Allık,

Revlon Skin Lights Loose Powder

14:54 chunlibeauty 2 Comments

Bir aralar ne güzel Revlon markasi Türkiye`de satiliyordu.. Her ne olduysa firma birden Türkiye`den gitti.. Halbuki ben cok seviyordum ürünlerini.. Neyse bende Yurtdi$indan temin ediyorum artik.. Bunuda yine bir seyahatim sirasinda tesadüfen almi$tim cok severek kullaniyorum.. Altin tonlarinda cilde i$ilti veren Loose Powder..


  • Altin renginde i$iltiya sahip, cilde cok güzel parlaklik veriyor
  • Vücut icinde kullanilabilir..
  • Icinde resimde gördügünüz gibi kendine ait fircasida var
  • Toz seklinde oldugundan kapagina dikkat etmek gerekiyor..
  • Bendeki rengi 01 Golden Light :)

Benzer Yazılarım

2 yorum:

  1. ah ah REVLON bizim gençliğimizde amerikan pazarları vardı.Revlonun her çeşit ürününü tezgah altında bulabiliyorduk .Onun bir parfümü vardı meşhur İNTİMATE harika bir parfümdü.Üç gün kokusu kalırdı.Bütün gençliğim oparfümle geçti .Şimdi bulamıyorum.Pembe gri makyajın çok yakışmış.Manken güzel olunca suratına kara çalsa yakışır.Aynen sende olduğu gibi.Ayrıca güzel yorumuna teşekkür ediyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. güzel yorumun icin ben te$ekkür ederim :) Bende senin takibindeyim :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara