Beğendiğim Ürünler,

Kış Kokum; Versace Crystal Noir

14:47 chunlibeauty 5 Comments

Herkese mutlu haftalar!!  Bugün blogumda miiis gibi kokan ve yıllardır kullandığım parfümüm Versace Crystal Noir konuk.. Kokuyu sadece kelimelerle ifade etmek çok zor olsa da en azından buradan görüp belki deneme fırsatı yakalarsınız diye detaylarını sizlerle paylaşacağım..


Parfüm konusunda biraz takıntılı biriyimdir.. Bir insanın bir imzalı kokusu olmalı diye düşünüyorum.. Yani öyle olmalı ki o kokuyu alan biri aa bu Chunli'nin kokusu desin diyenlerdenim.. Bu sebeple klasik vazgecemediğim kokular listem 3 tane ile sınırlıdır.. İşte onlardan biri Versace Crystal Noir..


Versace Crystal Noir EDT 90ML
Patlıcan moru rengine sahip bir şişesi var.. Parfümün başlık kısmı siyah koca bir elması anımsatır şekilde..
Koku tercihi zevke ve tende duruşa göre herkeste farklılık gösterir.. Versace Crystal Noir Kimileri için fazla ağır gelse de benim için kalıcılığı ve kokusu muhteşem dediğim kokular arasında.. Bu sebeple zaten imzam olmaya hak kazandı :) 
Tam bir kış kokusu.. Yazın biraz içinizi bayabilir.. 

Amber ve misk kokularını seviyorsanız bu kokuyu mutlaka test etmelisiniz.. 
Parfümün notalarına bakacak olursak;
''Gardenya, şakayık, portakal çiçeği üst notaları kehribar, misk ve sandal ağacının şehvetli notaları ile harmanlanmıştır. Şehvetli, cazibeli, cüretkar ama güven verici kadınların kokusu.'' 

Aslında online alışveriş konusunda biraz çekimser olsam da Balerin.com 'un  paketlemesi ve kargo hızı son derece başarılı buldum..  Müşteri hizmetleri de gayet iyi.. Kapıda ödeme, EFT/Havale ödemelerinin yanında Kredi kartına 12 taksit imkanı sunmaları çok cazip..

  Kutusunu da sizler için fotoladım;



Takip eden herkese bol hediyeli musmutlu yıllar dilerim! Sevgiyle kalın :*

Benzer Yazılarım

5 yorum:

  1. Ben bu parfümü yeni keşfedenlerdenim.. Kesinlikle harika bir koku :)
    Ayrıca severek her yazını,incelemeni takip ediyorum :)) Sevgilerr :D

    YanıtlaSil
  2. kozmetik konusunda orjinal ürün bulmak çok riskli. Ama madem garantisi var bakalım bakalım :D

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bende bu siteden parfüm alışverişi yapmayı düşünüyorum ancak orjinallik konusunda biraz takıntılıyım merak ettiğim konu ise siz bu ürünü kullandıktan sonra memnun kaldınız mı daha doğrusu "tamamdır yine bu siteden parfüm alır kullanırım" der misiniz cevaplarsanız sevinirim beni büyük bir problemden kurtarmış olursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bana gelen ürün orjinaldi.. Sayfalarında da orjinal ürün satıyoruz diyorlar.. Sahte ürün satıyorlar diye şikayet edeni de görmedim ama yine de garantilerini ben veremem canım :/

      Sil
  4. Bende bu siteden parfüm almayı düşünüyorum ancak orjinallik konusunda biraz takıntılıyım merak ettiğim konu ise siz bu parfümü kullandıktan sonra memnun kaldınız mı kısacası "tamamdır bu siteden tekrar parfüm alır kullanırım" der misiniz? Cevaplarsanız sevinirim çünkü bu gerçekten önemli bir konu en azından benim için..

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara