Alışveriş,

Lovelyshoes.net Sitesi

15:42 chunlibeauty 9 Comments

Bu siteden daha önce hic alışveriş yapmadım.. Bizim forumda konu$urlarken dikkatimi cekti neymiş diye bir bakayım dedim.. Buda birbirinden güzel ayakkabıların oldugu online alışveriş yapabilecegimiz bir site.. Forumdaki arkadaşlar nasıl alınacagı hakkında detaylı bilgiler vermiş.. Bende buraya yazayım..
  • İlk önce paypal hesabınız olmalı..
  • Sitede 100 doların altında sipariş veremiyorsunuz..
  • Ancak Trial Order dedikleri bir sistem var sadece bir kerelik, deneme icin 100$ altında alışveriş yapabilirsiniz.. Ama o zamanda kargo bedeline ekstradan 10 dolar daha ekliyorlar
  • KArgosu biraz pahalı ilk 500 gram için 20.55$, sonraki her 500 gram icinde 5.6$  alınıyor
  • 8-10 günde ürün elinizde oluyor..
  • Numara konusunda örnegin 38 giyiniyorsanız Chine size'a göre 39 numara sipariş etmelisiniz..
Ben ilk siparişim için bu trial secenekleriyle felan uğraşmak istemedim.. İmdadıma forumdaki  Nadas arkadaşım yeti$ti sagolsun.. Forumdaki  arkadaşlarla 5-6 kişilik grup yapıp siparişlerimizi verdi.. Böylecelikle kargo ücretimiz düştü, 100 doların üzerinde oldugu icinde siparisimiz kolayca veriLdi :) $imdi heyecanla gelmelerini bekliyoruz.. Benim sectigim karde$im için bottu resmide;


Benzer Yazılarım

9 yorum:

  1. Aldıgın zaman hemen yazıver bize, senden gelen yorumlara göre ben de belki bakacagım :))

    Ciciş şeyler var ama iyi konuşmuyorlar, birkaç kişiden kötü şeyler duydum.

    Senden haber bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Tamam bayramdan sonraya gelir sanırım.. REsimleriyle beraber yayınlarım burada :) vallahi bizim arkada$lar begenmişler.. Cok cok kaliteli degiller tabiki ama en azından idare edebilecek düzeydeler :)

    YanıtlaSil
  3. chanel tarzı ayakkabısı varya buranın sadece 9.75 E bayılıyorum ona gittigidiyorda 100 e falan satıyorlar.
    sizin bot ne kdr a gelecek ve harika bi seçim yapmışsınız.
    bende çizmenin heyecanla gelmesini bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. evet ünlü markalarin birebir cakmalari var :) benim aldigim hersey dahil 76 tl ye denk geldi :) bayramdan sonra elimde olur sanirim

    YanıtlaSil
  5. Bende yazmıştım lovely shoes hakkında canım buradan d bakabilirsin :)

    http://fashionbysiu.blogspot.com/2009/08/lovely-shoes.html

    http://fashionbysiu.blogspot.com/2009/09/lovely-shoes-hakknda.html

    YanıtlaSil
  6. okudum sayfani canim sagol :) ama beraber siparis verdigimiz arkadaslar daha öncede oradan alisveris yapmislar ve kalitesinden cok sikayetci degillerdi onlara güvenerek bende siparis verdim bakalim artik :)

    YanıtlaSil
  7. aah adım geçmiş :)

    Hazır yazmışken lovely için kendi deneyimimi kısaca anlatayım ; birgün ebay'de dolanırken bir bot gördüm. İşte bu dedim tam tarzım, almalıyım. Fiyatından dolayı kararsız kaldığım, modelde hiç tereddüt etmediğim bu botu orada burada fiyat karşılaştırması için bakıp ararken Lovely'de gördüm ve siteyi ilk keşfim bu şekilde oldu (bir arkadaşında yönlendirmesiyle) Sonra siteyi nette araştırdım, "aman uzak durun"- "çok dandik" - "yolda görsem dönüp bakmam, bir de bu kadar para verdim çöpe atsam yeridir" yorumlarını okudum, herkes kadar tedirgin oldum. Diğer yandan yine ürünleri almış ve fotoğraflarını çekmiş birkaç kişinin de gayet memnun kaldıklarını fark ettim. Ortada bir çekişki varsa üzerine giderim ve denerim. Yine öyle yaptım, kazançlı çıktım çünkü botlarım resimdeki ile birebir aynıydı ve gayet kaliteliydi. Şu ana kadar grup oluşturarak 9 sipariş verdim, daha da vermeye devam ediyorum. Gelen ürünlerin hepsini gördüm, incecik tabanlısını da kalın tabanlı taş gibisini de (kalite anlayışım botlarda tabandan ibaret değil tabi ama gördüğüm şikayet hep tabanlardaydı, sonuçta malzeme olarak o fiyata gerçek deri bir ürün de beklemiyoruz imitasyon deri normal bir malzeme). Sitede ne görüyorsanız o geliyor, bu yüzden şikayetiniz olursa önce kendinize yüklenmelisiniz çünkü unutmayın onu siz seçtiniz.

    Özetle lovely'i seviyorum, iyi ki de keşfetmişim diyorum.

    Herkese keyifli alışverişler... diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. açıklayıcı bilgi için cok tesekkür ederim tatlım :) senin sayende bir cok arkada$ istedigi modellere kavu$tu :) hersey icin tekrar te$ekkür

    YanıtlaSil
  9. slm ya lovelys fırtınasına bende tutuldum ama bır yada ıkı tane begenedımn 100 luk alamıcam :(ıtsbetıy de malesef konuda kıtlenmıs haal bu lısteler devam edıyor mu nadasla mı ıletısıme gecılıyor yıne varsa oyle lısteler nolurr bana da yer verın :(

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara