Kozmetik,

L'Oreal Shine Delicieux Lipstick 615 Marshmallow

13:00 chunlibeauty 16 Comments

Lorealin bu rujunu yurtdışındayken eltim hediye etmişti. Rengi çok hoş ve değişik, kremsi yapısıyla sürümü yumuşak, kalıcılığı gayet iyi..
Resimden de görüldüğü gibi epey kullanmışım bu ruju :D (genelde dudaklarıma nemlendirici sürdügümü düşünecek olursak bu benim için bir başarı)
Dudağımın doğal rengi
Rujun tek kat sürülmüş hali;
L'Oreal bir iyilik yapsa tekrar çıkarsa bu seriyi ne iyi olur?? L'oreal duy sesimizi lütfen!! :)

Benzer Yazılarım

16 yorum:

  1. çok güzelmiş busecim bunun rengi bu aralar bu tonlara kafayı taktım ama halen bulabilmiş değilim istediğim gibi türkiyedede varmıdır acaba bu bi bakmam lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu rujları çok seviyorum! Hatta favori pembe rujum Loreal'in bu serisindendi ama artık üretilmiyor :( Dibine geldim kullanmıyorum yanımda gezdiriyorum, bir ihtimal benzerini bulur alırım belki bir gün :D

    YanıtlaSil
  3. @M¥PriNcessS mujuuuu!! :D beğenmene sevindim güzellikk!!

    @Zeynep ya Tr de yok sanırım :( yapı ve rengi bakımından bende çok sevdim keşke olsa!!

    @Marjo sevilmiyecek gibi degil ya!! Tr de bende baktım ama bulamadım yurtdışında filandamı yok :( tüh be!!

    YanıtlaSil
  4. merhaba buse
    ben sana kaslarini sorucam rengini nasil o hale getiriyorsun bi gun bunun icin bir post bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. @whisper merhabalarrr kaşlarımın renginimi soruyorsun? rengini kırmak icin tüy sarartıcı kullanıyorum acıkcası bunun icin bir post yapmayı pek düşünmüyorum.. şu ana kadar ben sıkıntı yaşamadım ama benden görüp deneyen biri alerjik filan bir yapıya sahip olur ters etki görebilir.. Böyle bir duruma sebep olmak istemem acıkcası :)

    YanıtlaSil
  6. tsk peki tekrar uzamaya basladıgında rengi nasıl kontrol edebiliyorsun benimde kaslarım siyah ve uzarken olusacak siyah sarı karısımdan korkuyorum.
    ayrıca canım sıkıldıkca bloguna giriyorum rengarenk acaip enerji veriyor.

    YanıtlaSil
  7. renk degisimi zaten göze cok batmıyor hepsi birden siyah olmuyor tek tük zamanla siyahlar cogalıyor gözüne battıgı an tekrar rengini acarsın ben öyle yapıyorum cok rahatsız eden bir goruntusu yok yani.. Sarı saç siyah kaş durmaktansa bu yöntem cok işe yarıyor :) güzel sözlerin icinde ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. saoll denicem

    YanıtlaSil
  9. bu tonlar sana çok yakışıyor canım,bu arada rujun adına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  10. Tam aradigim bir renk ruj bu, iyi oldu paylasman tesekkürler. Ilk firsatta Loreal Reyonuna dogru bir bakinicam ;)

    YanıtlaSil
  11. rengi çok güzelmiş gerçekten...ten rengnede cok uymus.eee guzele ne yakısmaz???

    YanıtlaSil
  12. ama bak bole gosterip de vermemek cok ayip :) niye burda olmayan ruju gosteriyorsun da canimizi istetiyorsun :)ayip!

    YanıtlaSil
  13. @özge çok teşekkür ederim :D

    @Kelebekgibi ya bu ruj baya eski aslında :/ Tr de yok sanırım.. Bende keske yeniden cıksa diyorum :D

    @Egeli çok çok teşekkür ederim o güzel bakan gözlerinizden dolayıdır :D

    @Caramelitoooo sabah sabah enerji dolusun maşallahh sana!! Neşen hic bozulmasın canım!! :D bende yayınladım ki tekrardan piyasaya sürsünler hatta dur yazayım altına bu rujları geri istiyoruz diye

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir renk. Ve bu rengin üretilmemesi hatta Türkiye'ye Loreal'in bazı ürünlerinin satışa sunulmaması büyük haksızlık.

    YanıtlaSil
  15. çok güzel ve dudakta çok hoş doğal duran bir renk...

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara