Fondöten,

Çilekte i.d Bare Minerals Matte Fondöten!

11:27 chunlibeauty 3 Comments

Daha önce almı$ olduğum i.d bare mineralsin bu toz şeklindeki fondöteni kapatıcılıkta oldukça başarılı.
Gözenekleri tıkamayan, ciltte ağırlık yapmayan bir yapıda.. SPF 15 içeriğiyle güneş korumasıda olan bu mineral fondöteni daha önce denemeyen varsa (Yurtıdısındanblogspottan gördüm) Strawberrynette daha fazla renk seçenegiyle satı$ta ve fiyatıda 48,50 TL.. Gerçi ben bunun yerine Everyday Mineralsin fondötenini daha çok sevmi$tim bakınız; TIK TIK  ama oda artık Türkiye'ye gönderim yapmıyor :( Neyse Strawberrynetteki Link için TIK TIK 

Benzer Yazılarım

3 yorum:

  1. everydayden önce id kullanıyodum aynen bahsettiğin gibi özellikleri ama ben tercihimi yinede everydayden yana kullanıyorum,id nin allıklarıda çok hoşuma gidiyodu :)

    YanıtlaSil
  2. aynen katılıyorum sana canım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de 10 gündür kullanıyorum çok memnun kaldım şimdiye kadar. Cilde nefes aldırıyor gerçekten. Renk konusunda kararsız aldım. Medium bej diye bi çeşidini aldım. Şansıma beğendim baya.

    gittigidiyordan alacaktım ama 79 Tl ye buldum narhan.com diye bir sitede.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara