Dekorasyon,

Tchibo Kozmetik Ürün Düzenleyici / Ev Dekoru;

14:52 chunlibeauty 10 Comments

Herkese mutlu Pazarlaaar! Pazar günlerini ev dekoru gibi ıvır zıvırlara ayırdığımı daha önce ki yazımda söylemiştim. Fırsat buldukça aldığım minik minik şeyleri paylaşmak istiyorum. Bu hafta sizlerle hepimizin ortak sorunu olan dağınıklığımıza bir nebze de olsa son verecek bir organizeri tanıtmak istiyorum;


 Fırça koyma yerleri olan, plastik malzemeden yapışmış bir organizer.. Seffaf cam gibi olan bölmeleri oturtmalı olarak tasarlanmış.. Bu özelliğini pek sevmedim. Keşke çekmeceli olsaydı çok daha kullanışlı olurdu..
 Sık kullandığım malzemeleri üst rafa yerleştirdim.. Hemen elimin altında olmaları sebebiyle bana oldukça kolaylık sağladı..
Sanırım fiyatı 37TL civarındaydı.. Beyaz olmasını da ayrıca sevdim temiz ve şık duruyor..

 Masamın genel görüntüsü;
Herkese keyifli pazarlar dilerim! :)

Benzer Yazılarım

10 yorum:

  1. Gayet hoş ve şık duruyor canım
    güzel günlerde kullan
    teşekkürler tavsiye için

    iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  2. ay ne güzel olmuş canım ya, güzel günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
  3. Çok şık görünüyor, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. bayıldım çok güzel, benimkiler darmadağınıklar

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok güzel bir şey, ben de Nimo'nun tavsiyesi üzerine aldım, çok kullanışı. Sizin kullanışınız da çok yararlı olmuş :=)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de Tchibo'da bu ürünü görmüş ve çok beğenmiştim.
    Kalemlik tarzı organizer arıyorsan Office1 superstore'un kalemliklerine göz atmanı tavsiye ederim.
    Özellikle fırçalar için oldukça kullanışlı...

    YanıtlaSil
  8. Çok süper kullanışlı gözüken bir ürün masanızda da harika durmuş iyi ki blogunuzu görmüşüm tam ihtiyacım olan harika bir şey

    YanıtlaSil
  9. Çok harika bir ürün bende alıcammm kıskandımmmm :))

    YanıtlaSil
  10. ben de almış hatta bloğumda yazısını paylaşmıştım.çok şirin ve çok kullanışlı bir ürün.güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara