Allık,

Essence Bloom Me Up Koleksiyonu İnceleme;

09:08 chunlibeauty 5 Comments

Essence 'nin yeni koleksiyonu Bloom Me Up! Pastel ve ışıltılı tonlarda ki bu yeni koleksiyondan ışıltılı pudra (aydınlatıcı) , tekli far ve dantel motifli tırnak ucu bantlarına daha yakından bakmaya ne dersiniz?


Öncelikle ışıltılı pudra diye geçen üründen başlamak istiyorum..
*01 rose it metalik uçuk pembe bir renge sahip..
*Şeffaf plastik ambalaj.
*Çiçek desenli bir tasarıma sahip.. Ancak belli bir kullanımdan sonra tabii ki bu görüntü yok oluyor..
*Yapısı gayet yumuşak.. Pudra diye geçse de yanaklara ve boyna aydınlatıcı ışıltı katmak için kullanılıyor. *Sedefli çok hoş bir ışıltısı var..
*Pigmentesyonu az.. İster hafif dokunuşla isterseniz de biraz daha yoğun kullanarak istediğiniz ışıltıyı elde edebilirsiniz.. Yanaklarda aydınlatıcı niyetine kullanmak istiyorsanız sık kıllı bir fırça kullanmanızı tavsiye ederim..
*12,25tl Fiyatına göre güzel bir ürün.. Özellikle makyaja yeni başlayan genç kızlara tavsiye ederim.. 

Tekli farlarda yine pastel renklerden oluşuyor.. Pigmentesyonu fena değil.. Daha çok yaz akşamları bronz tende kendini belli edecek tonlarda..  Pudramsı yumuşak bir yapıya sahipler.. Gözlere ya da göz pınarlarına ışıltı aydınlık bir görünüm katmak için kullanılabilinir..Koleksiyonda 3 renk var bendekiler  02 rose it up! pembe ve  03 blow my mint rengi.. Tanesi 7,25 ten satılıyor;




Tende ki duruşları; Allıkla pembe farın renkleri birbirine oldukça yakın;


Dantelli tırnak ucu ise oldukça ilgi çekici.. Henüz denemedim ama kendinden yapışkanlı bir ürünmüş.. Tınarklarında farklı görünüm sevenlere göre.. İki farklı desene sahip.. Biri dantel biri de çiçekli.. 5,50tl ye satışa sunulmuş..
*Koleksiyondan denk gelirsem ikili göz kaleminden almayı planlıyorum.. Kaş altına ve göz pınarlarını aydınlatmak için oldukça pratik bir ürüne benziyor..
*Gratis ve Rossman mağazalarında Essence ürünlerini bulabilirsiniz..
Essence biraz genç kızlara ve makyaja yeni yeni başlayanlara göre bir marka diye düşünüyorum... Uygun fiyatlı şirin ürünlere sahip.. Özellikle tırnak ürünleri konusunda hayli başarılı bir marka.. Koleksiyondan ürün alanlar ya da deneme fırsatı bulanların yorumlarını bekliyorum!

Benzer Yazılarım

5 yorum:

  1. Ben de gördüm geçen gün Gratis'te bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Boyle uzerinde desen olan pudralara farlara bayiliyorum. Bunun desenini de cok begendim. Ama iki defa kullandiktan sonra gidiyor valla uzuluyorum. Ikili kalemi ben de denemek istiyorum. Ilk firsatta alacagim. Sizin de yorumlarinizi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. tirnak uclari guzelmisss. ))

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara