HepsiBurada.com,

Kadınlar için Her Derde Deva 10 Giyim Kuralı

09:30 chunlibeauty 1 Comments

Bugün ne giysem sorusu yaz sezonunun da gelmesiyle her sabah kafamızı kurcalayan bir sorun haline geldi. Dolap karşısında oturup giysi yığınlarına bakarak can çekişmeye son vermek adına geçenlerde rastladığım 10 Giyim Kuralı başlıklı görselden birkaç ipucu paylaşmak istiyorum sizlerle.  Görselde rastladığım bilgiler sezonluk değil ömürlük. Açıkçası görsel beni oldukça aydınlattı ve biraz daha cesur seçimler yapmam konusunda beni ikna etti, bana yeni alışkanlıklar kazandırdı.

Görselin ilk alt başlığı bence inanılmaz önemli bir noktaya parmak basıyor.  Moda kesinlikle insanın kendine yakışanı giymesidir. Hepimizin kendine özgü bir tarzı ve fiziği var. Sırf moda diye kendimize uygun olmayan giysiler alıp bir kaç kez giydikten sonra yakıştıramayıp bir kenara attığımız birçok giysi vardır elbet. Bunu yapmak yerine alışverişte modadan önce kendimizi göz önünde tutarak alışveriş yapmak çok önemli. Üstelik çok uygun fiyatlara inanılmaz şeyler bulmak da mümkün. Kendimizi göz önünde bulundurunca boşa masraf çıkarmaktan da kaçınmış oluyoruz. Masraftan kaçınmak için bir diğer yol da tabi sırf modası geçti diye giymediğimiz giysileri saklamak. Moda ilhamını geçmişten alır dolayısıyla modası geçen giysilerimizi saklayarak bir kaç sene sonra vitrinde aynısını görüp boş yere üzülmekten ve bizde eskiden olan bir parçaya para vermekten kurtulabiliriz.

Beni aydınlatan bir diğer nokta ise denemekten korkmayın başlığı oldu. Bu güzel gözükmüyor, güzel olmaz diye kestirip attığımız parçalar bazen deneyince gerçekten bizim için yapılmış olabiliyor. Kuralcı bir dolaptansa yeniliklere açık olmak lazım. Önyargılara son! 
Bununla birlikte her daim kurtarıcımız olan Jean ve siyah pantolonlarımız bir köşede dursun onlara küçük aksesuar dokunuşlarıyla bambaşka bir boyut kazandırmak hem eğlenceli hem de inanılmaz bir şıklık katıyor insanın duruşuna.  
Gördüğüm infografi sayesinde arşivleme alışkanlığı da kazandım. Pek çok yerde karşıma çıkan ve hoşuma giden kombinleri arşivliyorum ve dışarı çıkarken giyimime ilham kaynağı oluyor. Kısa sürede uygun kombini yakalayıp güvenle kapıdan çıkabiliyorum. 

Son olarak bence en önemlisi en güzel giysinin kendinize olan güveniniz olduğunun farkında olmak ve ne giyerseniz giyin sizi gösterenin de bu güven olacağını unutmamak. Bu konuda beni ve bütün kadınları giyinme konusunda aydınlatan bu infografiği hazırladığı için de Hepsimoda ekibine çok teşekkür ederim!

Benzer Yazılarım

1 yorum:

  1. Çokk güzel ve aydınlatıcı bi konu olmuş busimm kalemine sağlık senin gibi harika giyinen bi bayandan tavsiyeler almak 👌🏻😍💓

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara