Beğendiğim Ürünler,

Benefit They're Real Mascara İnceleme

16:11 chunlibeauty 26 Comments

Uzun bir tatilin ardından herkese merhabaaa! :)  
Bu hafta sizlerle Benefit'in popüler ürünlerinden biri olan They're Real Maskaranın benim kirpiklerimde ki etkisini sizlerle paylaşmak istiyorum ;


 İlk çıktığı zamanlar burun kıvırıp aman fazla abartıyorlar diye düşündüğüm bu mascaranın mini boyunu deneyince söylenenlerin doğru olduğunu gördüğümde kendime kızmıştım.. Boşuna  dememişler önyargılı olmamak lazım diye..
Mini boyunu deneyip beğendikten sonra orjinal boyunu aldığım tek maskara bu diyebilirim sanırım.. Aslında bir çok rimel benim kirpiklerimde güzel etki yaratıyor. Ancak bu rimelin kirpiklerimde ki etkisini bir kaç tık daha başarılı buldum..
Bu kadar belirgin kirpik yaratmasına rağmen kesinlikle ağırlık hissi oluşturmuyor.
Kirpikleri belirginleşitirip uzatan bir etkisi var.
 Benim için tek kötü yönü kirpiklerden  zor temizlenmesi.. Hele ki benim gibi 2-3 kat sürüyorsanız çıkartması gerçekten çok zor oluyor. Bu rimeli aldıysanız çift fazlı göz makyajı temizleyiciniz mutlaka olmalı.. :) 
 Paraben içermiyor.
Parlaklık veren balmumu sayesinde parlak siyah kirpiklere sahip olmamızı sağlıyor
İçeriğinde ki B5 Vitamin sayesinde kirpiklerimizi besliyor.
Sanırım 76 TL ye satılıyor. En son aklımda öyle kalmıştı..
 Standart mascara fırçalarından farklı bir tasarıma sahip. Fotoğrafta gördüğünüz gibi silikon bir fırçaya sahip ve fırçasının ucu dikenli top gibi;
 Bu sayede hem yatay hem de dikey olarak uygulama yapabiliyoruz. Ben yatay olarak tüm kirpiklerimi boyadıktan sonra dikey olarak yapışanları ayırıp kirpiklerimin daha kıvrık olmasını sağlıyorum.. Bazı arkadaşlar rimelin kirpiklerini yapıştırdığından şikayet etmiş. Bence bu rimeli doğru süremeyişlerinden kaynaklanan bir durum.. Zira bir çok arkadaşımda ve kızkardeşimde denediğim kadarıyla oldukça güzel sonuçlar veren bir rimel.. :) Tabii yine de denemeden almayın derim.. :)

''%94 oranında dolgunluk ve uzunluk,
%90 oranında kökten uca kıvrım,
%96 oranında hacim ve %100 oranında kalıcılık sunuyor!''

 İçindekiler;
 Maskara uygulanmış kirpiğim ve maskarasız kirpiğim.. Arada ki farkı daha iyi anlayın diye böyle fotoğrafladım; 

 Benefit ürünlerimle yaptığım hafif makyajımla birlikte sadece rimelle belirginleştirdiğim gözlerim;


Piyasada bir çok markada birbirinden güzel maskaralar bulmak elbette ki mümkün..  Zaten önemli olan markası değil de kirpiklerinize iyi giden, onları istediğiniz şekle sokabilen maskarayı almaktır. Bu sebeple alışveriş yaparken ihtiyaçlarınız doğrultusunda ürünler almaya dikkat edin.. :)

Benzer Yazılarım

26 yorum:

  1. Merhaba guzel bir yazi olmus :) ben en cok stay flawless primer diyorum :) hem cok uzun vadeli bereketli bir ürün. Kazananin gozeneklerden sikayeti olmayabilir. Ama iyi bir primeri çoook bayan denemek ister :)

    YanıtlaSil
  2. Kirpikler kesinlikle harika duruyor ilk fırsatta deneyeceğim bu rimeli. Ben şahsen porefassionali çok merak ediyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Cilt harika gözüküyor <3 Kirpiklerdeki farkta süpeeer ötesi,primping diye bir seti var benefitin almak mantıklımı sence tek ürün fiyatı çook pahalı çünkü :(

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık canım
    The POREfessional su götürmez bir şekilde kendisini kanıtlamış ve gözenekleri hakkını vererek yok etmiş bir ürün
    ben asıl Stay Flawless 15-Hour Primer nasıl bir bitiş veriyor onu merak ediyorum

    YanıtlaSil
  5. Stay Flawless 15-Hour Primer'ı çokkk merak ediyorum en çok da onu kazanmak isterim inşallahta kazanırım ;)
    XOXO :*

    YanıtlaSil
  6. stay flawless primer diyorum tabikideeee :)

    YanıtlaSil
  7. The POREfessional kesinlikle ....

    YanıtlaSil
  8. The POREfessional kesinlikle ..

    YanıtlaSil
  9. The POREfessional kesinlikle...

    YanıtlaSil
  10. cildin harika duruyor, kadife gibi bayıldım

    YanıtlaSil
  11. bu makyajda kullandığın tüm ürünler olsa:))))))))

    YanıtlaSil
  12. Ben de stay flawless diyorum...

    YanıtlaSil
  13. Sevdim ve takipe aldım bana da beklerim
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil

  14. ikiside birbirinden güzel ve merak ettiğim ürünler ama en çok Benefit The POREfessional'ı merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Benefit The POREfessional'ı denemek isterim ben de:)

    YanıtlaSil
  16. Benefit The POREfessional'ı denemek isterim bende:)

    YanıtlaSil
  17. Bu rimelin YSL Baby dolle kıyaslaması sonucu hangisi kazanırdı sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm :) Güzel soru ama rimel beğenisi biraz kişiden kişiye değişen bir seçim.. İkisini de beğeniyorum ama Benefit daha güzel geliyor :)

      Sil
    2. maalesef kacirmisimmm

      Sil
    3. maalesef kacirmisimmm

      Sil
  18. Bende çok beğeniyorum benefitin rimelini

    YanıtlaSil
  19. bu urunu nerede bulabılırız

    YanıtlaSil
  20. They are real i ararken sitenizi keşfettim tebrik ederim harika bir tanıtım olmuş.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara