Kozmetik,

MAC Girl's Delight Dazzleglass Swatches

13:45 chunlibeauty 5 Comments



 Doğal dudak rengim;
 Dazzleglass sürdüğümdeki rengi;
Dazzleglasslar MAC'in en ışıltılı glossları..
 Fırçalı yapısı sürümü kolay hale getiriyor.. 
Tek başına parlatıcı gibi duruyor,genelde rujlarımın üzerine sürüyorum o şekilde daha güzel bir görüntü oluyor. 
Biraz yapış yapış hissi var ama dudağa ağırlık veren bir kıvamı yok.. 
1,92 gramaja sahip olması yüzünden çabucak tükeniyor o  yüzden kullanırken fazla almamaya dikkat edilmeli 

Benzer Yazılarım

5 yorum:

  1. bayagı parıldıyor. geçen akşam ben dudaklarım soguktan çatladı, elime ilk gelen lipgloss'u sürdüm kırmızıymış o da, saat 22:30 eşim diyor hayırdır gece gece davete mi gidiyorsun:P baya güldük seni böyle parıl parıl görünce aklıma geldi:)

    YanıtlaSil
  2. Ördek dudişlimm yaa bayılıom şu dazzleglasslaraama gel gör ki kullanamıyorum :/ parlatıcı gibi bu

    YanıtlaSil
  3. bu dazzleglass olayına bende dalmak ıstıyorum amaaa hepsını almak ıstıyecegımı bıldıgımden yanasmıyorum:)busecım bırde sunu anladımkı senın dıdak rengınde baya acık o yuzden boyle acık renklı glosslar sana cok yakısıyoru

    YanıtlaSil
  4. @Moda(e)rator heuehehhue gece gece dumur etmişsin adamı sende :D yorum icin mcxxxx

    @Shewolf köfte dudaklım :D evet daha cok parlatıcı kıvamında haklısın mujuu

    @Didem :) aynen bende ruj gloss filan sürmeyi pek sevmesemde tüm renklerini alasım geldi :D güzel sözlerin icin teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Canım Dazzle Cremeler normal Dazzlere göre çok daha hafif yapılı ve yapış yapış değil. Ona bakabilirsin tatlım. :) Mucks. :***

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara