Hediyeler,

Loreal Mythic Oil Şampuan ve Saç Maskesi Bitti & Yorumlarım

11:00 chunlibeauty 23 Comments

Kullandığım bazı ürünlere hiç bitmesin diye gözüm gibi bakıyorum... Söz konusu saç olunca bu konuda biraz daha pimpirikli oluyorum.. Saçım çok işlem gördüğü için her şampuan yaramıyor.. O yüzden sevdiğim nadir markalar vardır.. İşte Loreal Mythic Oil Serisi de o nadir markalardan biri.. Şampuanı bitmesin diye gıdım gıdım kullandım ama yine de bitti.. Bende hazır bitmişken fotoğraflıyıp ürün hakkında ki fikirlerimi yazayım dedim;



 Öncelikle belirteyim sadece şampuan bitti maskeyi haftada 1-2 kere uyguladığım için ve ayrıca bereketli bir ürün olduğu için henüz yarılayamadım bile.. :) Ama ben ikisinide tek post altında yorumlamak istedim..
İkisinin saçımda ki etkisi inanılmazdı.. Yumuşacık ipeksi bir saça kavuştum sayelerinde.. 
Biliyorsunuz geçen argan yağı ile ilgili bir çekiliş düzenlemiştim orada da Argan yağının nelere iyi geldiği konusuna değinmiştim.. Ben argan yağını en çok saçlarım için tercih ediyorum.. Argan yağlı şampuan, krem, durulanmayan kremler ve saç serumları ne varsa hepsi argan yağı.. :)  
Loreal Mythic Oil de argan ve pamuk yağı içeren formülüyle saçlarda hem onarıcı hem nemlendiriyor.
Mythic Oil Efsane Bakım Şampuanı
Mythic oil tüm saçlara uygun olarak üretilmiş.. Benim saçlarımın dipleri yağlı uçları kupkuru bir özellikte :) Haliyle bu tür saça uygun ürün bulmak çok zor.. Ama bu ürün saç diplerimi yağlandırmadan uçlarını çok güzel nemli tutmayı başaran ender ürünlerden biri oldu.. Bu arada ben her ne kadar zararlı dense de köpürmeyen üründen temizlik hissi alamıyorum.. Bu ürün gayet güzel köpürüyor ayrıca kokusu da çok hoş.. Resimde gördüğünüz gibi pombalı bir şişeye sahip.. Bu açıdan kullanımı son derece rahat.. Tek kötü yönü aslında kötü denilemez ama kullandığım diğer markalara göre daha pahalı ve ulaşılabilinirlik açısından zahmetli olması.. Ürün 250ML ve 52TL..

 


Mythic Oil Efsane bakım maskesi
İşte bu maske benim göz bebeğim oldu.. 200 mL olan maske Haftada 1-2 kere kullandığım için oldukça bereketli diyebilirim.. Lorealin bir maskesi daha var, kuaörden almıştım.. ama bu gelince onu gözüm görmez oldu.. İkisi de pro ürün ama bu kesinlikle ondan çok çok daha iyi geldi saçlarıma.. Paraben içermeyen saçları ışıl ışıl ve yumuşacık yapan pro bir ürün arıyorsanız bu ürüne şans vermenizi tavsiye ederim..



Aynı seriden saç serumu hakkında ki yazımı da şuradan okuyabilirsiniz;

Benzer Yazılarım

23 yorum:

  1. Şampuan fiyatına göre gramajı biraz daha fazla olsaymış ya da :) Merak ediyordum bu seriyi teşekkürler , olumsuz yorum yapanı duymadım pek bu ürünlerle ilgili sen diyorsan zaten onaylandı gözümde ehih :)
    *Aynı serinin bakım yağı var ben onu almak niyetindeyim loreal keşke ürün paketine onu da katsaydı aydınlanmış olurduk :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çook tşk ederim canıımm :) bende genel olarak beğenildiğini gördüm :) benim saçlarıma çok iyi geldi :) Bakım yağını denemedim ama eminim çok güzeldir :) alırsan yorumlarını merak ediyorum gerci bende yağ olarak çok var ama :/

      Sil
  2. Chunli geçenlerde kuaförüm bu serinin pompalı şişede bakım yağını önerdi onu denedinmi peki,125 ml.50 tl idi henüz almadım.
    Dün yine kozmetişk reyonlarında gezerken argan yağlı birkaç bakım yağı gördüm farklı markadaların alsammı diye düşündüm onların fiyatları 20 tl gibi bişeydi.
    Kararsız kaldım yani.
    Ben Gülşen bu arada banada beklerim :)
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gülşeeen :) Blogunu hemen takibe aldım :) uzun zaman oldu ama hala aynı güzellikte ve hamaratlılıktasın :) bakım yağını kullanmadım ama çok iyi olduğunu duydum.. Bende baska markaların bakım yağı var onları kullanıyorum ama denk gelirsem bu serinin bakım yağını deenemeyi düşünüyorum :) çünkü bu ikisinden çokca memnun kaldım :))

      Sil
    2. Seri kullanmak daha etkili sonuç verebilir hem :) Ayrıca elimdeki yağ stoklarından kurtulunca alıcam ilk fırsatta ilk kim alırsa o paylaşır artık deneyimleri ^_^ Banada beklerim ama Chunlicim :D

      Sil
  3. benim de aklımdaki ürün bu,çok methini duydum, şampuanım bitince sanırım yerini bu alıcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumsuz bir yorum okumadım bnde :) güzel bir ürün tavsiye ederim canıım:)

      Sil
  4. Yuz icin baz olarak ne kullaniyorsun cnm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok marka kullanıyorum ama sevdiklerim;
      Mac, Benefit ve Avon

      Sil
  5. Selamlar bloğunuzu yeni keşfettim ama keşke daha önceden tanımış olsaydım sizi çok güzel yorumlara bakarak alışveriş yapsaydım dedim kendime tekrar çok mutlu oldum sevgiler cnm
    http://doga-rengarenk.blogspot.com/2013/02/internnetten-alisveriste-tasarrufun-tek.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Öncelikle kocaman bir hoşgeldiniz diyorum! Umarm severek takip edersiniz.. Bende takibe alıyorum hemen :)

      Sil
  6. Bunu buralarda bulmak zor ama gozum bunda olacak. Eline saglik :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Buralarda da bulmak kolay değil!! :) Maskeyi özellikle çok sevdim

      Sil
  7. Merhaba bu siteden daha uygun fiyata alabilirsiniz . Daha önce 4 kere alışveriş yaptım maksimum 5 günde elinizde oluyor. Bir alışverişimde 2 günde gelmişti :)

    http://www.cheapsmells.com/productPaging.php?productId=764325

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm bu siteyi biliyorumda yurtdışından alışveriş artık gözümü korkutuyor o yüzden buralardan almayı tercih ediyorum :D Çook tşk ederim!

      Sil
  8. Bu arada blogun çok faydalı. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederiiim :) Beğenmeniz beni çok mutlu etti! :)

      Sil
  9. senin bu sunumlarına hastayımm ya..mumlar çiçekler..tam mum aşığı ben deli gibi bayılıyorum sunumlarınaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihih :) Mum aşığı olduğum için evimde bolca kullanıyorum :) Dekor olarak kullanma fikrini bende çok sevdim :) Beğenmene çok çok sevindim canııııım çok tşklerr :D

      Sil
  10. Peki bu maskeyi, loreal expert intense repair ile kiyaslayabilir misiniz? Ve mythic oil in piyasada satilan yağlardan saclarda yarattigi onemli bir farklilik var mi? :) yagin bayagi meshur oldugunu biliyorum ama, fikrini ogrenmek isterim.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Öncelikle Bogunuzu yeni keşfettim ama keşke daha önceden tanımış olsaydım sizi tekrar çok mutlu oldum Sevgiler http://goosestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. bu ürünleri bende kullanıyorum ve oldukçada memnunum. ilk zamanlarda çok fazla paralar ödeyerek sahip olurdum, şimdi ise sacbakimdunyasi.com u keşfettim :) türkiyede bir ilki yapmış adamlar, aklınıza gelen her markaya ait ürünleri inanılmaz uygun fiyatlarla satıyorlar. almadan önce bakmanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,
    Bu serinin saç kremi yok mu?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara