Benev,

Benev Titanyum Günes Koruyucusu

10:30 chunlibeauty 5 Comments

 PURE TITANIUM SUNSCREEN SPF 30 (15ml)
 ‘Fiziksel’ bir güneş koruyucu olduğundan dolayı cilde çarpan güneş ışınlarını ayna gibi geri yansıtır . Tam koruma sağlar. Benev markasının benzersiz  bu ürününe yeni bir özellik olarak, 30 faktör koruma özelliği de eklenmiştir.

    * UVA,UVB ve UVC ışınlarının zararlı etkilerine karşı koruyucudur.
    * Güneş lekesi oluşumunu önler.
    * Alerjik reaksiyona kesinlikle yol açmaz.
    * Mikronize sıvı titanyum ‘Fiziksel’ olarak %100 korur.
    * Nemlendirici veya diğer ürünlerle kullanılabilir.
    * Makyaj altına uygulanabilir.
    * Hafif ve yapışkan olmayan yapıdadır.
    * Her cilt tipi için uygundur.

Bu üründe severek kullandigim güne$ koruyucularindan biri.. Benev ürünlerini genel olarak cok seviyorum.. Kullandigim ürünlerinden $u ana kadar begenmedigim bir ürünü cikmadi... Bu güne$ koruyucusunuda avucumun icine bir iki damla sIktidan sonra biraz suyla yada fondetenimle beraber cildime uyguluyorum.. Kesinlikle sivilce, parlama olayi olmuyor.. Minicik $i$esi neye yeter demeyin uzun süre gidiyor :)

Benzer Yazılarım

5 yorum:

  1. sivilce ilacı kullanıyorum dktor yanında günes koruyucuda kullanmamı söledi ve bi maka ismi verdi pahalı oldugu için alamamıstım. acaba güneş koruyucuların farklı faklı etkılerı olurmu yoksa buda aynı etkıyı gösterır mı bilemedim sordum :)

    YanıtlaSil
  2. Canım genelde cogu güneş koruyusu ciltte sivilceye yol acıyor.. o yüzden sivilcelenmeye müsait bir cildin varsa oil free yapıdakileri kullanman gerekiyor.. Doktorunda verdigi büyük ihtimalle yagsız forumdaki bir güneş koruyucusudur.. Her güneş koruyucu aynı degil yani.. :)

    YanıtlaSil
  3. rica edeerim pembik güzeL :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba chunli benimde bir güneş koruyucusuna ihtiyacım var bunu fiyatı nedir ve astış bloguna koymayı düşünürmüsün?
    tşkler özlemm

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara