İnceleme,

MAC Pure Heroine Ruj İnceleme;

13:31 chunlibeauty 9 Comments

Ünlü şarkıcı Lorde ile işbirliği yapan MAC,koleksiyon olarak ruj ve eyeliner olmak üzere iki tane ürün çıkarttı.   Lorde' nin tarzını yansıtan bu koleksiyon  MAC online'a özel sınırlı sayıda üretildi. Ben de Pure Heroine rujunu deneyip sizlerle paylaşmak istiyorum;

MAC Pure Heroine ruj koyu Mor, mürdüm arası bir renge sahip.. Evet iddialı ve herkese yakışan bir renk değil.. Hatta ön yargı oluşturan bir renk.. Mor bana yakışmaz deyip benim gibi omuz silkebilirsiniz.. Bu ömyargı nedeniyle elimde olmasına rağmen uzun bir süre kullanmadım.. Daha sonra bir şans verip denedim ve önyargılarımdan kurtulmam gerektiğini bir kere daha görmüş oldum..
Her ne kadar ambalajında daha koyu görünüyor olsa da dudakta daha açık bir renk elde ediliyor..


Pigmentasyonu oldukça iyi.. Tek seferde güzel bir renk verse de yoğun bir morluk için üzerinden bir kaç kere geçmenizi öneririm..
Her dudakta aynı rengi vermiyor.. Benim dudaklarım açık renk olduğu için daha açık bir mor elde ederken kız kardeşimin koyu dudaklarında daha koyu bir mor elde ettik..  
Hafif bir liner ve ten makyajı ile birlikte kullanılması gereken bir renge sahip,

Koyu renkli rujları seviyor ve kendinize yakıştırıyorsanız tavsiye ederim. Bana göre açık tenlilere giden bir tonu var.. Pınar'la ikimizde açık tene sahibiz. Pınar pembe alt tonlu, ben ise sarı alt tonluyum.. İkimize de yakıştı ancak sarı alttonlar da bir tık daha iyi sanki :)
 Esmer tende bu kadar iddialı ve havalı durmayabilir. Ancak açık tende ruj kendini ciddi anlamda gösteriyor..

Pure Heroine,  dudakları kurutmayan kremsi ıslak bitişli bir ruj.. Dudakta kalıcılığı gayet iyi.. Birşeyler yiyip içtiğinizde keskin mor rengi gitse de geriye hafif pembe/mor bir renk kalıyor.
Fiyatı 55TL
Satın almak isterseniz MAC Online sitesine TIK TIK

Benzer Yazılarım

9 yorum:

  1. çook güze bir renk ya .. harika . güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. harika bir renk güle güle kullan cnm bnm :)

    YanıtlaSil
  3. renk sana feci yakismis! :)

    YanıtlaSil
  4. herkese gidecek bir renk değil, ama sana çok yakışmış gerçekten

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bu ruja dupe olarak onerebileceginiz uygun fiyatli bir ruj var midir ?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara