Avon,

Avon'a Ulaşmak Artık Daha Kolay! Avon App Detayları;

14:11 chunlibeauty 4 Comments

Herkese merhabaa! Hepinizin bildiği gibi Avon'da yenilikler hiç bitmiyor :) Avon'un çalışma & satış şeklini biliyoruz.. Birçoğumuz yakınlarımızda Avon temsilcisi olmamasından, ürünlerine ulaşamamaktan şikayet ediyoruz. Artık Avon ürünlerine telefonumuza yükleyeceğimiz APP ile çok daha kolay ulaşabileceğiz;


Avon'un AppStore ve GooglePlay'de mobile application'ı açıldı. Duyar duymaz telefonuma ekledim bile :) Uygulama Adı Avon Brochure.. Hemen indirip kataloğa online olarak baktım :) Ve tabii kendi bulunduğum sayfanın görüntüsünü aldım hemen :)

Bu uygulama sayesinde; 
- Kataloğu inceleyip seçtiğimiz ürünleri kolayca sepetimize atabiliyoruz ve lokasyonumuzu belirleyip en yakın temsilciye ulaşıyor, siparişimizi veriyoruz
- Ödeme sistemi yine aynı, temsilcimize kapıda ödememizi yapıyoruz. (Ürünleri temsilcimiz getireceği için kargo parası da ödemiyoruz :)
- En güzel avantajlarından birisi, bu ay neler indirimli, yeni ürünler neler diye düşünmüyor bir tıkla istediğimiz her yerden kolayca inceleyebiliyoruz. 
-   Benim gibi tanıdığınız, yakınlarında Avon temsilcisi bulamayanlar için bize en yakın olan temsilciyi bulup uygulama aracılığıyla doğrudan sipariş verebiliyoruz.. Ama benim tanıdık temsilcim var ondan alışveriş yapmak istiyorum derseniz de; temsilcinizin e-posta adresi ile onu App üzerinden bulup, direkt siparişinizi gönderebiliyorsunuz. Nasıl yapacağız derseniz işte videomuz …

Avon'a Ulaşmak Artık Daha Kolay! from AvonTürkiye on Vimeo.

Herkese keyifli alışverişler! :)

Benzer Yazılarım

4 yorum:

  1. hemen yüklüyorum bende :))

    YanıtlaSil
  2. bu sıstem cok ıyı ama soyle bı kotu yanı var bende temsılcıyım bı bey bana sıparıs gonderıp maıl adresıme daha sonra ben onun maaşlı bi işçisiyim gibi azarlayan bugun hemen getir tarzında bi mail atmıştı

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben saçımı loreal 8.1 ile boyadım. Açık kumraldı hedefim fakat soğan kabuğu rengini aldı. Sizin öneriniz ne olur acaba kumrala ulaşmam için? Kendi saç rengim koyu kestane. Teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara