Fondöten,

Make Up For Ever Face and Body Fondöten İnceleme

10:24 chunlibeauty 4 Comments

Herkese merhabalar :) Bugün  günlük kullanıma uygun, içeriğinde  %75 ten fazla  su bulunan jel formüllü Make Up For Ever markasının Face and Body Fondötenini sizlerle paylaşmak istiyorum..



 Öncelikle neden HD değil de Face and Body tercih ettin diye sorabilirsiniz. Nedeni maalesef ki HD fondöteni benim cildime tam oturmaması. Bu sebeple her ne kadar başka ciltlerde HD yi seviyor olsam da kendi cildim için Face And Body i daha başarılı buluyorum.. 

Özellikleri;
Face And Body içeriğinde yüksek oranda ( %75 ten fazla ) su bulunan jel formülü sayesinde günlük kullanım için gayet ideal bir ürün..
NOT: Su bazlı fondötenlerin içinde yağ oranı az, su oranı ise fazladır. Kuru ve normal cilde sahipseniz su bazlı fondöten kullanmanızı öneririm. Su bazlı ürünlerde yağ oranı az olmasına rağmen yağlı ciltlere tavsiye edilmez çünkü parlama vb sıkıntılar yaşatabilir..( Benim cildim yazın karma, kışında kuru karma olduğu için yazın farklı, kışın farklı ten ürünleri kullanıyorum..  )
MAC in  yüz ve vücut fondöteni (Face and Body) gibi bir ürün diyebilirim. Ancak ona göre ciltle daha çabuk bütünleşip etrafa bulaşmayan bir formüle sahip.
Tüm ciltlere uygun bir ürün denilse de kesinlikle kuru, kuru karma ve normal ciltlere tavsiye ederim. Parlak bitişi olduğu için yağlı  ve karma ciltlerde parlama sıkıntısı yaratabilir..  Ben de parlama yapmaması için T bölgeme HD pudra sürüyorum.. HD pudranın yazısını okumak isterseniz tıklayın
Bu fondötenin en önemli özelliklerinden biri ciltle bütünleşip yok gibi durması.
 Hafif kapatıcılık sağlıyor. Kapatıcılık özelliğini bir kaç kat sürerek ya da benim gibi kapatıcı ile sorunlu bölgeleri kapatıp bununla ince bir kat sürerek arttırabilirsiniz..
 Hafif bir ürün olmasına rağmen ciltte kalıcılığı gayet başarılı. 
-Olumsuz olarak söyleyebileceğim tek şey sanırım kötü kokusu ancak sürdükten kısa bir süre sonra uçup gidiyor.. Yine de  koku hassasiyetiniz varsa öncesinde mutlaka koklamanız da fayda var.. 
Renk skalası oldukça iyi.. Benim tenime uygun rengi 32 Alabaster Beige..;
 

 Nasıl kullanılıyor? 
Fondöteni uygulamadan önce iyice çalkalamanız gerekiyor..
Pompalı bir ürün, birbuçuk / iki  pompa cildim için yeterli geliyor.
Hızlı kuruyan bir yapısı olduğu için cilde hemen dağıtmak gerekiyor.
İster elle, ister süngerle, isterseniz fırça ile rahatlıkla uygulama yapabilirsiniz. Kişisel tercihim sık kıllı bir fırça (Make Up For Ever 112 Nolu Fırça) ile patates baskısı gibi uygulamak,. Bu yöntemle kapatıcılığı biraz daha arttırmış oluyorum..

Bu fondöteni dekoltenize ya da bacaklarınıza da uygulayabilirsiniz.. . Vücuda uygulayacaksanız uygulama sonrasında bir kaç dakika bekleyin, daha sonra üzerinden pudra fırçası ile geçip giysilerinizi öyle giyin..  

Nerede Satılıyor?
Make Up For Ever ürünlerini daha çok kendi mağazalarından deneyerek almayı tercih ediyorum. Bunun dışında Sephora Mağazalarında da bulabilirsiniz. Online olarakta Makyajtrendi.com dan  satın alabilirsiniz.. 
30ml ve fiyatı 102TL  

Benzer Yazılarım

4 yorum:

  1. Merak ettiğim bir üründü.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım merak ettiğiniz yönlerini anlatabilmişimdir :)

      Sil
  2. mac mi mufe mi diye düşünüp duruyorum ama sanırım elimdeki bitince önce mufe ye şans vereceğim. Makyajtrendi sitesini şimdilik sevdim =) Umarım hep böyle çizgilerinde olurlar(=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) MAC face and body denemediğim için çok iyi karşılaştırma yapamıyorum ancak bu ürünü severek hergün kullanıyorum :)

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara