24Kitchen,

Kısa Kısa Bu Aralar;

12:36 chunlibeauty 18 Comments

Herkese merhaba :) Bu aralar oldukça yoğun bir koşturmaca içinde yaşayıp gidiyorum.. Ev dekoru, saç stilleri, iş ve eventler derken günlerin nasıl hızlı geçtiğini anlayamıyorum.. Bu sebeple herşeyden kısa kısa bahsedip kafamda ki düşünceleri sizlerle paylaşmak istiyorum..


 Öncelikle Saç konusundan başlayayım.. Saçlarımın ne rengini ne de boyunu elletmeme izin vermeyen sevgili arkadaşlarım ve kuaförüm nedeniyle kendimi kapana kısılmış gibi hissediyordum. :) Halbuki kestirsem ya da rengini değişsem ben de yeni görüntüme alışamayacak pişman olacak yapıda biriyim. Nedense bunu bile bile yine de illa ki bir değişiklik yapacağım diye tutturdum ve nihayetinde takma kahkül almaya karar verdim :) Bununla ilgili detayları daha sonra yazacağım ama ön gösterim olsun diye şu fotomu ekliyorum;
Bazende akseuarları farklı kullarak saçlarıma değişikliği bu şekilde yaptım;
Bu arada EsteeLauder Online Alışverişe açıldı.. Bunun duyurusu için yapılan Eventte sevgili dostum Ojemrujumrimelim ile birlikte katıldık.. Gün sonunda sizler için yine minik bir hediye ayırdım. Detaylarını daha sonra ayrıntılı yazıp şartsız hediye edeceğim;

Geçen Cumartesi Clinique ev sahipliğinde 40 Derece Bikram Yoga   yaptık.. Güne sağlıklı başlamak gerçekten harika bir deneyim oldu.  Nedir bu  40 derece de yoga olayı diyecek olursanız tık tık
Clinique 'nin formülünü yenilemiş olduğu Superdefense krem ile ilgili detaylı yazımı ve minik sürprizimi çok yakında paylaşacağım takipte kalmaya devam edin :* Kremle ilgili detaylara bakmak isterseniz online sayfasına tık tık. Bu arada bu krem şu an online özel çok uygun fiyata satılıyor..
İkeadan makyaj masası, ayna, ışıklandırma ve perde askılığı alıp hayalimde ki odayı dekore etmeye başladım.. Şimdilik sadece masayı kurabildik :) Perde olarak aklımda çiçekli fon perdeler var onunla ilgili araştırmam bitince ve eksik bir kaç şeyi daha alınca son halini ayrı bir post halinde paylaşacağım;

Tupperware 'nin çay saati etkinliğinde Gülhan Kara ile birbirinden lezzetli pratik tarifler denedik. Gülhan Kara şefliğinde renkli mücver, limonlu lavantalı kurabiye ve zerdeçallı kakuleli kurabiye yaptık. Oldukça keyifli bir deneyim oldu.. Bu arada mutfakta hamarat olmasam da 6 sene önce tüm çeyizimi Tupperware'den dizmiş biriyim :) Bu sebeple markanın bir çok ürününü bilir ve severek kullanırım..
  Etkinlikte  Lunaparkqueen, Modaerator ve ev sahibi Hesionka ile çok eğlendik;

Bir diğer etkinlik ise 24Kitchen kanalında yayınlanan İtalyan şef Gabriele Sponza ile Yemek Aşkına çekimleriydi.. Daha önce ne yazık ki kendisini hiç izlememiştim.. Ama canlı canlı enerjisini ve yeteneğini görünce izlemediğime pişman oldum.. Artık yemek becerimi Gabriele Sponza ile geliştireceğim :)  
Çekimler sırasında bizim için önceden hazırladığı enfes browniyi ikram etti.. Bildiğimiz brownilerden farklı olan bu lezzeti herhalde uzun bir süre unutamayacapım..  Sizde bu usta şefi izlemek istiyorsanız 24Kitchen kanalına göz atın derim TIK TIK


Takip eden ve önerilerde bulunanan herkese teşekkürler :*

Benzer Yazılarım

18 yorum:

  1. Bence de saçlarını değiştirmemelisin, böyle harikalar.
    Aksesuarlar ile yaptığın saçlara ise ayrı bayıldım :)

    Sevgiler..
    http://yagmurunmodasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. English home'daki perdelere bir bakin derim,belki bakmissinizdir ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece netten baktım ama gidip canlı canlıda bakayım ;) teşekkür ederim

      Sil
  3. saçlarının rengini nasıl bu renge kıvama getırdın yazarmısın..ınst dada yazıyorum yazıyorum cewap wemıyosun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karıştırıyorsunuz herhalde.. Yukarıda saç başlığı var oraya basarsanız küllü kumrala ne zmn boyatmışım vs herşey yazıyor ztn.. Umarım keyifle okursunuz..

      Sil
    2. baktım baştan sona kadar okudum inceledim...yinede teşkler cewabınız için

      Sil
  4. Canim benim saçları nda sende cok guzelsin hersey yakisiyor sana

    YanıtlaSil
  5. Canim benim saçları nda sende cok guzelsin hersey yakisiyor sana

    YanıtlaSil
  6. bence saçlarının rengi çok hoş size de çok yakışıyor :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. saç modellerine bayılıyorum çok güzel ve şık bir tarzın var. Hayalindeki dekorasyon için adım atmış olman bile ne iyi. Dilerim bir gün ben de hayalimdekileri fikrimdekileri uygulayabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım hayallerimiz gerçek olur :*

      Sil
  8. Saclarinizin modelide rengide cok guzel bizcede degistrmeyin cok yakisiyor size, ayni zmanda kahkülde cok yakismis:) sizi severek takip ediyoruz. Bizde blogumuzu yeni actik. Deneyimli bir blogger olarak bizi takip ederek degerli fikirlerinizi paylasirsaniz cok sevinirizz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bir değişiklik iyi geliyor ama :;) Blogunuz için tebrik ederim

      Sil
  9. Bu arada adresimizi degistirdik:) artik forbyemotion :)

    YanıtlaSil
  10. Lütfen şu ilk siyah beyaz fotoğrafınızdaki saç modelinin videosunu yayınlar mısınız nasıl yapıldığını, çünkü ben çok uğraştım aradım taradım denemeye çalıştım ama yapamadım da bulamadım da sizde görünce çok mutlu oldum çünkü yardım edebilirsiniz diye düşündüm her halinizle ayrı ayrı güzelsiniz ama ben o saç modeline bayılıyorum en kısa zamanda ilgileneceğinize inanıyorum çok teşekkür ederim şimdiden :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara