Allık,

MAC Online Alışverişim ve Prep + Prime Makyaj Bazı İnceleme

10:33 chunlibeauty 1 Comments

MAC Online açıldığından beri ihtiyacım olan ürünleri ''özellikle koleksiyon ve devamlı kullandığım ürünleri'' ücretsiz kargo seçeneğiyle bir kaç tıkla alıyorum.. Benim gibi çalışan, yakınlarında MAC mağazası olmayanlar için gerçekten online alışverişin rahatlığı tartışılamaz..:) Bildiğiniz gibi MAC mağazalarında ya da  online  alışverişlerde sample boy hediye verilmiyor.. Bazen ürünü denememiz için tek kullanımlık kutucuklara dolduruyor ama onun dışında sample boy ürünler verilmiyor. Yeni duyurulan bir haberle sadece online alışverişe özel tüm alışverişleriniz de benim de favori ürünlerimden olan Prep + Prime makyaj bazının 6 ml. seyahat boyunu hediye ediyorlar üstelik ücretsiz kargo seçeneğiyle. Benim sepetime bakacak olursak;


Studio Fix Fondöteden daima elimin altında bulundurduğum bir ürün.. Elimde ki bitmek üzereydi yenisini hemen sepete atıverdim.. Bir de ambalajı ile hepimizin beğenisini kazanan yeni koleksiyon ürünü Alluring Aquatic Colour 'dan Extra Dimension Bronzing Pudra aldım.. Siparişim bir kaç gündür elimde ancak henüz kullanmaya kıyamadım :).. Tabii  en kısa zamanda detaylarını yazacağım :) Prep Prime makyaj bazı da daha önce severek kullandığım bir üründü.. Nedense buraya yazmamışım bu ürünü.. Bu sebeple kısaca bahsedeyim;

''Son derece sıvı losyonun özel etkili silikonlarla formüle edilmesi ile oluşturulmuştur. Cildi yatıştırır ve yumuşatır, fazla yağı emer, cilt rengini eşitler ve kızarıklıkları giderir. Pudra ve fondöten etkisini arttırır.,''

Yumuşacık kadifemsi bir yapısı var.. Gözenekleri küçültme gibi bir iddiası yok ancak hafifte olsa daha iyi gösteriyor.. 
Cildi daha canlı, dengeli gösteren bir ürün..
İçerisinde silikon var.  

Fotoğraflardan da anlayacağınız üzere ciltteki kuruma çatlaklarını da güzelce doldurup daha soft bir görüntü yaratyor.
Makyajınızın daha uzun süre ciltte durmasını sağlıyor..
 İçerisinde hafif ışıltılar bulundurduğu için cildi daha canlı gösteriyor.  
İsterseniz elle isterseniz küt başlıklı bir fırça ile tamponlayarak uygulayabilirsiniz..
 Normal ambalajı şu şekilde pompalı; 

 Fiyatı, 82 TL. 
Siz de MAC 'ten bir şeyler alacaksanız ücretsiz kargo ile  Online alışveriş yapıp bu ürünün deneme boyuna sahip olabilirsiniz.. :)
www.maccosmetics.com.tr

PS: Avon kazananlarını en geç pazar gününe kadar açıklayacağım.. Rahatsızlandığım için ilgilenemedim.. Anlayışınız için teşekkür ederim..

Benzer Yazılarım

1 yorum:

  1. Merhaba,benim bir sorum olacak MAC !ın yeni serisindeki her ten rengıne uyum saglayan bronz pudrası ıle ılgılı bır bılgınız var mı?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara