Dip Boyası,

Açık Küllü Kumral & Dip Boyam 9.1 Küllü Sarı

11:13 chunlibeauty 63 Comments

Son zamanlarda saçlarımla ilgili çok soru almaya başladım.. Bu sebeple bir kaç yayında saçlarımla ilgili paylaşımlarda bulunacağım.. Bugün saç rengimle konuya başlamak istiyorum.. Malumunuz beni tanıdığınızdan beri sarı saçlıydım.. Bu sene değişiklik yapıp koyu küllü kumrala ardından da açık küllü kumrala dönüş yaptım.. İlk zamanlar sarıdan vazgeçtiğim için çok pişman olsam da şu anki saç rengimden inanılmaz mutluyum.. :)
Şu anki saç rengim aslında bir boya rengi değil.. Alt yapının platin sarısı olmasından dolayı akan koyu küllü kumral neticesinde bu renge ulaştım.. Zaten bu sebeple saçım tek renk değil.. Saçlarımın arasından platin sarılar günyüzüne çıkmaya çalışıyor  bu da haliyle ışıltılı bir renk olmasını sağlıyor.. Ama bu renge ulaşmak o kadar zor değil.. Kuaförde yaptıracağınız açık küllü kumral üzerine platin ışıltılar katarak bu rengi yakalayabilirsiniz.. 
Not: İlk kez saçınızı küllü kumrala boyatacaksanız kuaörde boyatmanızı tavsiye ederim. Çünkü küllü renklerin yeşile dönme gibi bir riski var..


Saçımın rengi oturduğu için artık dip boyasını kendim yapıyorum..  İlk dip boyamda köpük boya tercih etmiştim kullanımı son derece pratik olması sebebiyle çok sevmiştim. Ancak ikinciye aynı boyayı bulamayınca Loreal Excellence Creme 9.1 Küllü Sarı saç boyasını aldım ve kullandım;
Taraklı başlığı inanılmaz işime yaradı! :)

Dip için saçımdan açık bir rengi seçtim.. Bu tarz boyalarda saçı açma hızı yavaş olduğu için benim saçımı ancak bu renk istediğim renge ulaştırabilirdi.. Neticede gördüğünüz gibi ton farkı yaratmadan saçımın dip boyasını yapmış oldum.. :)


Dore kumraldan, ya da başka renkten küllüye geçecekseniz şu yazımı da okumanızı tavsiye ederim;

Dore Kumraldan Küllü Kumrala Geçiş


Benzer Yazılarım

63 yorum:

  1. Evet saçların güzel görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Merhabalar ben sacimi garnieerin kullu kumralina boyadim kutudaki rengi baya acikti onceki tonumda palette kumraldi acik olacak diye korkarken resmen koyu oldu külluluk var ama istedigim ton degil bugday tenliyim cok acik renk gitmiyor sizin sacinizin bi kac ton koyusunu nasil elde ederim ve sacimi hangi renge boyayim ki acik kumrala cevirebileyim. Tesekkurler simdiden��

      Sil
    3. Merhabalar ben sacimi garnieerin kullu kumralina boyadim kutudaki rengi baya acikti onceki tonumda palette kumraldi acik olacak diye korkarken resmen koyu oldu külluluk var ama istedigim ton degil bugday tenliyim cok acik renk gitmiyor sizin sacinizin bi kac ton koyusunu nasil elde ederim ve sacimi hangi renge boyayim ki acik kumrala cevirebileyim. Tesekkurler simdiden��

      Sil
    4. Merhabalar ben sacim palette kumraldi biraz acmak istedim ve garnieer kullu kumrala boyadim kutudaki resim o kadar aciktiki acik olacak diye korkarken koyu cikti kulluluk var ama koyu bugdat tenli oldugum icin cok acik ton dusunmuyorum ama sacimi nasil acabilirim en fazla acik kumrala hangi boyayi ve numarayi onerirsiniz.tsekkurler simdiden😊

      Sil
    5. Merhabalar canım :) Benim saçım koyu kumral normalde..Epey koyu yani..Bu boyayla baya acılıyor rengi.. Çok acılsın istemiyorsan bunun bir ton koyusunu deneyebilirsin canım :)

      Sil
    6. merhaba yine ben😊 boya konusunda kuafore guvenmedigim.kadar size guveniorum ve kendim boyuyorum sacimi.sac rengimi bu boyayla actim 9.1 lorealle biraz daha acmak istedim platte platine boyadim.simdi baya dip boyam geldi daha acik ama tatli bi sari icin loreal 10 cok acik sariya mi boyayim yoksa platte platine devammi.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :**

      Sil
    2. Slm bi bilgi almak istiyorum sizden benim sacimin dipleri baya bi sari oldu biraz koyu olsun istiyorum hangi ton yapmaliyim kumrallardan kararsiz kaldim

      Sil
    3. Slm bi bilgi almak istiyorum sizden benim sacimin dipleri baya bi sari oldu biraz koyu olsun istiyorum hangi ton yapmaliyim kumrallardan kararsiz kaldim

      Sil
  3. Küllü renkte sana çokmu yakışmı ne?(:Güle güle kullan tatlım bu renkte çok güzel oturmuş yüzüne tenine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederiiim :) Ben de çok sevdim bu rengi

      Sil
    2. Merhaba cnm . Sacinin rengine bayildim.:).bende ilk defa boyucam saclarimi.kullu sari gbi tonlarda istiyorum hic boyatmadigim icinde yakisip yakismamasi konusnda kararsizim.kuaforde degil kendim boyamak icin istiyotum nasil yapabilirim yardim olurmusun bana :)

      Sil
  4. saç renginiz kutudan alakasız bir renk ve böyle muhteşem bir şey çıkması ortaya çok güzel,

    sekerkizinguncesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çünkü bu tarz boyalar koyu saçı açmada çok iyi değiller zaten kutuların arkasında oluşacağı renkler belirtiliyor :) Açık renklerde istenilen renkler birebir tutuyor.. Benim saçık koyu olduğu için en iyi bu renk açar diye düşündüm :)

      Sil
  5. ay işte ben tamm bu renk istiyorumm ühü ühü ühüüü :( sana da acaip yakışmış tatlım, güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Zor değil ya kuaförler güzel boyuyorlar istiyorsan mutlaka yaptır

      Sil
  6. Harika olmuş tatlım,
    güle güle kullann saçlarınıı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook ama çoook teşekkür ederim canım iyi ki varsın :*

      Sil
  7. CANIM RENGİN ÇOK GÜZEL BENDE SAÇIMI BOYATMAK İSTİYORUM VE BU RENK TONLARINI DUSUNUYORUM SANA COK YAKISMIS :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim canım eğer düşünüyorsan denemelisin mutlaka

      Sil
  8. Saçların çok güzel görünüyor gerçekten :) Bir de şu üzerindeki tshirtü nereden aldığını sorabilir miyim? Baskısı çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederim canım :) Tshirt sanırım pazardan almıştım Beylik Pazarından :)

      Sil
  9. Ahh o saçlarrr !
    Nazar değdiricem diye korkuyorum . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin elimde kalacak bir gün! :)

      Sil
    2. Amaaan maşallah diyelim .)

      Sil
    3. :)) diyelim diyelim! Allah hepimizi kem gözlerden korusun!

      Sil
  10. Benim Busemin saçları çok güsel ki maşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin güzelliğin Serapppp! :) Senin saçlarında küllü sanırım o da sana çok yakışıyor :) Çok öpüyorum seni! :)

      Sil
    2. Beni duyan varmı😁

      Sil
  11. Busecim çok yakışmış renk. Ben de dün arkadaşlarıma saç görmeye gitttim :)) evde boyamışlar saçlarını çok hoş olmuş renkleri. Bakalım cesaret bulursam ilk kez ben de deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bence bu renkler sana da çok yakışır canım..

      Sil
  12. Buse hanım sarı saçtan vazgeçmek bence harika bir karar olmuş sizin için size hafif koyu tonlar küllü renkler çok yakışıyor hatta sarıdan döndüğünüz o ilk koyu küllü kumral rengide size süper yakışmıştı yüz hatlarınız daha çok ortaya çıkıyor yazın bu açık tonları,kışınsa koyu küllü renkleri tercih edebilirsiniz
    ayrıca her yoruma blog ve ınstagramda hiç üşenmeden cevap yazdığınız içinde ayrıca teşekküretmek istiyorum bu okuyucularınıza verdiğiniz önemin bir göstergesi ve diğer bloggerlara örnek olmalı bazıları yalnızca yapılan olumsuz eleştirilere cevap vermekten okuyucularının sorularına vakit ayırmıyor ne yazıkki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Geç kalmış bir teşekkür sunacağım umarım kabul edersiniz.. Bazen yoğunluktan gelen mesajlara hemen cevap veremeyip unuttuğum oluyor.. Ama elimden geldiğiince cevapsız bırakmamaya çalışıyorum. Güzel yorumun için çok çok teşekkür ediyorum tekrardan :)

      Sil
  13. uzun zamandır blogunuzu takip ediyorum ama hiç yazma fırsatım olmadı genelde yorum bırakmıyorum, sadece okuyanlardandım.

    Sac rengim sizinkine cok yakın benimde dip boyam gelmişti :) bir cesaret geldi gittim aynı rengi aldım boyadım sonuc muhteşem ilk defa kendi yaptıgım boya tuttu ve çok sevinliyim. Artık dip boyası evde yapmaya devam ediceğim.

    Önerileriniz için çok teşekkürler.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çoook sevindim! Ben de güzel ve samimi yorumunuz için çok teşekkür ederim

      Sil
  14. Öncelikle sen ve saçların harikasın bunu belirtmek isterim. Maşallah diyelim :)

    Ben saçlarımı her zaman kuaförde çikolata kahveye boyatıyorum ancak tatile gittim tuzlu su ,güneş derken saçım bir ton kadar açıldı ve excellence boya aldım açık altın kahve rengini.Kutu üstündeki renk tam istediğim gibi ama boyarsam nasıl olur koyu mu olur bilemedim.korkuyorum öylece bekliyor boyalar.

    Seninde bir fikrini almak istedim.


    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Siz öyle baktığınzı için öyle görüyorsunuz. Demek ki harika olan sizsiniz :*
      Alt yapı çok koyu değilse ve saçınız cabuk acılıyorsa deneyebilirsiniz. Ama tavsiyem önce bir bölgede deneyin yıkayın bakın elde ettiğiniz sonuca göre tüm boyaya geçin :)

      Sil
  15. arkadaslar benim sacim bal rengi tonlarindaydi hafif bakirlik vardi. kuaforde sacimi küllü kumral diye boyattım ama koyu kumral oldugu baya bir koyu oldu hemde ben aslinda sariya yakin bir küllü kumral istemistim boyatali iki gun oluyor tekrar sacimi gidip http://www.google.com.tr/imgres?sa=G&espv=210&es_sm=93&biw=1517&bih=692&tbm=isch&tbnid=iaLQf4X_dEqpaM:&imgrefurl=http://www.zapkolik.com/video/medcezir-1-bolum-yaman-mira-tanisma-sahnesi-607473&docid=XoipMEOkqvkf5M&imgurl=http://cdn.zapkolik.com/thumb/6/0/7/640x360/medcezir-1-bolum-yaman-mira-tanisma-sahnesi_607473_178-1379146967.jpg&w=640&h=360&ei=ffWhUt2RJtSZ0QX8-YGICA&zoom=1&iact=rc&page=1&tbnh=168&tbnw=290&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=496&ty=180 bu renge boyatsam olur mu? yani tutturabilirler mi? ayrica kac gun beklemem gerekiyor boyatmam icin lütfen yardim edin

    YanıtlaSil
  16. Saclarimi actirdim ve bakira boyattim sonrasında turuncu oldugu icin beğenmedim ve degistirdim altin pariltili tofee ye boyadim kumral oldu simdi tekrar o renge boyamak istemiyorum koyu oluyor once sonrasinda acici oldugu icin sacimda açılıyor acik kullu kumrala boyamayi düşünüyorum ama çok mu açık olur yada nasıl olur bilemedigim icin kararsizim sizce hangi markanin kullusunu kullanmaliyim

    YanıtlaSil
  17. Mrb sacimi 2 gun once dipler acik kumral uçları platin yaptırmak istedim uclar ok ama dipler cok koyu kahve oldu oncrku dip rengim bal rengi kuaforum 2 3 yıkama da açacak dedi ama emin degilim acilirsa sizce hangi renge doner yada istedigim tonda akmazsa sizce napiyim yada ne kadar zamanda boyatayim dipleri tekrar parayada sciyorummm teşekkür ler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diplerin koyuysa artık kendin evde boyayabilirsin canım :)

      Sil
  18. benim saçlarım bakır rengi küllü sarı boyasam nasıl olur tutarmıı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçınızın bir kısmında test etmenizi tavsiye ederim :)

      Sil
  19. saçlar gerçekten harika,bende saçlarımı röfleden sonra kumrala boyattaım,diplerimi kendim boyayabilir miyim peki?

    YanıtlaSil
  20. slm saç rengin gerçekten çok hoş bende bu renge boyamak istiyorm benm kendi sac rengim inanılmaz koyu. sen dip boya için kaç dakika beklettin boyayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba benim de saçlarım normalde çok koyudur ama bu renk acmaya yetiyor saçımı ortalama 40 dk yeterli

      Sil
  21. merhaba :)
    bal köpüğü rengi bu küllü sarıyla ne renk çıkar ki :(
    saçlarına maşallah diyorum çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilemiyorum :) ama bence güzel olur.. Al bir kutu hazır indirimler de var saçının bir tutumanını boydan boya boya beklet yıkat sonuca göre tüm saçına uygula derim :)

      Sil
  22. Merhaba saçlarınız çok güzel,size çok ama çok yakışmış.ben saçlarımı röfle yaptırdım beğenmedim çikolata kahve boyattım onuda sevmiyorum ayrıca dillerden siyah saçlar çıkıyor bende küllü tonlar düşünüyorum evde nasıl yapabilirim özellikle dip boyasından korkuyorum nasıl boyanır dipler çikolata kahvede bile yapmaya korktum dip boyasını nasıl yapılır? Çok soru sordum kusura bakma kuaföre gitmek istemiyorum artık yardımcı olursan çok sevinirim 😚

    YanıtlaSil
  23. Merhaba arkadaşlar, sarı saçınızdaki bakırlıktan kurtulup küllü bir sarıya dönüşsün istiyorsanız Loreal Silver şampuanı kullanmanızı öneririm. Normalde beyaz saçların sararmasını önlemek için tasarlanmış bir ürün ancak sarı saçlı bayanlarda kullanıyor bakırlığı yoketmek için. Ben bir forum sitesinde keşfettim bu bilgiyi. Sonuç : Harika :) Ancak saçınızın sarısı platin ya da çok açık sarıysa sürekli kullanmayın çünkü grileştiriyor. Ayrıca çok bekletmeyin. Normal şampuan uygular gibi uygulayın 1 dakika bekletip durulayın. :)

    YanıtlaSil
  24. Merhaba arkadaşlar, sarı saçınızdaki bakırlıktan kurtulup küllü bir sarıya dönüşsün istiyorsanız Loreal Silver şampuanı kullanmanızı öneririm. Normalde beyaz saçların sararmasını önlemek için tasarlanmış bir ürün ancak sarı saçlı bayanlarda kullanıyor bakırlığı yoketmek için. Ben bir forum sitesinde keşfettim bu bilgiyi. Sonuç : Harika :) Ancak saçınızın sarısı platin ya da çok açık sarıysa sürekli kullanmayın çünkü grileştiriyor. Ayrıca çok bekletmeyin. Normal şampuan uygular gibi uygulayın 1 dakika bekletip durulayın. :)

    YanıtlaSil
  25. Kusura bakmayin ama bu rengin kumralla bir alakasi yok ve market boyalariyla istediginiz sonuc asla cikmaz ve mat bir goruntu olusur sizde oldugu gibi karamel rengi yapan kadinlarin akinca boyalari bu renk oluyor yanlis anlamayin cok hos bi bayansiniz ancak saclariniz sizin kadar hos olmamis

    YanıtlaSil
  26. saclarım kumral . bu hafta inşallah küllü kumral yapıcam ama altta oreal kahve köpügü kapucino yok bilmem ne yok şu yok bu . 40 tane renk var . ama kumral oldu ( 4 yıllık siyahtan döndüm ) ayıptır sölemesi :D . dib boyası kafamda bi muammaydı tebrik ederim cok akıllıca kesinlikle not aldım . tesekkürler ..

    YanıtlaSil
  27. Öncelikle sac rengine bayıldımmm :) benim sac rengim sıcak cikolata ve biraz aktı simdi acık küllü kumral boyasam bu rengi elde edebilirmiyim acaba ?

    YanıtlaSil
  28. Merhaba ben 9.1 ile kucuk bir yere denedim cok güzel kullu oldu.Ama benim sacimda balyajlar var ve balyajlar platin.Ustler kumral .Tamamini deneyecegim ama yesile dönmesinden korkuyorum??

    YanıtlaSil
  29. Merhaba. Saclarimda daha onceden boya yoktu kendi rengide koyu kumral gibi bisey koleston açik kullu kumralla boyadm ama dipleri acik uc kisimlar koyu kaldi. Tekrar uclarini mi boyamam lazim acaba.

    YanıtlaSil
  30. Benim saçım kızıl renk ve sizin saç renginize dönmek istiyorum. Ne yapmam lazım yardımcı olun lütfen ��

    YanıtlaSil
  31. Benim saçım kızıl renk ve sizin saç renginize dönmek istiyorum. Ne yapmam lazım yardımcı olun lütfen ��

    YanıtlaSil
  32. Arkadaşlar şimdi sizinle yaptığım uygulamayı paylaşmak istiyorum. Colour remover b4 aslı boya silici den 2 kutu kullandım. Ve saçımda ki kızıl renk dem eser yok . Hala şok dayım. Orial kadar zarar kesinlikle vermedi saçım da kuruma oldu ama sürekli bakım yapıyorum. Tek kötü yanı osuruk gibi kokuyor. Gerçekten tam anlamıyla koku bu yani . Ve uzun müddet geçmiyor

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara