumuşak likit bir yapıya sahip. Ama siz de az çok farketmişsinizdir tüm rimeller kullandıkça kıvamını buluyor. Keza bu rimelde kullandıkça kıvamı daha güzel oldu..  
 Likit yapısı sebebiyle ilk evrelerde epeyce dikkatli kullanmalıyız. Fırçayı çıkarırken fazlalığı mutlaka almalıyız. Aksi taktirde rimelle sadece kirpiklerinizi değil göz kapaklarınızı da boyama riskiniz var! :)
Dolgunlaştırıcı formüle sahipmiş. Sanırım bu sebeple tek katta bile belirgin kirpikler yaratıyor. Ancak benim gibi 2 kat kullanan biriyseniz 2. katı sürerken ''topaklanma ve yapışma sorunu yaşamamanız için'' çok dikkatli davranmanızı tavsiye ederim.
Kömür karası gibi çok güzel bir siyahlık veriyor.
Ambalajı çok şık :)
Gül kokusuna benzer bir kokusu var.
Fiyat: 39,99 TL
 Tek katta tüm kirpikleri güzelce boyuyor ve uzatıyor. Zaten Volüme adından da anlaşılacağı üzere kirpikleri uzatma performansı çok başarılı!
 İkinci katta rimeli biraz fazla almış olsam da simsiyah ''benim en sevdiğim'' yoğun kirpiklere kavuşmuş oluyorum.. Bir çoğunuz bu görüntüyü sevmiyor olabilir ama ben kirpiklerimin belirgin olmasından çok hoşlanıyorum o yüzden Allah ne verdiyse diyip Rimeli kirpiklerime boca ediyorum :)
Uzun lafın kısası;  tüm kirpiklerimi boyasın, uzatsın birde üstüne kömür karası yapsın diyenlere önerebileceğim başarılı bir rimel.. 
Basın ürünüdür.
Loreal'e teşekkür ederim

Benzer Yazılarım

28 yorum:

  1. Tek katta bile bayaa yoğun durmuş canım
    ilk resme bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapısı sayesinde ilk boyamada tüm kirpikleri güzelce kaplıyor :) Ama dikkatli kullanılması gereken bir rimel :)

      Sil
  2. canim sana cok yakisiyor bu rimel.ben klasik firca kullaniyorum taraklilar isimi gormuyor ama sende performans cok iyi.kullanmaya devam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzellik :) Bende kıl fırçaları çok seviyorum. ikimmizinde ortak özelliği koyu belirgin kirpikler :) bu rimel plastik olmasına karşın güzel uzatıp boyuyor :)

      Sil
  3. eva halt etmiş senin yanında,ellerine sağlık yine çok keyifli bir yazı olmuş (: bol bol öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) araya espritüelliğimi de katayım dedim !! lol :) çok teşekkür ederim canım bende çok öperim seni!

      Sil
  4. Ben lorealin tum rimellerini cok severim bu urununu daha kullanmadm ama hemen denemek istiyrm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rimel konusunda başarılı hakkını yememek lazım :D plastik fırçaları seviyorsan denemekte fayda var keza kullanan bir çok arkadaş benim gibi beğenmiş .)

      Sil
  5. Rimelden ziyade göz altların süper gözüküyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) öyle görünmesiin nedeni birazda flaşhlı çekimden kaynaklanıyor :

      Sil
  6. canım cok guzel olmus kirpiklerın bende senın gbı bu göruntuyu sevıyorum uzun ve dolgun olsunda topaklanma umrumda deıl :) buarada benefit they're real rimel hakkında bılgın varsa paylasırmısın güzel bır rimele benzıoyor ama malum fıyatı sebebıyle riske atılmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kirpik dediğin belli olacak dimi?? :)) benefit rimelini denemedim ama kullananların geneli beğenmiş :) ama o sanırım kıl fırçaydı bu plaatik.. Kiripklerine hangisi daha iyi etki ediyorsa ona göre secim yap :)

      Sil
  7. kıl fırça daha iyi gelıyorda bı urlu memnun olamıyorum ensonunda ipek kirpik uygulaması yaptrcam sanırım fena taktım bu kirpik olayına:) bu konudada bılgın vrsa beklıorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) keske onun içinde kesin bir çözüm bulsalar :) ipek kirpik denemedim ama deneyen arkadaslarım var kirpikler düşünce onları gidip tekrar yapıştırıyormussun bşraz zahmetli ama güzel bir uygulama :) kardeşimde düşünüyrdu bir ara

      Sil
  8. Kirpiklerinde çok hoş durmuş rimel beğendim doğrusu alınabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım yorum için tşkler :)

      Sil
  9. Baya yoğun bir rimel gibime geldi,bende kirpiklerimin dolgun ve belirgin olmasını seviyorum ama çok yapıştırırsa da rahatsızlık veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) fırcaya elin alışınca yapışma gibi sorunlar olmuyor :)

      Sil
  10. Sanki biraz toz toz olmus gibi geldi ikinci katta, dokulme oluyor mu belli bir sure sonra? Daha once telescopiv kullanmis ve cok memnun kalmistim, o yuzden bunu da denemeyi dusundum ama dokulme yaparsa cok rahatsiz ediyor beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırcaya fazla rimel alıp sürünce biraz yoğun görünmüş :( dökülme sorunu hiç yaşamadım :/

      Sil
  11. Gayet güzel görünüyor,sence yves rocherın sexy pulp rimel mi yoksa bu mu daha iyi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri plastik, biri de kıl fırça bu biraz tercih meselesi :) ikiside başarılı.. Bu rimel 2. Katında biraz daha yoğun yapıyor, yves ise 3. Katında güzel oluyor :/

      Sil
  12. Bu rimeli hiç sevmedim diğer bloggerlarda gördüğümde de sevmemiştim. Resmen topaklanma yapıyor. Kirpkileri ayıramıyor. Daha likit ve topaklanmayan bir formda olmalıydı bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yeterince likit bir formda :) yukarıda da yazdığım gibi fazlalığı almadan uygulama yapılınca böyle yoğun görüntü çıkıyor ki ben bu görüntüyü severim :) işte herkesin beklentisi farklı o yüzden elimden geldiğince yapısını ve etkisini anltmaya çalıştım :)

      Sil
  13. Ben de rimeli bol bol sürenlerdenim :) Ancak bazıları cidden dökülme yapıyor, bunda öyle bir sorun var mı? Öpüyorum :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dökülme gibi bir sıkıntı yapmadı kirpiklerimi de ağırlaştırmadı :) ama yapısı yumuşaknoldğu için fırçaya bol bol ürün geliyor mutlaka fazlalığını alrak sürmek gerekiyor :)

      Sil
  14. Merhaba,

    Uzun zamandır sizi okuyorum, çok ama çok başarılı buluyorum, bu ne güzel resimler böyle, .ok güzeller gerçekten,

    Ben de cesaretimi toplayıp yeni bir blog açtım göz atarsanız çok sevinirim gerçekten www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorum için sonsuz teşekkür ederim :) hemen bakıyorum sayfanıza :)

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara