EL/Ayak Bakımı,

Eyüp Sabri Tuncer Part II

19:18 chunlibeauty 7 Comments

EST den ikinci sipari$i annem icin verdik :) Bu elimize ula$an ikinci Est ürünleri oldu.. Ilkinä $u yazimda payLA$mi$tim TIK TIK...
Bu sipari$imizda antibakteriyel mendillerden ve birde KAdin Teni Kolonyasindan Sipari$ etmi$tik.. Ürünler  ilki gibi saglam paketleme ile geldi.. Bu konudada kendilerini cok takdir ettim dogrusu.. Aldigim ürünlerin yaninda hediye olarakta Pation Of Love secmi$tik.. Bana göre oldukca güzel bir koku genelde herkes Wish`e benzetmi$.. Body Splashi ilk sIktigimizda agir geldi ancak sonradan kokusu hafifleyince güzel oldu :) Biz Ailecenek begendik gelen ürünlerimizi :) Ben Cherry Pie almi$tim sekerli bir kokusu var du$tan sonra uygulayinca harika bir koku birakiyor.. Karde$imde Cilek setini almi$ oda harika kokuyor kesinlikle tavsiye ederim :) Birde yolda gelecek olan Bögürtlen kokumuz var bakalim o nasil CikiCak merak ediyorum.. Neyse EST ye tekrar te$ekkürlerimi iletmek istiyorum..Cok güzel bir kampanya oldu.. HII birde belirtmeden gecemicem.. Ilk siparisimde aldigim Cilekli oda kokusuna herkes a$ik oldu :) I$yerinde kullaniyorum onu.. Di§ardan gelen misafirlerimiz burasi ne kadar güzel kokuyor ne sIkiyorsunuz bizde alalim filan diye hep soruyorlar :) Cilek kokusunu sevenler varsa bir goz atsinlar derim :D

Benzer Yazılarım

7 yorum:

  1. tatlışım anneciğin de güle güle kullansın. :)

    YanıtlaSil
  2. ama ama bunlar ayını Victoria's Secret olmuşlar! Bu kampanyayı nasıl kaçırdım :( sitesine girdim şimdi, sona erdi diyor, çok üzüldüm:( yazını okumadan önce, VS sandım valla, aynı yapmışlar ambalajları. Body splash çok seviyorum, sonunda bir Türk markası da çıkarmış vücut losyonu ve body splashden oluşan bir seri! ne zamam kimin aklına böyle güzel şeyler üretmek gelicek merak ediyordum:) Neyse ama sorun şu , sitesinde bu ürünleri göremedim, sadcee kolonya, sabun, oda kokusu falan var.:S:S

    YanıtlaSil
  3. annecin güzel günlerde kullansın canım :) bizde anneme kavunlu sipariş verdik :) bende ahududulu almıştım harika kokuyor..

    YanıtlaSil
  4. bende 2. bunu vermiştim. gayet güzel kokuyor, herkes çok beğeniyor. 3.de blackberrye hafifi şekerli oda güzel.

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullanın ailecek cnm :) potion of love dediğin gibi başta ağır olsada durdukça hafifliyor ;)

    YanıtlaSil
  6. Kelebeğim te$ekkür ederim canımm :D

    Bubble kaçırdığına çok üzüldüm ya.. Cok güzel bir kampanyaydı.. Sitesinde var canım ürünleri ;)

    Zeynepcimm sagol canım!! kavunlusu nasıl kokuyo merak ettim :D sizde güle güle kullanın canımm :)

    YanıtlaSil
  7. YETENEK-SİZİN blackberryde arkaşım sipariş etti :D bakalım kokusunu merak ediyorum onunda :D

    Sanem alırken seninde fikrini sormuştum canım benim te$ekkür ederim :D güzel ya ben begendim ürünlerini ;)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara