Benefit,

Tatil Çantası Listesi

12:16 chunlibeauty 7 Comments

Uzun bir aradan sonra tekrardan herkese merhabalar!! Yaz ayının verdiği rahatlıkla yazı yazma hevesim epey kaçtı sanırım :) Kaçan  hevesimi geri getirmek adına bugün sizlerle tatil çantamı detaylı olarak paylaşmak istiyorum..


 Tatile giderken kozmetik, saç, vücut ürünlerinden oluşan ayrı küçük bir çanta yapmayı tercih ediyorum..  Bu küçük çekçekli çantayı kişisel bakım ürünlerim için kullanıyorum.. Gördüğünüz gibi tatile ne olur ne olmaz diye tam teçhizat giden biriyim..
Tatil odasında ki makyaj masasından bir kare;
Tatil çantasında güneşten koruma, bronzlaşma, güneş sonrası ürünlerine daha çok ağırlık verdim.. 
Vücudumuzu güneşe alıştırmak için ilk günler Clinique Güneş koruyu tercih ettim, Yoğun bir krem yedirmesi biraz zor olsa da 30 faktörle güneşten koruması gayet başarılı bir kremdi.. Tatilde bol bol sürüp bir tüpü iki kişi bitirdik :)
Yüz için Kiehls güneş koruyucusunu tercih ettim. Ayrıntılı yazısını şurada yazmıştım tık tık. Hem şehir, hem de tatilde gönül rahatlığı ile kullanabileceğiniz yağsız hafif bir ürün..
Vücudumuzu güneşe alıştırdıktan sonra güneşin zararlı etkilerini önleyen, aynı zamanda da cildi bronzlaştıran ''bu senenin favori ürünlerimden biri olmayı başaran''  Bioderma Photoderm bronz kullandım. Bununla gerçekten güzel bir bronzluk elde ettim ayrıntılı yazısını ilerleyen günlerde yazacağım;

Güneş sonrası duşta cildimi johnson bebe yağı ile nemlendirdim. Ardından Benefit Bathinayı kullandım.. Bu sayede cildimde herhangi bir kuruma soyulma problemi de yaşamamış oldum; Bathina inceleme yazısı için tık tık;
El ve ayak bakımımı tatil öncesinde TırnakButik'te yaptırdığımı söylemiştim. Beylikdüzü,Avcılar, Esenyurt, Bahçeşehir tarafında oturanlara tavsiye edebileceğim bir yer.. 
Masa fotoğrafında gördüğünüz küpeliği öylece çantama attım. Malum minik küpeler en çok kaybolan aksesuarlardır. Bu ürünle artık daha düzenli olduğumu itiraf etmeliyim. Kelebek Organizeri English Home dan bulabilirsiniz;

Plaj makyajında tercih ettiğim ürünlere gelecek olursak;
 Yanak ve Dudaklarda Doğal Pembelik yaratak için  Benefit Posietinti plaj çantamdan eksik etmedim. Oje gibi bir ambalaja sahip olsa da iki parmak hareketiyle tüm yanağımı ve dudaklarımı renklendirebildiğim pratik bir ürün. Detaylı incelemek isterseniz tık tık;
Bunun dışında Benefit They’re Real Push-Up Liner ve maskarayı da ''bazen'' plaja giderken kullandım. Aslında plajda makyaj yapmayı çok sevmesem de  ürünlerin suya dayanıklılığını test etmek amacıyla bir kaç kere sürüp denedim.. Liner güneş ve sudan biraz etkilenip dağılma yapıyor olsa da Maskara hiç bozulmadan akşama kadar dayanabildi;
Bazen de yüzüme hafif bir bronz ışıltı katmak istediğimde de Clinique'nin Up lighting Liquid Illuminator'ı tercih ettim.. Ayrıntılı yazısını şurada yazmıştım tık tık;
Bunun dışında ekstradan gece makyajlarında kullanmak üzere Naked3 paletimi, Benefit Big Easy BB kremi, MAC & Benefit aydınlatıcılarımı ve 4-5 tane farklı renkli rujla çantamı doldurdum.. :) 
Tatilimizin ilk durağı Bodrum Turgutreis Sianji Hotel'di.. Oteli genel olarak çok sevdik. Oldukça sakin gürültüden uzak, dinlendirici ve göze hitap eden bir oteldi.. Burada kaldığımız süre boyunca hiç problem yaşamadık.

 5 gecelik konaklamanın ardından Kaş ' a doğru yola çıktık.. Daha önce Booking üzerinden Upper House Hotel 'e rezavasyon yaptırmıştık. Eksiklikleri olsa da merkezin içinde yer alan ve mimari olarak gayet güzel bir oteldi.. 

 Kaşın doyumsuz güzelliğini anlatmama gerek bile yok sanırım.. :) Döndüğümüzden beri aklımız hale tatilde..

Herkese mutlu tatiller :*

Benzer Yazılarım

7 yorum:

  1. Tatil bitince bi tuhaf oluyor insan dimi:) Çok güzelmiş sizin ki de resimlere bayıldım :) Çok tatlısınız maşallah :)
    Bu arada Pınar'a da çok sevindim, o yolu açtı inşallah sıra bana da gelir heheheh:)anladın sen...
    Allah mutluluklarını daim etsin inşallah, kocaman öptüm :)

    YanıtlaSil
  2. ben ürünlerden çok senin fotoğraflarına bayıldım busecim.Eskiden daha çok kendine dair yazıların olurdu:((neyse terkar yazmaya başlaman çok sevindirici ara verme.yazın miskinliğini üzerimizden atalım ama değil mii:)))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel kareler
    içim açıldı, bodrumdaki otelin görseli nefissss

    YanıtlaSil
  4. Upperhouse Otel'de ben de kaldım geçen sene. Hiiiç memnun kalmadım. O zaman güya yeni açılmıştı eksikleri vardı ama oda duvarları rutubetten kabarmaya başlamıştı bile. Görüyorum ki hala eksikleri var. Biz de rezervasyonu Booking üzerinden yaptık. Vardığımız gün öğrendik ki oda ayırmamışlar. Aa biz görmedik dediler. O sıcakta saçma sapan otelleri gezdirdiler. Sonra 3 gecede üç ayrı odada yatmak zorunda kaldık. Son gece otel görevlisi televizyonunun sesini o kadar çok açmıştı ki gece 3'te uykumdan uyandım. Çok sevimli görünen ama çalışanlarının/işletenlerinin son derece beceriksiz olduğu bir oteldi. Buradan da içimi dökmüş oldum :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller yaa of ;) http://antalyarentacarfirmalari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Tüm kareleri cok begendim, özellikle bir canta dolusu bakim ve makyaj malzemeyle yola cikman kendimi hatirlatti bana süpersin :D

    YanıtlaSil
  7. bulunduğum ilde sephora yok ordan alınacak bi topten iniz varsa çok sevinirim buse hanım..tatil dönüşü uğrucaz sephoraya :))

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara