Allık,

Essence Home Sweet Home Koleksiyonu Swatches

21:43 chunlibeauty 35 Comments

Essence markasını çok sevdiğimi daha önceleri de söylemiştim.. Özellikle gel linerı hergün kullanıyorum ve çok çok beğeniyorum :) 
Essence de daimi ürünlerinin yanı sıra zaman zaman koleksiyon çıkaran bir marka..Twilight Koleksiyonundan sonra, kış ayının soğuk ve kasvetli havasından sığındığımız evimizde, kendimizi daha iyi hissetmemiz için bizim deyimimizle Evim Evim Güzel Evim :) Home Sweet Home koleksiyonu çıkartmış.. Bende bu güzel koleksiyondan nasiplenme şansı buldum ve hemen sizin için fotoladım;


Essence'nin kış aylarına özel sınırlı sayıdaki Home Sweet Home koleksiyonu gördüğünüz gibi bu buz gibi gri havaya inat cıvıl cıvıl renkli.. Renklere ayrı, ürünlerin dokusuna ayrı ayrı bayıldım.. Allık ve farı henüz kullanma fırsatım olmadı ama elimle dokusuna baktığımda yumşacık kadifemsi bir yapısı olduğunu fark ettim..
Allığın açık ve koyu renkli olmasının yanında örgü dokusu da oldukça hoş olmuş; 
Farında yapısı aynı yumuşacık kadifemsi.. 

Essence Home Sweet Home Koleksiyonunda ki bu ruju ise görür görmez işte benim rengim dedim.. Bknz;
 Essence markası uygun fiyatı ve kaliteli olması sebebiyle beni cezbettiği için ürünlerini zevkle kullanıyorum.. Size de bu markanın ürünlerini gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.. 
Şimdilik benden bu kadar :) Daha sonra tüm ürünleri  tek tek fotoğraflayıp yorumlayacağım.. 

P.S: Essence markası nerede satılır diye soracak olursanız ben Gratis'ten temin ediyorum.. Zaten çoğu kişisel bakım ürünlerimi Gratis'ten alıyorum.. Hele zaman zaman yaptığı şukela indirimlerini dört gözle takip ediyorum.. :) Bu arada sizde benim gibi indirimlerden haberdar olmak istiyorsanız Gratisin  Twitter ve Facebook sayfalarını takibe alıp indirimleri zamanında yakalayabilirsiniz :)

*Basın ürünüdür.

Benzer Yazılarım

35 yorum:

  1. çok yakışmış :) bu renk rujlara hayranlıkla bakıpta kullanamayanlardanım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden bende sürmezdim şimdi ise elimden düşürmüyorum.. Açık renklere oranla daha çok yakıştırıyorum.. Tabi cilde uygun tonu bulmak önemli :D

      Sil
  2. Şu an kalbimden vuruldum.Bulunduğum şehirde gratis yok ama internette essence ürünleri satan mağazalardan alışveriş yapıyorum.Jel eyeliner'i ise acemiler için bile mucizeler yaratıyor

    Allıkların örgü dokusu ise çok espirili olmuş.Bayıldım yorumların bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Essenceyi internet üzerinden de gönül rahatlığıyla alabilirsin :) Gel linerı favorim ama diğer ürünleri de çok başarılı.. :) Güzel yorumun için sonsuz teşekkürler :)

      Sil
    2. Buycosmo.com ve Parfum.com.tr gibi sitelerden alabilirsin canım

      Sil
  3. Çok güzel anlatmışsın koleksiyonu,benim bu koleksiyondan favorim allık oldu,deseni de rengi de çok güzel,güle güle kullan:)
    Bana da beklerim:)
    http://kozmetikturu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim :) Hemen bloguna ışınlanıyorum :)

      Sil
  4. o yünden makyaj çantası sanırım ne şirinmiş:)
    bende bakayım bu koleksiyona gerçi ihtiyacım yok şuan bu renklere ama çok tatlılar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende çok sevdim çok şirin.. Özellikle Ruju tavsiye ederim kalıcılığı gayet başarılı :)

      Sil
  5. Ben de bugün bu serinin diğer allığını kullandım. Renk vermesi iyi ama pek kalıcı değil:( bi de plastik kokuyor:( ama fiyatına göre gayet güzel bir ürün. Sen de güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz yüzümde denemedim :) Artık bol bol tazeleriz ne yapalım :) Çook tşk ederim! :)

      Sil
  6. şuan ruju almadığıma pişman oldum bulursam alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) seviyorsan bu tonları mutlaka almalısın ben bayıldımm!

      Sil
  7. canım güle güle kullan hepsini. gerçekten de çok güzeller :) henüz hiçbir essence ürününü alıp kullanmadım ama senin sayende dayanamayıp alacağım sanırım... :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) al dene özellikle gel liner tavsiyemdir. 2. olarak rujunu çok sevdim.. Diğerlerini de denedikce yorumlarım :D

      Sil
    2. pekiii :) bunları not aldım :) diğerleri için de yorum bekliyorum :))))

      Sil
    3. :) tamam canımm!! sende birşeyler alırsan yorumlarını beklerim

      Sil
    4. hiç şüphen olmasın tatlım :) öpüyorum çok :))))

      Sil
  8. Aynı ojeyi bende aldım...berry me home...çok güzel bir rengi var ve rujla çok uyumlu olacaktır. Güle güle kullan:)

    seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ikisini bir arada denemek için sabırsızlanıyorumm :D Çook tşk ederimmm

      Sil
  9. essence rujları genel olarak çok sevemedim ama geri kalanları bayılarak kullanıyorum.. güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujunu ilk defa denedim kalıcılığı iyi geldi bana:) yorum için çok tşk ederiimmm

      Sil
  10. ruj çok yakılmış sana, bayıldım. allıkta çok güzel görünüyor, allık yorumunu dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook tşk ederiiim :) o halde bu hafta allık yazısı yolda! :)

      Sil
  11. 2 şubatta cadde deki gratislerden birine girdim ve bu ojenin aynısını ve yanında pembe,turuncu,simli ojelerinden ve oje kurutucu damlasından aldım :) yuppiiiii :)
    rujun kesinlikle çok yakışmıi ciciiimm ;) güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:) hafi bakalım sende güzel günlerde sür sürüştür canımmm :) güzel yorumun için çook tşk ederim tatlımm!

      Sil
  12. Ruj çok yakışmış.Konuyla alakasız ama ben birşey soracam sana,sigmanın yüz temizleme cihazından memnun musun,kullanıyor musun?Kullanıyorsan cildine bir faydasını gördün mü?Almayı düşünüyorum da,sen almışsın,merak ettim.Bilgilendirirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sigmadan memnunum evet özellikle peeling başlığıyla haftada bir peeling yapmayı ihmal etmiyorum :) Hemen hemen hergün kullanıyorum.. Ciltte kalan kirleri güzel temizlediğini düşünüyormm :)

      Sil
    2. Çok sağol yorumun için,sen sigmanın sitesinden mi almıştın acaba?

      Sil
    3. Evet canım sorunsuz geldi :) kozmetiğe girmediği için sanırım takılmıyor gümrüğe

      Sil
  13. jel eyelinerını denemek isteyip de bir turlu ulasamadıgım essence.ben de avon un sımlı jel eyelınerı var ve gunluk hayatta maalesef kı pek gıtmıyor.maybellıne ıle essence jel eyelıner karsılastırmasında hangısını tavsıye edersınız(siyah renk).goz kapaklarım yaglı tıpkı sızın gibi.bu arada blogunuz çok çok işime yarıyor.sizden okuduklarımı çevremde paylasıyorum herkes woww bu kız ne cok sey bılıyor bakısları atıyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon fazla dayanmıyor akıyor maalesef, maybelline denemedim ama deneyen arkadaşlar çok memnun :) bu arada güzel, samimi yorumun için çok ama çoook tşk ederim :) mutlu oldum!!

      Sil
    2. Merhabalar Ben dudak doldugu yapmak istiyorum sadece ust dudak ama guvenemiuorum ucreti ne kadat ya rdimlarinizi bekliuorum

      Sil
  14. Merhaba bende dudak dolgusu yaptirmak istiyorum sadece ust d udagima ama guvenemiuorum korkuyorum yardimvi olurmusunuz

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara