Eyeliner,

Golden Rose Style Liner Metallic Makyajım 3

15:54 chunlibeauty 4 Comments


Golden Rose markasının metalik eyelinerleri birer harika.. 13 tane birbirinden güzel metalik renk.  Çok severek kullanıyorum ve herkese tavsiye ediyorum.. Özelliklede metalik yeşilini.. Sürümü kolay. Ayrıca metalik eyeliner serisi ekstra parlak ve gün boyuda kalıcı..Benim gibi göz makyajı cabuk akan birinde bile uzun süreli dayanan bir eyeliner.. Ben genelde göz altı sürüyorum..Fiyatı 6-7 TL civarında
Kullandığım ÜrünLer;
    * Golden Rose Style Liner Metallic 04 no
    * Tüm Göz kapagına Pupa parlak far
    * Sürme
    * Estee Lauder Dörtlü Farın Kahverengisi
    * Max Factror Rimel (Kurumuş oldugu icin güzel sürememiştim)

    Benzer Yazılarım

    4 yorum:

    1. ben de çok beğeniyorum bu eyelinerı abi senin kadar düzgün çekmeyi henüz başaramadım:)

      YanıtlaSil
    2. :) beğendigine sevindim.. Aslında resim eski.. Göz makyajım uçmuş hatta ama liner kalmı$ :) Yinede payla$ayım dedim

      YanıtlaSil
    3. Canım çok güzel olmuş eline sağlık. bende bakayım golden rose a çilekten alışveriş yapmaktan normal mağazaya girmez oldum. artık bu tür markalarında çok güzel ürünleri var. hemen almam lazım :)

      YanıtlaSil
    4. Sanecim begenmene sevindim canimmm bencede bir dene belki seninde ho$una gider üstelik cok ucuz :)

      YanıtlaSil

    Yorum bırakmak isterseniz;

    Bu Blogda Ara