Benefit,

Makyaj Sabitleyicimi arıyorsunuz? Benefit She Laq

16:43 chunlibeauty 2 Comments


Ben makyaj sabitleyici olarak MAC fix Plus kullanıyorum ancak nette gezinirken bir ürün ke$fettim..Bu ürün gözde, dudakta ve kaşta kullanılmak üzere yapılmış. Birçoğumuzun ''bende dahil olmak üzere'' gözümüze sürdügümüz kalemler, eyelinerlar hatta maskaralar zamanla akar. Sizde bundan şikayetçiyseniz bu ürünü deneyin.Yorumları harika. Hatta Çilekte indirime girmiş. Fiyatı; 22,50TL

Benefit She Laq Sihirli Makyaj Sabitleyici Gözler, Dudaklar ve Kaşlar İçin


    * 1x Clear Likit Sabitleyici 15ml
    * 4x Fırça

Benzer Yazılarım

2 yorum:

  1. benefiti bende çok seviyorum yaa ambalajlarına da bayılıyorum:)bu makyaj sabitleme olayı da süper bi kolaylık...

    YanıtlaSil
  2. bende ambalajlarina bayiliyorum cok $irinler.. Bir ara eltim bana bronzing & highlighting face powder duo veremisti cok severek kullandim :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara