BB Cream,

Missha The Style Under Eye Brightner (Kapatıcı)

09:50 chunlibeauty 17 Comments


Bildiginiz gibi Missha BB Kremden son derece memnunum.. Gecenlerde Kardeşim için sipariş verirken bir kaç ürününü daha alıp denemek istedim.. Bu Concealarıda deneme amaclı attım sepetime.. Yapısı MAC Select Kapatıcıdan daha yogun bir kıvamda ve MAC e göre kapatıcılığı daha fazla. Göz altındaki koyulugu kapatırken aynı zamanda ışıltı veren bir yapısı var.. Bu kapatıcı da BB kremler gibi iki renge sahip.. Acık ve dogal bej rengi.. Benim aldığım Natural Beige 6 gram ve yaklaşık 10 dolar civarında.. Günlük kullanımda oldukça güzel ve başarılı..

Gördüğünüz gibi sadece koyu halkaları kapatmakla kalmayıp aydınlık bir görüntü veriyor :)

Ebaydan satın aldığım satıcı : Bello Girl 
Hızlı bir paketlemeyle bir haftadan daha az bir zamanda ürünleri elinize ulaştırıyor.. Devamlı kendisinden alıyorum :)
Ayrıca şu sayfada MAC Select ile karşılaştırması var resim ve yorumlarına bakmak isterseniz ;
TIK TIK

Benzer Yazılarım

17 yorum:

  1. hmmm gerçekten cok basarılıymıs cnm fiyatıda gayet uygun:)güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. merhaba, kapatıcıyı nereden aldığınızı öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  3. merhaba, kapatıcıyı nereden aldığınızı öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  4. @ Ayshenur cok tesekkür ederim evet fiyat performans ikilisi mükemmel :D

    @Modapark.net Ebaydan aldım postu yenilendim linkide verdim :)

    YanıtlaSil
  5. şekerim bb cream'i ben de kullanıyorum sana bişey sorucam, dayanıklılığı pek yok galiba akşama doğru yer yer açılma yapıyor hem de mac studio fix powder plus found. ile üzerinden geçmeme rağmen :S sende böle bi sorun var mı?

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler :)
    önümüzde ki ay hem bu üründen hem de bb olandan.

    YanıtlaSil
  7. canim ben de senin tavsiyenle ayni saticidan demin bb cream ve shiny cream aldim umarim hizli gelir, tavsiyelerin icin cok tesekkurler :) blogunu hep takip ediorum

    YanıtlaSil
  8. light beige morluklari kapatmaz mi pek? ten rengim NC20-25,nudeda 21kullaniyorum, ne dersin busecim?
    gule gule kullan buarada:)))

    YanıtlaSil
  9. Roxelanne canım ben üzerine Laura Mercier sabitleyici pudra geciyorum o yüzden kalıcılıgında bir problem yasamıyorum

    @modapark umarım memnun kalırsın çok pahalı olmadığı icin denemekte fayda var :)

    @Adsız oo hayırlı olsun hadi bakalım umarım sende en az benim kadar memnun kalırsın yorumlarını paylaşırsan cok sevinirim

    @gamze canım hic bilmiyorum acık renki fazla acık gibi geldi bana ben MAC te nc30 um ama concealarda 20 tonlarını kullanıyorum benim aldıgım renk gayet iyi oldu bana

    YanıtlaSil
  10. :) tek başına büyük iş başaran ürün takımındanmış bu:)
    ben genelde tek kat kapatıcı ve üzerine tek kat touche eclat geçerim ama insan bazen çabuk hareket etmek istiyor:)

    http://thebeehivee.blogspot.com sana kıyasla çok yeniyim ama,takip edersen çok sevinirim,içeriği beğeneceğini düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar, birşey öğrenmek istiyorum.
    Eskisi gibi e-bay dan kozmetik (bb cream siparişi vereceğim) alışverişi yapabiliyormuyuz; bir sorun çıkıyormu?
    Şimdiden teşekkürler, sevgilerimle... :)
    Mine

    YanıtlaSil
  12. @ibegüm evet gercekten güzel bir ürün ama cabuk bitiyor :) eclat bana biraz hafif kalıyor bu biraz daha kapatıcı o yüzden daha cok sevdim .)

    @Mine merhabaaa!! bir süre alışveriş yapmamak gerekiyor hala yasak var cünkü ancak karşı dava acıldı umarım bizim lehimize sonuclanır da rahat rahat alısverisimizi yaparız :(

    YanıtlaSil
  13. makyajlarını özledik :)

    YanıtlaSil
  14. anlayamadığım niye b.b cream missha için yurtdışından gelmesini bekliyosunuz,zaten türkiyeye artık geldi ve bunu herkes biliyo,sunstyle tarafından satışa sunuldu haberiniz olsun ilgilenlerin dikkatine.

    YanıtlaSil
  15. ebay kozmetik alışverişlerinde problem çıkıyor mu?cesaret edip sipariş veremiyorum.siz nasıl alıyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetiğin her türlüsü yasak. Sorun çıkaran ztn firmalar yada siteler değil bizim gümrük kanunlarımız. Bu yazı kanun değişiminden önceydi

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara