Everyday Minerals,

Everyday Minerals

16:28 chunlibeauty 2 Comments

Ilk mineral makyaj tecrübemi bu markayla ya$adim. Toz Pudra kıvamındaki bir fondötenin hic kapatıcı olamayacağını düşünmüştüm. Ancak ilk sipari$imde gelen numuneler kapatıcılığıyla beni  kalbimden vurmu$tu.;   Her cilt tonuna uyacak  muhte$em renklere saHip :)  En iyi yanlarindan biride ürünleri  kullanmadan önce ücretsiz deneme boyu (sample)  sipariş edebilmemiz. Makyaj ürünlerinin yanısıra, fırcalar, makyaj süngerleri, cilt ve vücut ürünleride var.. Yalniz tek sıkıcı tarafida ürünlerin gec gelmesi yada kargoda kaybolmasi.. Bu tarz sIkintilar nedeniyle artik bu marka Türkiye`ye gönderim yapmiyor.. Oysa benim firca ihtiyacim vardi.. Neyseki imdadima e$im yetisti :) bayrama ailesininin yanina Austira`ya gidecek. Bende $imdi sitesinden sipari$ verdim..
Ya Siz kendinize uygun olan rengi biliyormusunuz?

Size uygun renkleri seçmek için önce cilt tonunuzu belirlemeliyiz.Tonları üç başlıkta toplayabiliriz, Soğuk, Sıcak ve Nötr.. Sizinki hangisi bilmiyorsanız;
  • Soğuk Grubundakiler,
  • Saçlarınız açık kahve, cildiniz çok açık, gözleriniz renkliyse
  • Güneşte hemen kızarıyorsanız
  • Siyah saçlı, açık tenli, renkli gözlü ve güneşte hemen kızarıyosanız
  • Pembe alt tonluysanız  bu gruptansınız.
  •  Sıcak Grubundakiler
  • Saçlarınız ve gözlerin koyu renkli , kolayca bronzlaşabiliyorsanız,
  • Saçlarınız  kızıl veya kestane, yüzünüzde çiller varsa, gözleriniz  kahve,yeşil, ela ise ve  kolayca bronzlaşabiliyorsanız
  • Saçlarınız altın sarısı ve koyu sarıysa, gözleriniz koyu kahve ve cildiniz sarı alt tonlu, kolayca bronzlaşabiliyorsanız,
  • Saçlarınız kızıl veya açık kahve, gözleriniz maviyse ve açık bej alt tonluysanız, kolayca bronzlaşabiliyorsanız bu gruptansınız.
  • Nötr Grubudakiler;
  •  Cildiniz sıcak ve soğuk tonlardan her ikisininde uygun özelliklerini taşıyorsa bu gruptansınız..
Cilt tonunuzu belirledikten sonra cilt tipinize uygun olan formülü seçmeliyiz, Her cilt tipi için 4 ayrı katagoriye
ayrilmiş seçenekler var,
Original glo Kuru ve normal ciltlere uygun,
Semi-matte Yağlıdan karmaya dönük ciltlere uygun (adındanda anlaşılabilecegi gibi matte), yağlanmayı önleyen ve cildi kurutmayan bir yapıda.
Matte Yağlı ve çok yağlı ciltlere uygun,
Intensive Yoğun kapatıcılık özelliğine sahip ( ben en çok bunu tercih ediyorum) Sizinde cildiniz kuru değilse ve kapatıcı bir fondöten arıyorsanız mutlaka deneyin..
Benim aldıklarım;


Flat Top Brush




Angled Blush Brush



Angled Brow & Liner Brush

 

Try Me - Base - MEDIUM

 


 Soft Touch - SAMPLE

 

Benzer Yazılarım

2 yorum:

  1. Kullanıyorum fırçadan da var ve çok memnunum hem mineral hem de enfes kapatıyor

    YanıtlaSil
  2. Yorum için te$ekkür ederim..aynen bende cok memnunum ürünlerinden :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara