Alışveriş,

Shopbop'tan Ugg Australia Bot

13:47 chunlibeauty 18 Comments

Ayaklarımdan hic cıkartmadıgım marka :) ilk olarak classic tall sand renginden almıştım.. Severek giyiniyorum ancak renginden dolayı bakımı biraz zahmetli.. 

Bu senede shopboptan Ugg cardy modellerinden aldım, (Daha doğrusu cok sevgili eşim dogumgünü hediyesi için aldı) Örgü modeli daha hoş görünüyor gözüme.. Resimdede icine bağcıklı pembe renkli bir çorap giyinmiştim nasıl cok cici olmuş değil mi? :) Shopboptan gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz.. Ups ile kapınıza kadar teslim ediyorlar.. Tabi unutmamaniz gereken bir ayrıntı var, alışverişiniz 150 euroyu geçmesin.. Gümrük tarifesine göre 150 € geçen paketler icin ekstra para ödüyorsunuz

Benzer Yazılarım

18 yorum:

  1. merhaba,shopboptan sipariş düşünüyorum da numara konusunda kararsızım sen almışsın belki yardım edersin (:

    YanıtlaSil
  2. tabiki canım ugg mu alıcaksın yoksa başka bir modelmi? bende almadan önce oradan alısveris yapan arkadaslarımın yorumlarını okumu$tum.. herkes kendi numarasını alıyor.. mesela 38 mi giyiniyorsun o zaman 8 numarayı tercih ediceksin

    YanıtlaSil
  3. ayrıca şu adreste numaraların karşılıgı var Türliyedeki numaralar eur standartlarında ;)
    http://www.shopbop.com/actions/sizeChartPageAction.action

    YanıtlaSil
  4. evet tatlım ugg alıcam,bi de şeyi sorcam şu anda 180$ ve kargo ücreti yok ama gümrük ödemesi falan gibi extralar çıkıyo mu (:

    YanıtlaSil
  5. Tamam canım 180 dolar gümrüğe takılmaz.. Gümrük tarifesine göre 150 euroya kadarki paketlerde herhangi bir sorun olmuyor.. 180 dolar hemen hemen 120 euroya denk geLdigi icin sorunsuz siparis verebilirsin.. Ayrıca siparisinden 2-3 gün sonra eline ula$mı$ oluyor.. Ups tarafından kapına kadar geliyor.. Ekstra hic bir ücret yok kargo felan ücretsiz ztn orada

    YanıtlaSil
  6. süpermişş kararsız kaldığım için siparişimi tamamlamamıştım bu gün veriyim bari. gerçi hala renkte kararsızımm (:

    YanıtlaSil
  7. o haLde simdiden hayırlı olsun canım :) aldıgında resimleri bekliyorum :)
    Classic tall alcaksan bende sand var cok güzel bir renk yada gri öneririm

    YanıtlaSil
  8. evet canım tall alıcam ama sand rengini temiz kullanamam diye almak istemiyorum iş yerimde üretim olduğu için çok fazla toz var. o yüzden chestnut düşünüyorumm ama söylediğim gibi kararsızım :S

    YanıtlaSil
  9. haklısın cok cabuk kirleniyorlar ve bazen leke izide kalıyor.. Chestnut en cok tercih edilenlerden.. Onu begeniyorsan hic kararsız kalma.. bence iyi bir tercih yapmıssın :)

    YanıtlaSil
  10. seni çok yordum ama son bir sorum var artık sepete attım (: shipping kısmındayım ordan hangi seçeneği işaretlemem gerekiyo.

    YanıtlaSil
  11. Ne demek canımmm seve seve cevaplıyorum :) UPS Worldwide Saver seciceksin sonra en altta yazan kutucudua isaretliceksin :)

    YanıtlaSil
  12. Vatana milleet hayırlı olsun aldımm (: şimdi de ne zaman gelcek diye gözüm kapıda beklerim artık (:

    YanıtlaSil
  13. :) hadi güle güle eskit
    Kendim almı$ gibi sevindim :))

    YanıtlaSil
  14. Senin yardımlarınla aldım,söz konusu yurtdışı online alışveriş olunca insan çok tereddüt ediyo. benim bi huyum var orjinal olmayan şeyleri hiç sevemiyorum,eğer ki senin yazıların olmasaydı alamazdım, teşekkürler tatlışımm (:

    YanıtlaSil
  15. Evet yurtdı$ı alısverisleri bazen riskli olabiliyor.. Orj. konusunda bende senin gibi düşünüyorum :) Birde Türkiye'de orj. diye satmıyorlarmı sahtelerini off yani..

    YanıtlaSil
  16. Aynen öyle kemal tanca da denedim 37 numarasını orjinal ugglar yukarıya doğru genişliyor fakat ordaki o kadar dardı ki çok sıktı bacağımı. bide normalde hep bol gelir bana botlar falan resmen sahteyim diye bağırıyo ama adamlar pişkin pişkin değil diyolar.

    YanıtlaSil
  17. Aynen öyle.. bende almadan önce oradan denedim ve begenmedim.. orjinalliginden emin oldugum bi yerden daha uygun fiyata almak cok daha mantıklı...

    YanıtlaSil
  18. sonuna kadar katılıyorumm (:

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara