Events,

MAC Glitter and Ice Tanıtımı ve Biz :)

10:32 chunlibeauty 17 Comments




Cumartesi günü İstinye Park MAC' te gerçekleştirilen Glitter & İce tanıtıma katıldık.. Bu lansmanı iki gün öncesinden duyurup blog okuyucularımızı davet ettik :) Davetimle birlikte gelen Chichom, Şıkella, Zivizivi ve Pınar'a + diğer blog arkadaşlarımın davetiyle gelen katılımcılara teşekkürlerimi buradan da iletiyorum oldukça keyifli bir tanıtım geçirdim :) Ayrıca bu organizasyonu düzenleyen MAC ekibinden Çağla hanıma ve Makyaj blogları ekibine Marjo,  Hersheyler ve Vespa 'ya sonsuz teşekkürler.. MAC Glitter and Ice koleksiyonu yılbaşı için cıkarılan bir koleksiyon bir çoğunuz bunu zaten biliyorsunuz :) Ama bu konuda benimde söylemek istediğim bir kaç şey  var :) Öncelikle koleksiyonun ışıl ışıl pırıltılı (ambalajlarıda dahil) olmasını çok sevdim. Tam yılbaşı konseptine uygun bir koleksiyon olmuş.. Sadece ürünün ambalajı için bile alınır.. Allık ve far kitleri çok güzel ayrıca kitletin çantaları da keza aynı derecede şık onlara da bayıldım.. :) Paint potların yapısı incecik ve ışıltılı şahsen ben çok sevdim..  Glosslar için diyecek birşey bulamıyorum hepsi  birbirinden güzel bol ışıltılılar..

Neyse gelelim Lansmanla ilgili fotolara;


Soldaki kardeşim Pınar'a yapılan makyaj.. Koleksiyon ürünleriyle yapıldı rujun rengine herkes bayıldı :) 
Sağda ki malumunuz ben kendi makyajımla gittim.. Makyajsız dışarı çıkamayanlardanım maalesef :) Etrafta ruh gibi dolanmayı pek sevmiyorum :) o yüzden ben makyaj yaptırmadım ama sagolsun bir Mua bana koleksiyon Pigmentlerinden uyguladı ve çok güzel oldu aşağıda uyguladıkları pigmentin resmini ekledim..
Buda tanıtıma gelen arkadaşlardan birine yapılan göz makyajı :) Hafif bir makyaj uygulatmıştı ama çok güzel görünüyordu..

P.S : Dudakların için koyu renkli kalemle doldurulup cercevelenmiştir.. O yüzden Ruj olduğundan daha koyu görünüyor..

Simdilik bu kadar resim ve yazı paylaşıyorum ancak yarına koleksiyon ürünlerinden olan bir kaç ürünle makyaj ve tanıtım videosu cekip sizlerle paylaşacağım :) Umarım koleksiyona katılan herkes en az benim kadar güzel vakit geçirmiştir.. :)

Dipnot : Yazmayı unuttum MAC Mualarına da ayrıca çok teşekkür ediyorum.. Hepsi son derece ilgili güleryüzlüydü :)

Benzer Yazılarım

17 yorum:

  1. chunli sizin kaşlar genetik kalkık sanırım :) Çok güzel olmuş makyajlar

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir post olmuş canım resimler çok hoş...çok öpüldün güzelliğim ;)

    YanıtlaSil
  3. @ Moda(e)rator ehueheeu böyle resim koyunca haklısın vallahi biraz öyle oluyor sanırım :D beğenmene sevindim canım!!

    @ ♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ ah canım keşke sende burada olsaydın beraber çok eğlenirdik :)

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel görünüyorsun, son foto´da manken gibi masallah : ) Mac´mankenlerin kiyafeti cok komik, hele erkeginki ; )

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bi etkinlikti hakikaten :)
    çok teşekkürler davet için :) kocaman öpüldün :)

    YanıtlaSil
  6. Chunli hem lansmana katılma hem de sizinle tanısmana sansına saip olduğum için çok mutluyum. Cok guzel bir post olmus. Lansmanı güzel yansıtmıs. Birlikte cekindiğimiz fotografı bana yollayabilrsen cok sevinirim. Öptüm
    irresistible_nymph@hotmail.com (Romneya)

    YanıtlaSil
  7. Glitter and Ice koleksiyonunu merak ettiğim için haftasonu derhaall incelemeye gittim. Far ve allık paleti ile altılı far paletleri beni çok heyecanlandırmıştı. Fakat bu paletlerdeki farların yapılarını pek beğenmedim uçuş uçuş geldiler bana, MAC bu sefer beni hayal kırıklığına uğrattı:(

    YanıtlaSil
  8. o rujun adı/numarası nedir acaba? çok güzelmiş :D

    YanıtlaSil
  9. @viva güzel iltifatın için çok teşekkür ederim :D ama erkek mankenin makyajı harika olmuştu :D

    @Zivizivi benim gibi keyif almana çok sevindim :) seninle tanışmış olduğumuza çok sevindim güzellik!! :)

    @Müge Togan canım ben nickini unuttuğum icin yazamadım bende seninle tanıştığıma çok memnun oldum :) resimleri attım umarım beğenirsin :)

    @Pinky Fashion hmm ben far /allık paletlerinden birini kullanıyorum farın yapısı güzel renkleride çok güzel :) ama diğer far paletlerini denemedim bilemiyorum :/

    @Adsız evet güzel bir ruj adı What Joy :) şuradan bakabilirsin http://www.temptalia.com/mac-glitter-ice-lipsticks-reviews-photos-swatches

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim! sınırlı sayıda mı bu ürünler? what a joy'dan almayı düşünüyor musun? fiyatları nedir bir de :)

    YanıtlaSil
  11. @Adsız rica ederim :) evet zaten yılbaşı koleksiyonu olduğu için belli bir süre rafta kalacak erken davranmakta yarar var :) ben koyu renk ruj sürmeyi sevmiyorum o yüzden What Joy almayacagım zaten bende bunları kullanıyorum ;
    http://www.chunlibeauty.com/2011/11/mac-festive-frost-face-kit-swatches.html

    Fiyatları 45 TL sanırım :)

    YanıtlaSil
  12. abla-kardeş çok güzelsiniz chunlicim :)

    YanıtlaSil
  13. Kardeşinin makyajı çok güzel olmuş. Ruja bittim. :)

    Senin makyajının güzelliğinden bahsetme gereği bile görmüyorum, sen zaten biliyorsun. :)

    YanıtlaSil
  14. ilgine alakana ve bu güzel davetin için sana çok teşekkür ederim.
    çok güzel bir gündü
    seninle tanışmak güzeldi
    görüşmek üzere çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  15. @ sparkle-icious yok canım güzel görünmeye calışıyoruz sadece :) genetik olarak güzel yüz hatlarına pek sahip değiliz :) ama iltifatın için tşk ederim :)

    @CansuLensMakyaj evet çok güzel yaptı Mua bende çok beğendim :) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim canımmm! öpüldün :D

    @Şıkella canım ya bende tanıştığımıza çok memnun oldum :) Sonuna doğru daha çok muhabbet edebilmemize de sevindim :D Yine görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  16. what joy, başka swatchlarda daha pembemsi, burada daha bordomsu. hangisi doğrusu :) ablanıza çook yakışmış bu arada.

    YanıtlaSil
  17. @Adsız bu kadar koyu değil uygulama sırasında kalemle dudakları cerceveleyip icini biraz doldurdu kaleminde verdiği etkiyle daha koyu oldu :) kolumdaki swatch daha doğru

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara