İnceleme,

Kiehl's Micro-Blur Skin Perfector / Gözenek Küçültücü Baz İncelemesi

12:09 chunlibeauty 0 Comments

 Makyaj bazı ten makyajının ilk adımlarından biridir. Cildinize uygun olan bir baz Fondoteninizle cildiniz arasında bariyer görevi yapar, cilt kusurlarını kamufle eder ve teninizi makyaja hazırlar.  Benim gibi gözenek problemi olan bir cilde sahipseniz makyaj bazlarında bunu hedef alan ürünleri seçmenizi tavsiye ederim. Bugün de makyaj bazlarından Kiehl's Micro-Blur Skin Perfectoru paylaşmak istiyorum;

Özellikleri;
*Makyajdan önce az bir miktar ürünü alıp gözeneklerimin geniş olduğu burun çevresi ve yanaklarıma uyguluyorum.
*Benefit Porefessionla göre daha hafif bir formüle sahip.  
*İçeriğinde Lipo hidroksiasid, mercimek ve ağaç kabuğu özleri bulunuyor
* Paraben içermiyor
*Kadifemsi bir bitişi var. Sürerken cildinizde güzel bir yumuşaklık hissediyorsunuz.
*İster elinizle isterseniz f80 gibi küt uçlu bir fırça ile tamponlayarak uygulayabilirsiniz.

Olumsuz Özellikleri;
*Bu ürünün yapısını  ne yazık ki pek sevmedim.. Belli bir süre sonra ürün fazlara ayrılıyor. Sıktığınızda biraz su birazda ürün ayrı ayrı olarak çıkıyor. Normalde bu tarz ürünlerde çalkalayınca fazlar birbirine karışır ancak bu üründe karışma pek olmuyor.
*Gözenek görünümünü hafifletmede de Benefit kadar başarılı bulamadım..

 Ürün lanse edilirken gece yatarken de kullanılabilen bir cilt bakım ürünüdür deniliyordu. Düzenli kullanımda 4 haftanın sonunda gözenekleri küçülttüğü iddiası vardı. Ben düzenli kullanmadım bu sebeple bu konuda ki yorumum ne kadar doğru olur bilemiyorum ama gözenekleri kalıcı olarak daraltmıyor. Yine benzeri olan Benefit Porefessional gibi kalıcı çözümden ziyade anlık bir çözüm sunuyor. 
Fiyatı 85TL
Kişisel deneyimime göre ikinciye tekrar kullanacağım bir ürün değil ne yazık ki..  Benefit Porefessional bazı ciltlerde alerjiye neden olabiliyor bu sebeple Porefessionalı sevmeyenlere bu ürün belki bir alternatif olabilir. Ancak benim cildime göre hala Benefit Porefessional makyaj bazı bir numara.. İkinci tercihim ise daha ucuz bir alternatif olması sebebiyle Flormar'ın yeni çıkarttığı makyaj bazı.. Onu da ilerleyen günlerde paylaşacağım..
İçeriği de şu şekilde;

Benzer Yazılarım

0 Yorumlarınız;:

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara