Özel Günler

Kına Deseni

12:08 chunlibeauty 3 Comments

Düğün resimlerini karı$tırırken bu fotoğrafımı buldum.. Kına gecesi klasik kına yakmak yerine böyle  çicek resimli bir kına yakmak daha iLgi çekici gelmişti.. Eminönünden aldıgım kına desenleriyle kuzenlerime arkada$larıma ve bana yapmı$tık :) herkes cok beğenmi$ti.. Belki duymayan yada yaptırmak isteyen varsa fikir olsun istedim :) Bunu almayı akıl ettimde, neyi akıl edemedim biliyomusunuz.. Kınamın güzel fotolarını cekmeyi :) Bu resmide boy resiminden kırptım :D
başka örnek resimler isterseniz tıklayın

Benzer Yazılarım

3 yorum:

  1. merhaba
    mutluluklar dilerim çok yakışmış allah tamamına erdirsin..
    yaza ben de gelin oluyorum kına şablonlarını eminönünün tam olarak neresinden aldınız bana açık bir adres verebilir misiniz?İstanbula gelin geliyorum ama tam olarak bilemiyorum İstanbulu...Umarım yazdığım yazı çıkar, yorumum yayınlanır Sevgiler Sibel Ece

    YanıtlaSil
  2. merhaba Sibel :) Kina desenini Eminonunde misir carSisinin yukari caddesindeki her magazada bulabilirsin.. Orada kina esyalari satan bir cok yer var merak etme kolaylikla bulurusn yani :) Bilezigide yine oradaki bijuterilerde bulabilirsin :) zira orasi tam bir aksesuar cennettidir bir gununu oraya ararsan aklina bile gelmemis olan seyleri bulabilirsin canim :) Simdiden sana mutluluklar dilerim insallah gonlunce bir dugun arifesi gecirirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Chunli merhabalar ,nasılsınız?Uzun bir aradan sonra yanıt vermemiştir zannıyla sitenize geldim yine, yanıtınız için sonsuz teşekkürler.Bu ay istanbula geliyorum ve dediğiniz yerlerin altını üstüne getirecegim.çok teşekkürler
    Sibel Ece

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara