Durulanmayan Saç Kremi,

Loreal Steampod Buharlı Bakım Fönü

09:12 chunlibeauty 29 Comments

Merhabaalaarrr! Twitter ve instagram hesabımı takip edenler bilir geçen haftalar Loreal'in  Steampod etkiniğine katılmıştım.. Herşeyin en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş  bu geceye ait paylaşımlarıma geçmeden önce nedir bu Steampod merak edenlere kısa bir açıklama yapayım;

 STEAMPOD BUHARLI BAKIM FÖNÜ
Eskiden fön vardı, bakım vardı, şimdi Steampod Buharlı Bakım Fönü var. Buharın gücü ile serum ve Pro-Keratin ile zenginleştirilmiş onarıcı pürüzsüzleştirici kremlerin bakım etkisi birleşerek sıradan fön ve saç bakım servislerine meydan okuyor. Buhar ile aktive olan yatıştırıcı etkiye sahip ve onarıcı kremler; Pro-Keratin ile zenginleştirilmiş seramid ve katyonik polimer ile saç tellerinin yeniden yapılanmasına ve saç düzleştirme esnasındaki yıpranmalara karşı korumaya ve onarmaya yardımcı olur. Normal ve yıpranmış saçlara özel, farklı hassasiyet seviyesine göre 2 farklı ürün seçeneğine sahip. Buharla aktive olan serum ise besleyici avakado ve kayısı yağı ile ekstra ilgi ve bakım gerektiren çok yıpranmış saçlar ve saçın zarar görmüş bölgeleri için tasarlandı.
Sadece seçkin L’Oréal Professionnel kuaförlerinde

Dünya devi iki markanın yarattığı Steampod Buharlı
Bakım Fönü;
En çarpıcı özelliği üstün buhar gücü olan Steampod, ilk* içten buhar sağlayan profesyonel saç düzleştiricisi. Steampod’un güçlü buhar teknolojisi saç bakım ürünleri için benzersiz bir tamamlayıcı görevi görüyor. Yüksek hızlı buharlı düzleştirici ve buhar ile aktive olacak şekilde tasarlanmış formüllerin etkisi ile sıradan düzleştiriciler gibi ısı şoku yaratmadan, saç şekillendiriliyor.

Su de-mineralizasyon sistemi, saçın hassaslık derecesine ve istenen saç şekline göre ayarlanabilen beş farklı ısı seçeneği, uygulama öncesi saçı pürüzsüzleştiren ultra ince çıkarılabilir tarak, anodize seramik, ayarlanabilir plakalarla Steampod pürüzsüz, disiplinli ve ayna parlaklığına bir saç görünümü vadediyor.
Bu teknoloji ve ürün hakkında kişisel görüşüm ise ; Saçlara ayna parlaklığı veren, keratin içeren bakım ürünleriyle saçlarda ki pürüzleri kapatan ve dipten uca kadar sağlıklı bir görünüm sunan ekspres bakım ve fön diyebilirim.. Şahsen kuaförlerde bakım yaptırmayı pek sevmem evde bir sürü bakım ürünüm var boşa zaman kaybı derdim.. Ancak bu ürünle olayın aslında öyle olmadığını fark ettim.. Saçlarınız boyadan, ısısal (fön,düzleştirici,maşa) gibi işlemlerden dolayı yıpranmışsa en az bir kere bu bakımı yaptırın ve farkı görün derim.. :)  LorealPro tarafından önerilen fiyat; 
Bakım ve uygulamalar herşey dahil:35 T (ancak kauförden kuaöre değişir )

 Gelelim gecenin detaylarına :) Steampod Buharlı Bakım Fönü Derya&Ferhan Şensoy kardeşlerin tanıtımıyla gerçekleşti. Öncelikle belirlenen noktalardan LorealPro Steampod arabalarıyla alındık;
ve MM Bahçecik Tarabya Salonu'na gittik. Jr. Metin Bahçecik ve ekibi tarafından saçlarımız yapıdı;
 Ördek dudaklarımı uzatmış Elindeki Loreal Mythic serisini bir dönem çok severek kullandığımı büyük bir heyecanla anlatan ben;
 Steampod fönü yapılırken saçlarımın parlaklığı ve pürüzsüz olması beni çok şaşırttı.. Gece boyunca ellerimi saçlarımdan alamadım :) 
MM Bahcecik Tarabya'dan çıkmadan önce instagramda bye bye diyen ben;

 Kuaförde süslenip püslendikten sonra  The House Hotel Nişantaşı'na  Derya&Ferhan Şensoy'un ev sahipliğinde muhteşem bir gece başladı;
 Saçlarım harika, Derya ve Ferhan Şensoy  kardeşler muhteşem ve diğer ünlü bloggerlar arasında mest olan ben :D
 Gecenin sonunda hepimiz kimonolarımızı giyip bu yatağıın üzerinde poz verdik :D

  Başarılı bir geceye imza atan ve beni de bu geceye dahil eden LorealPro ve Salt iletişim grubuna sonsuz teşekkür ediyorum..

Sormak istediğiniz ne varsa yorum kısmında yazabilirsiniz :) Okuyan ve yorum bırakan herkese sonsuz teşekkürler!

Benzer Yazılarım

29 yorum:

  1. canım saçlarına bayıldım gercekten güzel bir organizasyon :) bnde lorealın facbook sayfasınn takipçisyim senin fotonu gördüm ama emin olamadım senmişşin meger çok tatlısın yaa abayılıyorum sana katıldıgın her türlü aktivitelere sayende bizde birşeyler ögreniyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook çoook teşekkür ederiiiim! Güzel yorumun beni çok mutlu etti :)

      Sil
  2. bide canım saç rengin ne sakıncası yoksa sölermisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne sakıncası olacak :) Platin sarısı üzerine Küllü kumral boyattım aka aka böyle bir renk cıktı ortaya :) Küllü kumral yani

      Sil
  3. teşekkür ederim ilgi ve alakan için sana cok yakışmıs bu renk canım:)

    YanıtlaSil
  4. Süperrrr. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş. Derya ve Ferhan Şensoy kardeşleri de çok beğeniyorum. Saçların harika olmuş. Çok da güzel çıkmışsın resimlerde.Ördek dudaklar da çok şirin olmuş bence. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) şımartılma gecesi oldu benim için.. Güzel yorumun için sonsuz teşekkür ederim :**** :D

      Sil
  5. saçların süper görünüyor...ilk fırsatta deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalııımm saçlar sağlığa kavuşsun kendine gelsiiin :()

      Sil
  6. ama senın sacların zaten cok güzel rutin olarak yaptıgın bakımlar neler benım düzleştrmekten cok kırıldı artık ama kestırmyede kıyamıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çoook tşk ederim :) senin nickini artık ezberledim çekilişlerde yorumum görünmüyor diye tekrar yorum bırakmıştım bir kaç kere hazır böyle yakalamışken söyleyeyim istedim yorumların yayınlanıyor canım sadece cok gelince blogger sayfayı kesiyor :)
      Saç bakımıma gelince downunder markasını kullanıyorum ama saçların çok kuruyup kırılmışsa bu uygulamayı yaptırmanı tavsiye ederim canım

      Sil
  7. Twitter tanıtımlarında bayılmıştım çok severek okudum yazını ^_^ Kesinlikle arkadaşlar haklı bu denli performansta senin güzel saçlarının etkisi büyük ;) Şu uygulama yakınımda var ilk fırsatta denicem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook tşk ederimm canııım ! Buraya da yorum bırakmana çok sevindim :) mutlaka dene canım saçlar keratinle kendine geliyor :)

      Sil
  8. saçlar gerçekten çok sağlıklı gözüküyor,çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarımı yıkamaya kıyamadım :/ ilk fırsatta tekrar yaptıracağııım :)

      Sil
  9. Saç rengin süper olmuş. Sanırım bu ürün normalden fönlerden ve düzleştiriciden farklı olarak.
    Havalı ve sönük olmayan bir şekilde fön oluyor? Haklı mıyım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederim canım :) Bu ürün aslında bakım fönü yanı sık yaptırabileceğin bir fön değil.. :) Ama saçtaki duruşu duruluğu inanılmaz güzel ve haklısın canım :)

      Sil
  10. canım bir şey merak ettim bu düzleştirici satılmıyor mu dışarıda yani sadece kuaförler mi alabiliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu kuaförlerde uygulanan özel saç bakımı.. Yani ürün tek başına bir anlam ifade etmiyor. Ekspress bakım sağlamak için tasarlanmş bir ürün diyebiliriz

      Sil
  11. Ya sen ne kadar tatlı bir bloggersın bütün yorumlara tek tek cevap vermişsin, cidden çok mütevazısın. bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o.O opps :) şımartmayalım lütfen sonrasına karışmam :)) Genelde insanlar iyi şeyler söylemeyi çok sevmezler bu sebeple sana ne kadar tşk etsem azdır .. :****

      Sil
  12. Merhaba, bu ürünleri satın alıp başka bir buharlı saç düzleştirici ile kullansak olur mu yine?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir canım buharın amacı o ürünleri saça sabitlemek :) varsa öyle bir ürünün neden olmasın :)

      Sil
    2. Yanıt için çok teşekkürler. Blogunuzu yeni keşfettim ve bayıldım. :) Ben de Babyliss buharlı saç düzleştirici var, bu ürünlerden alıp saçlarıma kendime uygulayacağım ancak merak ettiğim şu ki etkisi banyo yapana kadar mı geçerli?

      Sil
    3. Çook teşekkür ederiiim :D beğenmenize çok mutlu oldum.. Bu ürünlerin amacı saca eksprees bakım yapmak.. Buharla o bakım yağlarını saça enjekte ediyorsun. Sonuç olarak saçların yumuşaklığı 3 hafta kadar sürüyor.. Ama düzleştirme etkisi yıkayana kadar :)

      Sil
  13. merhaba chunliiiiiiii:) seni ve tarzını çok beğenerek takip ediyorum bize yardımların için teşekkür ediyorum ayrıca.. Senden bir öneri istemem mümkün mü, her kadın gibi maşa konusunda hassasım ve kalın maşa almayı planladığım şu günlerde hangi marka ürünü önerirsin? şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. https://www.facebook.com/UzodermBayanKuaforu?ref=hl

    YanıtlaSil
  15. https://www.facebook.com/UzodermBayanKuaforu?ref=hl

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara