Cilt Bakımı,

Teoxane Radiant Leke Karşıtı Gece Peelingi

09:29 chunlibeauty 4 Comments

Bugün sizlere çok farklı bir cilt bakımı ile merhaba demek istiyorum.. Hemen hemen birçoğumuz cilt lekelerinden muzdaribiz.. Bu sebeple bugünkü ürünümüz cildi 21 günlük bir kullanımla ciddi şekilde soyan, %15 glilolik asit içeren leke karşıtı aydınlatıcı gece bakım kürü Teoxane Radiant Night Peel;



Bu ürün  yılda 3 kere 21 günlük periyotlarla kullanılıyor.. Bunun nedeni cildi ciddi anlamda soyması.. Güçlü bir ürün olduğu için (Doktor önerisi ile) cildi estetik uygulamalara hazırlamak için de kullanılıyor.. Sürdükten bir süre sonra elinizle yüzünüzü ovaladığınızda cildinizin soyulduğunu görebiliyorsunuz..

Dermatolog önerisi ile kullanabileceğiniz bir ürün. Bu sebepe alın bunu cildinize süper gelir diyemem.. 
Göz, dudak kenarlarına temas ettirilmeden 21 gün sadece akşamları kullanılıyor.. Üzerine ekstra bir krem uygulamıyorsunuz. Cildi soyduğu için yaz aylarında kullanmanızı tavsiye etmem.. Ama illa kullanacağım derseniz de, gündüzleri güneş korumalı ürün kullanmayı ihmal etmeyin.

Bu ürünü kullandığım süre boyunca cildimde ciddi anlamda bir aydınlanma ve geniş gözeneklerde hafifce daralma oldu..  
Bu kremin bana göre en önemli özelliği cildi kurutmadan soyması.. Genelde cilt soyma işlemlerinde cilt fazlasıyla gergin bir hal alır. Ancak bu üründe ben böyle bir gerginlik vs hissetmedim.. 

Paraben ve parfüm içermiyor..
Limonsu bir kokusu var. Cildiniz de sivilce sıktıysanız ya da açık yaranız varsa o bölgelere getirmeden kullanmanızda fayda var..
Açıldıktan sonra 12 aylık bir kullanım ömrü var..
İsviçre markası ve Seltek İlaç Tarafından Türkiye'ye getirilmiş bu kremi Dermatologlar da ya da online sitelerde bulabilirsiniz..
40ml Fiyatı 175TL..
Not: Cilt hassas bir konudur. Burada kendi deneyimimi sizlere aktarıyorum.. Cildinizi tanımadan ya da doktor önerisi almadan böyle cilt soyucu ürünler kullanmayın..

Benzer Yazılarım

4 yorum:

  1. canım senin cildinde bir problem yok görünüyordu, çok ağır bir ürünmüş bu ,
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. evet çok haklısın cilt çok hassas ama senden fikirler almakta çok güzel :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bu marka hakkinda okumustum daha öncede lekelere karsi arastirmaya girdigimde :) iyi bir marka diyorlardi genelde. Ben sonbahar/kisi bekleyip tekrar lazer yaptiracagim, zaten lekelerim son lazerden sonra az kalmisti, ondan sonra tümden giderler insallah. Bir cok ürüne cok para döktüm ama en etkilisi kesinlikle lazer oldu, ama iyi bir doktor bulmak lazim tabii, güven meselesi. Umarim krem sende ise yarar ve hic baska birseye ihtiyac duymazsin :)

    YanıtlaSil
  4. ben teoxane'ın deep repair balm' ını kullanıyorum. kuru ciltler için nemlendirici... Cildim hemen pul pul olur normalde. Ama deep repair balm ile toparladı kendini. haftada 2 ya da 3 defa kullanıyorum üstelik. biraz pahalı haklısınız ancak www.vavendu.com 'dan indirimli almak mümkün bilginiz olsun.

    ayrıca bloguma da beklerim. :)

    sahneisiklari.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara